Att det finns folk som dött är ju allmänt känt och knappast ens en konspiration. Konspirationen att folk skulle dö i drivor och att regeringar mörkar är något annat.
Mitt inlägg om Roy Butler är större än vad jag anade. Irland har inte ens någon myndighet där man kan rapportera biverkningar och dödsfall. Och hade inte RB varit känd på Irland som en fotbollstalang hade media aldrig skrivit om hans död. Nu skrev de att han dog efter plötsligt sjukdom, inte ett ord om vaccinet eller att han var vaccinerad.
Mitt inlägg om Roy Butler är större än vad jag anade. Irland har inte ens någon myndighet där man kan rapportera biverkningar och dödsfall. Och hade inte RB varit känd på Irland som en fotbollstalang hade media aldrig skrivit om hans död. Nu skrev de att han dog efter plötsligt sjukdom, inte ett ord om vaccinet eller att han var vaccinerad.
Varför ska de skriva om vaccinet? Han dog av en hjärnblödning.
Jag förstår inte vad varför du anser att hans död är "större än vad jag anade"? Vad är stort liksom? Att någon dör efter det vaccinerat sig? Tror du har missuppfattat en hel del. Man är inte förskonad från död och sjukdom bara för man har vaccinerat sig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!