Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-26, 07:40
  #24265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ja, jag undrar vad det är för fd polare/polare som sätter sig i hans studio och outar saker som inte en normal person med skam i kroppen aldrig skulle göra.
Tyckte att vissa delar lät lite väl planerade och sluga. Så är inte helt säker på att jag köper allt hon sa.

Dock tror jag att det stämmer med skador, droger i hemmet och att hon tagit avstånd från L på grund av att hon inte tycker om Chrippa och hur han har uttryckt sig.
Det finns det prints på så det tvekar jag inte en sekund på.
Absolut, skadorna förnekar hon inte, hon förklarar nypningarna som ett agerande i desperation över att hon inte skulle bli trodd...
Anjo den grisen, han tar inte in det hon faktiskt berättar, det går honom förbi, han tycker knte att Chrippa beter sig vidrigt, hur kan det komma sig, har jag funderat mycket på.
Det enkla svaret är att det är för att i Anjos värld är det ett accepterat beteende.
Kvinnor ska veta sin plats. Barn ska synas men inte höras.
Lisen har inte mått bra på många år, hon lever i skuggan av clownen, det är otroligt sorgligt.

När det gäller Jonna, har Jockiboi styrt och stalkat henne. Hon har blivit hans produkt.
Sveriges Jeffrey Epstein och Ghislaine Maxwell...

Vilka är rädda att hamna på Jockibois lista?
Citera
2024-01-26, 07:43
  #24266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han är definitivt med på ett hörn, annars hade han aldrig skrivit "masterplan" på sin stories om den nedlagda utredningen.
Han är en ful fisk.
Han har gjort sig skyldig till mycket, frågan är vad som kommer komma fram när Dagen D är här?
Citera
2024-01-26, 07:54
  #24267
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det Anjo och Chrille gör är att anklaga kvinnor för att ljuga, försvarar att män skadar kvinnor, rättfärdigar Chrippas svineri, och försöker förminska Linneas bevis, faktiska bevis.
Hade hon inte spelat in, hade INGEN trott henne. Det är SÅ det går till i verkligheten.
På youtube tror kvinnohatarna att dom kan göra som dom vill, men det kommer straffa sig

Hon ljuger ju? Eftersom män och kvinnor inte står lika hos myndigheterna behövs folket kliva fram som Anjo & Top G Joseph Said göra jobbet åt myndigheterna och varna andra.

Tycker Chrippa skött detta galant under förutsättningarna jämfört med hur flera pappor hade gjort om någon la händerna på sitt barn. Hon hade inte suttit på TikTok och hånat våldsutsatta kvinnor om hon slog eller tilltalade mina barn så, det ska gudarna veta!

Högst olyckligt att polismyndigheten och åklagarmyndigheten har gjort bort sig återigen.

Finns så mycket mer på Linnea och hörde hennes ex också anmält henne för hot. Bra!
__________________
Senast redigerad av dunderC 2024-01-26 kl. 07:57.
Citera
2024-01-26, 07:57
  #24268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Hon ljuger ju? Eftersom män och kvinnor inte står lika hos myndigheterna behövs folket kliva fram som Anjo & Top G Joseph Said göra jobbet åt myndigheterna och varna andra.

Tycker Chrippa skött detta galant under förutsätter jämfört med hur flera pappor hade gjort om någon la händerna på sitt barn. Hon hade inte suttit på TikTok och hånat våldsutsatta kvinnor om hon slog eller tilltalade mina barn så, det ska gudarna veta!

Högst olyckligt att polismyndigheten och åklagarmyndigheten har gjort bort sig återigen.

Finns så mycket mer på Linnea och hörde hennes ex också anmält henne för hot. Bra!

Vart har du hört det. Säg inte "Anjo sa" för nu gäller inte hörsägen i tredje part
Citera
2024-01-26, 08:02
  #24269
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vart har du hört det. Säg inte "Anjo sa" för nu gäller inte hörsägen i tredje part

Vad vill du jag ska svara på? Anjo gör ett bra jobb och nu när Annahit klev fram och satte spiken i kistan så är detta case closed med Amber Heardström x Chrippa?

Edit: drogerna i lägenheten tillhörde Linnea btw.
Citera
2024-01-26, 08:06
  #24270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Vad vill du jag ska svara på? Anjo gör ett bra jobb och nu när Annahit klev fram och satte spiken i kistan så är detta case closed med Amber Heardström x Chrippa?

Edit: drogerna i lägenheten tillhörde Linnea btw.

Det var inget svar på min fråga
Citera
2024-01-26, 08:07
  #24271
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det var inget svar på min fråga

Läs vad jag skrev och återkom vad jag ska svara på.
Citera
2024-01-26, 08:09
  #24272
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Nu kan vi konstatera att Stockholm inte var någonting för bonnläppen i alla fall. Snyggt spånat av den användaren som förutspådde detta när han först hade flyttat till huvudstaden.

Nu är Chrippa Skuldberg tillbaka på ruta ett. Vilket jävla misslyckande, men vem hade förväntat sig någonting annat?

Nu sitter han där, fortfarande, gör pistoltecknet framför kameran, går på gymmet när han är förkyld och smittar ner andra, tar gymbilder i bar överkropp framför spegeln, miljonskulderna hos Kronofogden tickar på och samhällstjänsten väntar fortfarande.

Dessutom är förundersökningen i misshandelsfallet INTE nedlagd, den pågår alltjämt.
Är förundersökningen angående att Chrippa misshandlat Linnea påbörjad igen?
Den lades ju ner eftersom Linnea inte ville delta i utredningen.
Citera
2024-01-26, 08:10
  #24273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Läs vad jag skrev och återkom vad jag ska svara på.

Jag frågade vart du hört det och att Anjo inte var ett alternativ som trovärdig källa
Citera
2024-01-26, 08:12
  #24274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Är förundersökningen angående att Chrippa misshandlat Linnea påbörjad igen?
Den lades ju ner eftersom Linnea inte ville delta i utredningen.

Den är igång + en del annat
Citera
2024-01-26, 08:21
  #24275
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag frågade vart du hört det och att Anjo inte var ett alternativ som trovärdig källa

Anjo har lagt fram bevis och även hämtat in Linneas vännina som satte stopp för spekulationer. Chrippa har också pratat hos Anjo och utan någon att ha någon betänketid svarade rakt och ärligt. Hoppas nu framförallt nu för alla våldsutsatta kvinnor skull att Linnea straffas. När hon hånade dom i liven borde vara ett brott i sig…
Citera
2024-01-26, 08:23
  #24276
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Är förundersökningen angående att Chrippa misshandlat Linnea påbörjad igen?
Den lades ju ner eftersom Linnea inte ville delta i utredningen.

Den är nedlagd.
Det enda mot Chrippa är dopingbrott.

Linnea är anmäld för
- Falsk beskyllning
- Stöld/häleri
- Olaga datorintrång
- Grov urkundsförfalskning
- Olaga hot (ex som anmält)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in