Citat:
Ursprungligen postat av
IdrisNegassi
Jag har svårt att se hur bajs bland frukten på Hemköp långt senare skulle kunna spåras till mig.
Vad menar du att den juridiska rubriceringen blir? Spridande av bajs, skadegörelse eller vad...
Det kommer inte bli speciellt svårt att lägga ihop 1+1 och korsköra dina egna vittnesmål i den här tråden mot befintliga leverantörer. Risken är tvärtom mycket stor att det hela kan spåras till dig. Sedan är idén i sig helt uppåt väggarna. Det är chefen du är arg på, inte oskyldiga människor i samhället. Hur skulle det kännas om någon blir allvarligt sjuk eller i värsta fall avlider på grund av ditt tilltag? Rubriceringen kan skifta beroende på konsekvenserna men kan komma att ses som mycket allvarliga brott.
Edit: såg nu att du skrivit att det hela inte var allvarligt menat och att du bor utomlands. Men vem vet egentligen, det verkar först vara efter du fått klart för dig att din tråd här kan komma att användas mot dig som dessa kommentarer kom. Jag hoppas verkligen för din egen skull att det hela inte var allvarligt. Kommer dock att minnas den här tråden om det skulle framkomma i nyhetsflödet att något bajsmongo dampat loss i frukt och grönsaksdisken någonstans i landet.