Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-11, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Finns det en bild på våldtäktsmannen Mustaffa El Batall

Skärmdump från hans profilbild på Facebook som nu är borttagen.
https://ibb.co/KXtzYgJ
Citera
2021-05-11, 19:16
Medlem
humdis avatar
Att man inom barnomsorg och äldreomsorg omsorg anställer på det viset är så dumt att klockorna stannar.
Citera
2021-05-11, 19:38
Medlem
Rektorer precis som lärare är oerhört svaga individer, självklart vänstermänniskor som tror sig vara moraliskt överlägsna gemene man.
Citera
2021-05-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humdi
Att man inom barnomsorg och äldreomsorg omsorg anställer på det viset är så dumt att klockorna stannar.

Dom är precis så jävla dumma i huvudet. Vi behöver ett helt nytt välfärdssamhälle
Citera
2021-05-11, 19:46
Medlem
Någon som vet vilken skola? Skandalöst av skolledningen låta honom jobba kvar efter de första händelserna!!
Citera
2021-05-11, 19:47
Medlem
Finns dom?
Citera
2021-05-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rick.Blaine
De senaste (2?) gångerna en elevassistent har sexuellt utnyttjat ett barn har gärningsmannen, om jag inte missminner mig, haft utomeuropeiskt ursprung. Hade onekligen varit intressant att veta om så är fallet även denna gång.

Detta hände ju i MALMÖ. Vad fan tror du?
Citera
2021-05-11, 20:34
Medlem
Imnshos avatar
Har Mustafa redan fått medborgarskapet med frukostflingorna på asylboendet? I annat fall ordinerar Dr Imnsho utvisning efter avtjänat straff. Och detta straff bör vara att få den inköpta dildon inslagen i rektum med en slägga.
Citera
2021-05-11, 21:14
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Det finns mycket att bli upprörd över i denna historia, inte minst det faktum att GM ännu en gång är en babbe som inte borde ha varit i landet till att börja med. Men allra mest förbannad blir jag nog över följande (hämtat från en citerad text som uppges komma från Skånska Dagbladet, min understrykning):

"Elevassistenten, som är i 30-årsåldern, hade redan innan övergreppen varit fysiskt närgången mot elever på skolan. Det ledde till att han stängdes av i tre dagar.

Därefter upprättades en handlingsplan som skulle pågå i ett halvår fram till den siste april förra året. I de slogs fast att mannen inte fick han någon form av fysisk kontakt med eleverna, vare sig under skoltid eller på fritids."

Vad i helvete är detta för tokerier??? En vuxen man som arbetar med barn på en skola är fysiskt närgången mot barnen. Om detta är helt klarlagt och bevisat, så borde det naturligtvis leda till att mannen omgående avskedas och att hans agerande polisanmäls. Istället "upprättas en handlingsplan", enligt vilken mannen under ett halvår ska visa att han kan låta bli att tafsa på barnen han arbetar med. Vad är det här för jävla mentalitet?

Detta kan enbart ske i Sverige, och som vanligt handlar det om daltande med asociala, kriminella babbar.

Haha, rektorn borde ställas till svars, en kåt 30-årig babbe som klänger på flickor , det görs anmälningar men istället för att ge honom sparken så upprättas en handlingsplan mot mannens pedofila tendenser,
vilket var inte så dum idé men då ska han inte vistas bland barn, det är som om en alkis under en avvänjning skulle få jobb på Systembolaget.
Citera
2021-05-11, 21:17
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afghan-skodare
För allt vi vet kan GM vara född i Sverige. Han har hur som helst (tyvärr) svenskt medborgarskap.

Jag är den sista att ta Löfven i försvar, men (S) är långt ifrån ensamt ansvariga för dagens situation. Massinvandringen började inte 2015. Glöm inte att (M) släppte in runt 800 000 under sina åtta "hjärtliga" år vid makten.

Så som han poserar på fotot så tror jag inte att han är född i Sverige, man ser att det är en psykopat,
när han är uppklädd i kostym.
Citera
2021-05-11, 21:24
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Jag hittar ingen tråd om följande:

"En 30-årig man döms till fängelse i tre år och åtta månader för att vid två tillfällen ha våldtagit en flicka i tolvårsåldern på en skola i Malmö. Han döms även för ett fall av grovt sexuellt övergrepp mot barn, sexuellt ofredande och försök till utnyttjande av barn för sexuell posering."

(citerat ur TT-notis som publicerats i Aftonbladet)

Våldtäkterna ska ha begåtts på en toalett på den skola där flickan är elev. Den dömde mannen nekade till brott, men flickans berättelse bedömdes vara mycket trovärdig. Det ska också ha funnits stödbevisning i form av Snapchat-konversationer mellan flickan och den nu dömde mannen.

Länkar:

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ut...?ocid=msedgntp

https://www.sydsvenskan.se/2021-05-1...akt-mot-flicka (Sydsvenskans artikel, till största delen bakom betalvägg)

Någon som vet mer? Vem är den dömde mannen?

Genomförde han ett regelrätt samlag? Eller en annan sexuell hanlig som klassas som våldtäkt eftersom offret är under 15 år? Sådant framgick från tidigare brottsrubriceringen, men med tanke på att han dömdes till 3 år och 8 månader så måste det antingen varit vaginal penetration eller att flickan tvingas suga hans penis, för om han "bara" fingerpullade" henne så skulle det inte gett nästan fyra års fängelse.
Citera
2021-05-11, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Så som han poserar på fotot så tror jag inte att han är född i Sverige, man ser att det är en psykopat, när han är uppklädd i kostym.

Om han är född i Sverige, är han förmodligen född i "Sverige" (läs: främmande kultur på svensk mark).

Ser inga uppgifter alls om tolk i målet - utgår ifrån att han är född här eller kom hit i unga år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in