2021-05-04, 18:20
Medlem
Castles avatar
Om man trffar en nya kvinna vilka varningsflaggor anser ni man ska vara vaksam p? Saker som indikerar att det hr kanske r en kvinna med olika typer av problem som kan visa sig lngre fram. Ngra personliga erfarenheter av vad man br vara vaksam p?
Citera
2021-05-04, 18:23
Medlem
GormDenGamles avatar
Frgat hr i neonfrger och klder med Pride-mnster r att be om problem.
Citera
2021-05-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Om man trffar en nya kvinna vilka varningsflaggor anser ni man ska vara vaksam p? Saker som indikerar att det hr kanske r en kvinna med olika typer av problem som kan visa sig lngre fram. Ngra personliga erfarenheter av vad man br vara vaksam p?

Alla kvinnor har problem, vill du inte ha ngra problem alls i livet borde du brja dejta killar istllet.
Citera
2021-05-04, 18:28
Medlem
r hon attraktiv och fortfarande singel s finns det frmodligen en anledning till detta.
Trffar hon "bara idioter", r ensamstende morsa med flera farsor till barnen, rr efter sjlvskador.

Diagnoser som Borderline, bipolaritet osv r stora varningsklockor.
Citera
2021-05-04, 18:30
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niCz16
r hon attraktiv och fortfarande singel s finns det frmodligen en anledning till detta.
Trffar hon "bara idioter", r ensamstende morsa med flera farsor till barnen, rr efter sjlvskador.

Diagnoser som Borderline, bipolaritet osv r stora varningsklockor.
Ja men sdana diagnos r kanske inget man fr veta om p ett tag.
Citera
2021-05-04, 18:32
Medlem
MammasGrabbHalvas avatar
Fr mig har en stor varningsflagga varit kvinnor som vill att vi bda har kontakt med hennes senaste ex. Att det frvntas av mig att jag ska bli snudd p bstis med exet. Det har aldrig fungerat d det med tiden blivit s att de brjat strula med exet igen. Finns skert mnga andra som aldrig har haft problem i liknande situation, men jag har d aldrig haft en kvinna som i en sn relation inte brjat ligga med sitt ex igen.

r man lite ldre s r en kvinna som fortfarande har behov av att festa en varningsflagga. D brukar jag ganska tidigt inse att det bara r att lgga ner.
Citera
2021-05-04, 18:33
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MammasGrabbHalva
Fr mig har en stor varningsflagga varit kvinnor som vill att vi bda har kontakt med hennes senaste ex. Att det frvntas av mig att jag ska bli snudd p bstis med exet. Det har aldrig fungerat d det med tiden blivit s att de brjat strula med exet igen. Finns skert mnga andra som aldrig har haft problem i liknande situation, men jag har d aldrig haft en kvinna som i en sn relation inte brjat ligga med sitt ex igen.

r man lite ldre s r en kvinna som fortfarande har behov av att festa en varningsflagga. D brukar jag ganska tidigt inse att det bara r att lgga ner.
Bra insikter! Det r sdant som efterfrgas.
Citera
2021-05-04, 18:38
Medlem
Om hon r vnster och har ngonsin knullat n*ger/arab.
Citera
2021-05-04, 18:40
Medlem
* Kattdjursmnstrade klder
* Zebramnstrade klder
* Blonderat hr med en svart slinga
* Svartfrgat hr med en blond slinga
* Beskriver sig sjlv som "mystisk"
* haschplantemotiv p tatuering
Citera
2021-05-04, 18:41
Medlem
Mnga fljare p instagram och 500+ bilder p sig sjlv, spring!
Citera
2021-05-04, 18:43
Medlem
f30malmos avatar
Gller vl fr bda knen men;

Vill inte att man ska ha mycket kontakt med sin egen familj eller sina vnner.
Kollar upp en nr man har egentid med 20 sms eller blir passivt aggressiv.
Snackar mycket skit om sina ex.
Tycker att hon sjlv fr gra vad som helst, men du fr inte det.
Stort bekrftelsebehov.
Inget behov av egentid, och vill inte heller att du ska behva det.

Till exempel, finns massor.
Citera
2021-05-04, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Ja men sdana diagnos r kanske inget man fr veta om p ett tag.

Du kan lsa p om diagnoserna och hur dom artar sig och lra dej vad du br se upp fr. https://doktor.se/fakta-rad/borderline/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in