2024-03-17, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHoran
Skriver om saker som hänt tidigare i mitt liv. Inte saker som händer just nu. Har inte sålt sex på över ett år.

Alla köper sex. Finns ingen speciellt typ av människa. Men allra mest män i 30-60års åldern. De jobbar med vad som helst, singlar, sambos, gifta, 0 barn, 100 barn.

Hur var den bästa torsken du har mött då?
Citera
2024-03-17, 15:13
Medlem
Citat:
Tack för dina snälla ord.

Nej hotell har jag inte stått för och skulle aldrig göra. Dumt om ingen sen dyker upp som händer hälften av gångerna.

Tror att rädslan också är ömsesidig, torskar är rädda för att åka fast eller att jag skulle vara nmågon som berättar för deras familj etc.

Men ja det är riskabelt Och dumt. Men när man är nere i mörkret är det svårt att se ut till hoppet. Nu är det mycket bättre med mig Sakta men säkert upp, upp, upp.
Har du blivit hyfsa bra vän med nån kund ? Alltså nån du träffar oftare kanske till bättre pris,smsar me dosa.
Citera
2024-03-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko654
Hur var den bästa torsken du har mött då?
Det finns ett inlägg om, eller kanske är det en egen tråd som du hittar under min profil

Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Har du blivit hyfsa bra vän med nån kund ? Alltså nån du träffar oftare kanske till bättre pris,smsar me dosa.
Ja, det hände. Mest för att det var tryggt och behövde inte lägga lika mycket tid och energi på de som var nya för mig.
Citera
2024-03-21, 06:18
Medlem
Citat:
Det finns ett inlägg om, eller kanske är det en egen tråd som du hittar under min profil

Ja, det hände. Mest för att det var tryggt och behövde inte lägga lika mycket tid och energi på de som var nya för mig.
Ja är bättr ett bägge håll så länge det passar kvinnan tyvärr
Citera
2024-03-21, 17:34
Medlem
Citat:

Tyvärr är svårt att få till en bra träff om man inte blir en stam kund. Svårare att bedöma om det är en av de som åker landet runt,min erfarenhet av tjejernas som är ute på nätet är bli färdig fort och gå sedan vidare,och kom inte till backa, tyvärr händer det allt som oftast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in