• 3
  • 4
2021-04-12, 11:05
Medlem
Jthunderas avatar
99% säker på att detta är en ren trolltråd. Tyvärr har FB fallit till fjortisar... Ingen kan vara så här dum i huvudet...

Chefen kan lätt identifiera dig från denna tråden så alla bevis finns tillgängliga här redan. Behöver inte ens ta DNA.

Eftersom du redan är ett problem och föremål för varningar tror jag chefen ändå kommer att tänka på dig direkt om bajs hittas bland varorna.

Du kommer att få sparken på ett pinsamt sätt när det updagas att du kletat bajs. Dina kollegor kommer alltid minnas dig som bajsmongot.
Citera
2021-04-12, 12:00
Medlem
IdrisNegassis avatar
Nu är det förvisso så att jag är utflyttad till England sedan länge, Manchester närmare bestämt, så i just det här fallet menar jag inte allvar.
Men möjligheten finns för vem som helst som arbetar med frukt och grönt, kött och slakteri, mjölk och mejeriprodukter osv att försätta hela livsmedelskoncerner i kollaps.

Som anställd inom sådana näringar vore det med en smula slughet, planering och försiktighetsåtgärder möjligt. Om det råder inga tvivel. Att det inte händer förvånar mig.

Hur svårt skulle det vara? Hur mycket planering skulle krävts?
Medvetenhet om kamerornas placeringar, DNA och vittnen... Intermittenta intervaller i botten, snabbt och osynligt långt in i pallarna...
Aldrig yppa så mycket som ett enda ord till någon, hålla normal vänskaplig ton med cheferna och andra anställda, och själv framställa sig som lagom upprörd över snusket.

På ett börsnoterat bolag och som aktiespekulant skulle man bli stenrik, och kunna erbjuda chefen nytt jobb som kuksugare.

// Idris
Senast redigerad av IdrisNegassi 2021-04-12 kl. 12:50.
Citera
2021-04-12, 17:20
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdrisNegassi
Jag jobbar som truckförare på ett lager som plockar ihop frukt och grönt på pallar, som sen hämtas av lastbilar och körs ut till butiker i stockholmsområdet.
Lagerchefen är ett svin. Jag körde fram till honom för att fråga hur jag skulle lasta zucchinin och blåbären. Han pratade med en annan, så jag väntade tålmodigt 5 minuter på min tur men han behandlade mig som luft, som om jag inte fanns. Han ghostade och gav mig en s.k. silent treatment. Samma dag blev jag inkallad till kontoret och blir varnad för att jag hade kört med gafflarna fram.

Vad händer om jag lägger avföring från toaletterna i frukt- och grönsakslådorna? Om jag drar upp lådorna med jordgubbar och purjolök och lägger en klick bajs så att dessa i sinom tid når Konsum, Hemköp osv?
Jag vill visa att dåligt beteende får konsekvenser och inte lönar sig. Risken att bli påkommen är minimal.
Vad händer med företaget om bajs fortsätter att smetas på matvarorna med jämna intervall?
Tycker ni att jag gör rätt som hämnas för att chefen är ett stöddigt svin? Jag vill lära honom och företaget en läxa. Vad ska jag göra?

Är det din chef eller livsmedelsaffärerna å deras kunder du vill hämnas på? om det är livsmedelsaffärerna å deras kunder så skulle jag lägga dit gift så dom dör. Chefen skulle jag ge långfingret den dagen jag sa upp mig å gick vidare.
Citera
2021-04-13, 09:19
Medlem
IdrisNegassis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Är det din chef eller livsmedelsaffärerna å deras kunder du vill hämnas på? om det är livsmedelsaffärerna å deras kunder så skulle jag lägga dit gift så dom dör. Chefen skulle jag ge långfingret den dagen jag sa upp mig å gick vidare.
Civil olydnad. Kan också vara på vilket sätt samhället är uppbyggt. Jag vill nog visa att nej, tro inte att alla automatiskt ska finna sig i ett system som inte alla är överens om.
Chefer, politiker och myndigheter ska inte sitta obekymrade om verkligheten. Jämlikhet är att sitta i samma båt. Jag vill sätta blåslampa i folks arslen. Folk ska vakna ur sina låtsasvärldar.
Citera
2021-04-16, 20:22
Medlem
CityBangBangs avatar
Citat:
Jag jobbar som truckförare på ett lager som plockar ihop frukt och grönt på pallar, som sen hämtas av lastbilar och körs ut till butiker i stockholmsområdet.
Lagerchefen är ett svin. Jag körde fram till honom för att fråga hur jag skulle lasta zucchinin och blåbären. Han pratade med en annan, så jag väntade tålmodigt 5 minuter på min tur men han behandlade mig som luft, som om jag inte fanns. Han ghostade och gav mig en s.k. silent treatment. Samma dag blev jag inkallad till kontoret och blir varnad för att jag hade kört med gafflarna fram.

Vad händer om jag lägger avföring från toaletterna i frukt- och grönsakslådorna? Om jag drar upp lådorna med jordgubbar och purjolök och lägger en klick bajs så att dessa i sinom tid når Konsum, Hemköp osv?
Jag vill visa att dåligt beteende får konsekvenser och inte lönar sig. Risken att bli påkommen är minimal.
Vad händer med företaget om bajs fortsätter att smetas på matvarorna med jämna intervall?
Tycker ni att jag gör rätt som hämnas för att chefen är ett stöddigt svin? Jag vill lära honom och företaget en läxa. Vad ska jag göra?

Oj, vilket sammanträffande.. jag kommenterade dig med ett svar i en annan tråd om att du verkade ha klart narcissistiska drag och här bekräftar du bara min misstanke. Det är lite en typisk grej att bara tänka på sig själv i det här fallet och inte ha förmåga att känna empati för andra genom att beskriva det du funderar på att göra. Du har inte ens förmåga att vända på det förmodar jag och fundera på hur du skulle uppleva det att hitta avföring etc i något du själv köper pga att någon annan potentiellt sett råkat komma på samma ide´som du, nej för du tror att du är ensam om att komma på en sån bra grej och att du egentligen är överlägsen andra.
Senast redigerad av CityBangBang 2021-04-16 kl. 20:26.
Citera
2021-04-27, 21:59
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:

Det kommer inte gå ut över chefen din så det är ingen bra hämnd. Det som kommer hända är att de sätter upp övervakningskameror om det inte redan finns såna och sen trillar du dit.
Enda som funkar när chefen är översittare är nog att byta jobb, tyvärr.
Citera
2021-04-27, 22:32
Medlem
Citat:
Jag har svårt att se hur bajs bland frukten på Hemköp långt senare skulle kunna spåras till mig.
Vad menar du att den juridiska rubriceringen blir? Spridande av bajs, skadegörelse eller vad...
Det kommer inte bli speciellt svårt att lägga ihop 1+1 och korsköra dina egna vittnesmål i den här tråden mot befintliga leverantörer. Risken är tvärtom mycket stor att det hela kan spåras till dig. Sedan är idén i sig helt uppåt väggarna. Det är chefen du är arg på, inte oskyldiga människor i samhället. Hur skulle det kännas om någon blir allvarligt sjuk eller i värsta fall avlider på grund av ditt tilltag? Rubriceringen kan skifta beroende på konsekvenserna men kan komma att ses som mycket allvarliga brott.

Edit: såg nu att du skrivit att det hela inte var allvarligt menat och att du bor utomlands. Men vem vet egentligen, det verkar först vara efter du fått klart för dig att din tråd här kan komma att användas mot dig som dessa kommentarer kom. Jag hoppas verkligen för din egen skull att det hela inte var allvarligt. Kommer dock att minnas den här tråden om det skulle framkomma i nyhetsflödet att något bajsmongo dampat loss i frukt och grönsaksdisken någonstans i landet.
Senast redigerad av pf10 2021-04-27 kl. 22:45.
Citera
2021-04-27, 22:37
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Jisses... Din löjliga hämd faller ju inte tillbaka på chefen utan snarare på de stackarna som kanske inte har det så gott ställt som köper sagda grönsaker och frukter.

Är du vuxen? Hämnd och trams är något lågt stående personer sysslar med. Vi som kommit något längre har insett för länge sedan att det bästa sättet att hantera fiender på är att strunta i dem och leva vidare. Ett gammalt indian ordspråk: Låt fienderna vara så kommer de att flyta förbi i floden förr eller senare. Ligger något i det. Take the high road. Du vinner på det i längden.
Citera
2021-04-27, 23:18
Medlem
Citat:
Nu är det förvisso så att jag är utflyttad till England sedan länge, Manchester närmare bestämt, så i just det här fallet menar jag inte allvar.
Men möjligheten finns för vem som helst som arbetar med frukt och grönt, kött och slakteri, mjölk och mejeriprodukter osv att försätta hela livsmedelskoncerner i kollaps.

Citat:
Jag har räknat på det och kommit fram till att jag kan försätta hela företaget i konkurs inom 6 månader och sen gå på A-kassa.

Varför skulle ett företag eller en hel koncern konka för att en anställd saboterar med avföring på produkterna? Och varför tror du att det tar just 6 månader? Skulle vara kul att veta hur du resonerar där.

Du tror inte det är mer troligt att den anställde blir påkommen, sparkad och ersättningsskyldig?
Citera
2021-12-05, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
99% säker på att detta är en ren trolltråd. Tyvärr har FB fallit till fjortisar... Ingen kan vara så här dum i huvudet...

Chefen kan lätt identifiera dig från denna tråden så alla bevis finns tillgängliga här redan. Behöver inte ens ta DNA.

Eftersom du redan är ett problem och föremål för varningar tror jag chefen ändå kommer att tänka på dig direkt om bajs hittas bland varorna.

Du kommer att få sparken på ett pinsamt sätt när det updagas att du kletat bajs. Dina kollegor kommer alltid minnas dig som bajsmongot.

Jag tror också att han är ett troll, speciellt då han i en annan tråd hävdar att han regelbundet tittar på sin sperma i ett mikroskop
Citera
2021-12-06, 06:54
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Civil olydnad. Kan också vara på vilket sätt samhället är uppbyggt. Jag vill nog visa att nej, tro inte att alla automatiskt ska finna sig i ett system som inte alla är överens om.
Chefer, politiker och myndigheter ska inte sitta obekymrade om verkligheten. Jämlikhet är att sitta i samma båt. Jag vill sätta blåslampa i folks arslen. Folk ska vakna ur sina låtsasvärldar.

du trollar bara men hade du varit allvarlig och gjort folk sjuka kanske t o m allvsrligt sjuka så är det ju inte enbart sparken du bör få utan även åtalad.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in