Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-01, 01:09
  #30265
Avstängd
Jag TROR att hans anteckningar från häktet är skrivna av han själv och även om det så bara är 20 procent sant så är det anmärkningsvärt. Det jag reagerar på att han skriver om sig själv i tredje person.
För att i nästa rad ända till jag-form.
Gör man så? Nu e väl inte Chrppa varken författare eller poet men reagera även ni på det?

Saxat
När vi pratar med oss själva i tredje person så används hjärnan lite annorlunda än vad den gör när vi tänker i jag-form. Vi kommer lite längre från jaget, lite längre från de omedelbara känslorna. Vi får lite distans till oss själva och det som händer. Och allt det här är ju bra, allt det här hjälper oss. När vi får perspektiv på saker och ting är de mycket lättare att hantera. Även om uppgiften i sig kändes suspekt.
Citera
2024-03-01, 02:04
  #30266
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Har jag skrivit att Jocke hävdat detta?
Jag använder snarare sunt förnuft och eftersom tråden kokade när Chrippa och Julia lånade Jonnas bil.
LusläsarJocke fick väl panik när han förstod att det är så lagen fungerar.
Använd hjärnan, har Chrippa kört Lundells bilar sen det påtalades i tråden? Nej

Jockes utpressningssamtal om "att alla skriver dä överallt om att Chrille är en kvinnomisshandlare", säger det mesta...att Linnea med sitt instainlägg bekräftat det....genom att skriva det "fasansfulla" Christofer vet vad han har gjort"...


Om du inte märkte så skrev jag ”rättelse” när jag såg sen att du skrev att du bara ”antog”.

Och att skriva att man ska använda hjärnan - du med så stor erfarenhet här på Flashback och dina många inlägg runt J och Klanen - borde väl om någon veta hur lätt trådsanningar kan uppstå? Så använd din hjärna - så använder jag min.


Bara för att man skriver 1000-tals inlägg kring denna familj och krets betyder det inte att du beditter någon slags ’VETO’ rätt på sanningen
Citera
2024-03-01, 02:38
  #30267
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ja detta är ju skrattretande! Man har svårt att ta dessa människor på allvar, ännu mer efter att man hör sånt här. WT life på högsta nivå
Kan Jocke inte bara dra sig tbx för allas skull?! Han som har så hemsk social ångest och mår dåligt av minsta lilla drama. Ord och handlingar hänger inte riktigt ihop. Jag har social ångest osv hade jag haft de resurserna han har hade jag stuckit ifrån allt vad rampljus heter!
Jocke, Chrippa och Anjo behöver uppmärksamhet på samma sätt som du och jag behöver luft, mat och vatten.
Dem kan inte leva utan uppmärksamhet. Och drama ger mest uppmärksamhet, därför älskar dem drama
Citera
2024-03-01, 06:12
  #30268
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Ja du har en poäng..
man önskar nästan att de här idioterna tog råd från folk att inte flasha med guld, kepsar och klockor
ja hon är ju en äkta golddigger (shes in this for fame)
Folk har ju påpekat att Jocke har fejk grejer, och då var Jockes ursäkt att han bar fejk saker var ifall någon skulle råna honom eller liknande.
Chrippas grejer är ju också fejk, kronofogden tog ju allt chrippa hade av värde och lämnade kvar fejk grejerna.
Citera
2024-03-01, 06:19
  #30269
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmigsen
Jag kollade precis lite gamla klipp jag hittade där JokciBoy spelar in diverse "Pränks". Det som slår mig är fräckheten i vad han tar sig för friheter att utsätta de inblandade för. Han skrämmer ju barn på inspelning. "Otrohets Pranks Video" - Alltså! Han vill spela in när han pratar om att vara otrogen med alla möjliga olika 18-20 åringar och spela in när de oförberett och ovetandes utsätt för ett "Pränk"! Detta är olustigt.

Kolla denna på Youtube: v=hE_7Ycfui1c

Jag ryser & har nu anmält honom på plattformen. Vilket bottenskrap (Ursäkta Franskan!) vi har här som kändisar i Sverige. Fyfan... Det här var inte rätt sätt att starta fredagen på. Kolla in den här mannen alltså! Detta är ett "Förövarbeteende" att utsätta människor man inte känner för de här kränkningarna på film. Det är att utnyttja sin status till smutsiga ändamål. Skämmes!

"Låtsas att du är otrogen med mig... Mhmmmm..." - Lägg av Genast!

Mvh
Han jagade ju Joz med familj, vänner och film team för att filma Joz, vet ej vad dem ville honom. Men Joz var tydlig med att han inte ville bli filmad, dem jagade efter honom i någon skogsdunge hem till hans lägenhet, försöker smyga på honom i en ambulans.
Sedan sökte Anjo upp Joz för att göra en intervju trots att Joz sagt nej.
Chrippa var med i Jockes jakt på Joz.

Även om Joz är ett kräk (dock orkade dem inte anmäla honom), så var de förföljelse och jakt dem utsatte honom för helt sjuk.
Har han begått ett brott, Anmäl och se till att han döms i domstol. Inte jaga runt och springa efter honom, jävla sjukt beteende.
Citera
2024-03-01, 06:20
  #30270
Medlem
jesussugers avatar
Chrippa borde kanske välja ny klädstil, orten/becknar stilen på en vuxen man över 30 år är bra jävla löjligt

Har dom flyttat till spanien eller är det semester?
Sen tycker jag man inte ska va så hård mot han, tror han mår piss men ger sken av att allt är toppen och han inte bryr sig. Kritisera kan man väl göra men många är jävligt hård mot han. Tycker lite synd om han
Citera
2024-03-01, 06:52
  #30271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Chrippa borde kanske välja ny klädstil, orten/becknar stilen på en vuxen man över 30 år är bra jävla löjligt

Har dom flyttat till spanien eller är det semester?
Sen tycker jag man inte ska va så hård mot han, tror han mår piss men ger sken av att allt är toppen och han inte bryr sig. Kritisera kan man väl göra men många är jävligt hård mot han. Tycker lite synd om han

Helt rätt att vara hård mot skattesmitare som lever lyxliv. Dessa tattare gör att vi andra hårda arbetare får lida
Citera
2024-03-01, 07:22
  #30272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Oddsen på att fillersprinsessan slår Chrippa nere i marbs är låga...Har näsan blivit rak än efter senaste ingreppet, eller gråter stackaren än??

Så himla! Gapskratt på den! Kul för salongen dom var till, ingen bra reklam direkt. Gråter som en bäbis i Chrippas live.

Sedan tror jag som vissa andra i den här länken att deras förhållande är helt grundat på att Linnea ska ha någon slags fame. Hon är kåt på uppmärksamheten och drama föder hennes känsla i kroppen.
She is a troublemaker! Har hon ju tydligen alltid varit!
Citera
2024-03-01, 07:30
  #30273
Avstängd
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmigsen
Jag kollade precis lite gamla klipp jag hittade där JokciBoy spelar in diverse "Pränks". Det som slår mig är fräckheten i vad han tar sig för friheter att utsätta de inblandade för. Han skrämmer ju barn på inspelning. "Otrohets Pranks Video" - Alltså! Han vill spela in när han pratar om att vara otrogen med alla möjliga olika 18-20 åringar och spela in när de oförberett och ovetandes utsätt för ett "Pränk"! Detta är olustigt.

Kolla denna på Youtube: v=hE_7Ycfui1c

Jag ryser & har nu anmält honom på plattformen. Vilket bottenskrap (Ursäkta Franskan!) vi har här som kändisar i Sverige. Fyfan... Det här var inte rätt sätt att starta fredagen på. Kolla in den här mannen alltså! Detta är ett "Förövarbeteende" att utsätta människor man inte känner för de här kränkningarna på film. Det är att utnyttja sin status till smutsiga ändamål. Skämmes!

"Låtsas att du är otrogen med mig... Mhmmmm..." - Lägg av Genast!

Mvh
Detta är Chrippas tråd
Citera
2024-03-01, 07:48
  #30274
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/os...sliga-videorna

Anjo berättar stolt över vad han sysslar med.
Han är enligt många som Jann3 Jos3fsson...

Han siktar mot youtubes miljonguldtavla...

Denna reporter kontaktade samtliga inblandade...

Han skiter i att han hängt ut Linnéa och kallar henne bla psykopat.
Citera
2024-03-01, 08:06
  #30275
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulltofs12
Helt rätt att vara hård mot skattesmitare som lever lyxliv. Dessa tattare gör att vi andra hårda arbetare får lida
Självklart ska han staffan om han smiter skatterna
Citera
2024-03-01, 08:45
  #30276
Avstängd
Får se om Chrippa får skita med stängd dörr i Marbella, eller åker järnröret upp igen??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in