Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-17, 10:50
  #18265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Under hot?

Ja, L hotar honom att förklara bort det han erkände under häktningen och strax därefter.
Citera
2024-01-17, 10:50
  #18266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Du skrev att de var anmälda, av vem undrar jag då??

Vet inte, nån på insta eller om det var tiktok. Stort där
Citera
2024-01-17, 10:51
  #18267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Ja, L hotar honom att förklara bort det han erkände under häktningen och strax därefter.

Bevis på att hon hotar honom? En ganska allvarlig anklagelse
Citera
2024-01-17, 10:52
  #18268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Blev det jobbigt med vikthetsen för dig gumman? Finns en anledning till att hon går i baggy kläder....

gumman? näej skulle jag inte påstå, men ser du henne som lönnfet har du en ske verklighetsuppfattning
Citera
2024-01-17, 10:52
  #18269
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
gumman? näej skulle jag inte påstå, men ser du henne som lönnfet har du en ske verklighetsuppfattning

Han kanske syftar på Julia, hon är väl iaf rätt så tjock.
Citera
2024-01-17, 10:53
  #18270
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vet inte, nån på insta eller om det var tiktok. Stort där

Jaha så inget bevis, ok då var det skitsnack...
Citera
2024-01-17, 10:53
  #18271
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Och er förklaring är att han ena dagen sitter och skriver en lång roman om hur hemsk Linnea är, ber om hjälp av sina vänner, friar till Julia osv. för att nästa dag inse att Linnea är kvinnan i hans liv och självmant dra iväg med henne? Förlåt, men hur dumma i huvudet är ni? Förstår att ni avskyr Chrippa med hela era hjärtan men kan ni inte inse att han ändå kan vara ett offer för en psykopat?

Tanken har inte slagit dig att C är lika knäpp? Snubben har för fan inte lyckats med något i livet, och dessutom går han i jockibois skugga. Tycker du någon av bröderna beter sig normalt och friskt? Anser du deras sätt att leva på och förhålla sig till varandra och samhället vara normalt beklagar jag. Bröderna och deras familjer är så WT man kan bli. Att du inte förstår hur han självmant kan dra iväg med L är för att du fortfarande tror på att det skulle ligga något i det som tidigare sagts. När det i själva verket är teater.

Det är mer orimligt för L att gå tillbaka till sin förövare än det är för C att gå tillbaka till sitt offer. Om vi ser till polisanmälan och häktningen. L har ingen anledning att utpressa C om hon har en pågående utredning mot honom, snarare tvärt om i så fall.
Its all bullshit.

Något dom alla har gemensamt, hela högen, är diagnoser.
Citera
2024-01-17, 10:53
  #18272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Bevis på att hon hotar honom? En ganska allvarlig anklagelse

Har du blivit jurist helt plötsligt efter att ha suttit och felaktigt beskyllt Chrippa för att vara kvinnomisshandlare helt utan grund? Du har även flera gånger skrivit att de läckta konversationerna mellan L och Chrippa är fejk, något som nu Chrippa har erkänt är äkta.

Du om någon kommer med allvarliga anklagelser som dessutom är helt befängda.
Citera
2024-01-17, 10:53
  #18273
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Han kanske syftar på Julia, hon är väl iaf rätt så tjock.


Båda är av högt BMI. Därför de inte vill ha tighta kläder!
Citera
2024-01-17, 10:58
  #18274
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Båda är av högt BMI. Därför de inte vill ha tighta kläder!

Nja tror L ligger rimligt till i BMI. Kolla på hennes insta så ser du att hon har tighta kläder på sig.

Hon är inte pinnsmal, men heller ej lönnfet. Snarare normal.
Citera
2024-01-17, 10:58
  #18275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Har du blivit jurist helt plötsligt efter att ha suttit och felaktigt beskyllt Chrippa för att vara kvinnomisshandlare helt utan grund? Du har även flera gånger skrivit att de läckta konversationerna mellan L och Chrippa är fejk, något som nu Chrippa har erkänt är äkta.

Du om någon kommer med allvarliga anklagelser som dessutom är helt befängda.

Jag har skrivit att OM han bankat på Linnea så skall han ha straffet för det. Jag tror fortfarande att de prints Anjo generöst delat med sig av är tagna ur sin kontext och inte visar hela bilden
Citera
2024-01-17, 10:58
  #18276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Jaha så inget bevis, ok då var det skitsnack...

Vi får väl helt enkelt vänta och se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in