Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-21, 06:03
  #21865
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Vilken banger dom släppte, mannen som ljugit sen start sitter och förklarar läget utan några som helst bevis, bara ord mot ord, medans den feta grisen Anjo sitter och skyddar honom.

Sjukt att man inte blir canceled när man tar droger med sin dotter i närheten, skjuter testo när ens dotter ser på, kvinnosynen allt.


Släpp tanken av att någon blivit slagen och titta på den riktiga faktan Linnea presenterat, glöm vem som gjort fel mellan dom, och se faktan att Chrippa har satt testo, snortat ladd och kallat sin partner hora framför sin 5 åriga dotter.


Sen folk som påstår han inte läser ur ett manus? Det är inget konstigt att vilja skriva ner sina ord innan man förmedlar en väldigt känslig text, hade gjort detsamma. Jag tycker egentligen detta visar mer hur inövat hans tal har blivit genom veckan. Hade han haft rent mjöl i påsen kunde han bemött alla frågor som angår det som faktiskt är 110%(allt med Chloe) men där hade han inget vettigt och tillägga utan han hade bara massa skit o kasta angående ”misshandelsfallen”.


Att Chrippa levt under förtryck och hot finns det inga belägg för. Sen att Linnea skulle behöva be en 35 årig på så mycket testo att knulla är skitsnack också, någon som har kört testo här inne kan ju förklara.


Linnea har ju inga bevis heller. Hon har bara klippt in några sekunder. Men när man får höra fullständiga historien om allt hon säger så låter allt logiskt i det han säger. OM han ljuger så ska han ha eloge.
Citera
2024-01-21, 06:07
  #21866
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Släpp tanken av att någon blivit slagen och titta på den riktiga faktan Linnea presenterat, glöm vem som gjort fel mellan dom, och se faktan att Chrippa har satt testo, snortat ladd och kallat sin partner hora framför sin 5 åriga dotter.

Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Linnea har ju inga bevis heller. Hon har bara klippt in några sekunder. Men när man får höra fullständiga historien om allt hon säger så låter allt logiskt i det han säger. OM han ljuger så ska han ha eloge.


Nu gör du en TwoLiner där du byter fokus
Du utgår att folk är automatiskt på Linneas "sida"
Alla är på lilla C's "sida"
Citera
2024-01-21, 06:08
  #21867
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Linnea har ju inga bevis heller. Hon har bara klippt in några sekunder. Men när man får höra fullständiga historien om allt hon säger så låter allt logiskt i det han säger. OM han ljuger så ska han ha eloge.

Men hur kan du inte koppla? Eller spelar du dum? Det spelar ingen roll vad den "fullständiga historien" är för det som framkommer i videorna L filmat går inte att försvara. Det är ett fullkomligt förkastligt beteende av C som pappa och partner. Det han gör och säger är ingen annan än han själv ansvarig för.
Citera
2024-01-21, 06:19
  #21868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Linnea har ju inga bevis heller. Hon har bara klippt in några sekunder. Men när man får höra fullständiga historien om allt hon säger så låter allt logiskt i det han säger. OM han ljuger så ska han ha eloge.

Linnéa har massa bevis på chrippas karaktär. Jag argumenterar inte om vem som slagit vem, jag argumenterar om att Chrippa har visat vem han egentligen är -

En luffare som kallar sin partner för hora och diverse slagord FRAMFÖR SIN DOTTER.

En luffare som använder sin youtube karriär för att skrämma folk till tystnad.


En luffare som sätter testo FRAMFÖR SIN DOTTER.

En luffare som snortar ladd NÄR HAN ÄR MED SIN DOTTER.


Borde inte detta räcka för att visa vilken karaktär han är? Det är inte så att något av dessa beteende är normalt för en 35 årig man. Detta är ju saker som är 110% sant? Med detta facit och det faktum att han ljuger om att han blivit utsatt gör att allt Linnea säger låter mer troligt.
Citera
2024-01-21, 06:26
  #21869
Medlem
Triphes avatar
Linnea har ju mkt bevis för sin historia via bilder och framförallt filmer.

Chrippa och banjo har ju inget annat bara än ord, man hör ju paniken i chrippas röst i senaste videon om ”MIN sanning”.

Även om banjo redan pekat på att det bara finns sanningen och ingen Min eller Din sanning😂
Citera
2024-01-21, 06:34
  #21870
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
För att Linnea tjatade och hotade honom om att få ensam tid med honom. Så han blev väl desperat under samtalet med Julia.
Är han så jävla vek att lite tjat och så skiter han i sin dotter?
Vad hände med att en förälder ska skydda och prioritera sitt barn?
Om det går att med tjat och gnäll få honom att prioritera bort sitt barns bästa då är han en fara för sitt barn.
__________________
Senast redigerad av Dopy 2024-01-21 kl. 06:38.
Citera
2024-01-21, 06:35
  #21871
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triphe
Linnea har ju mkt bevis för sin historia via bilder och framförallt filmer.

Chrippa och banjo har ju inget annat bara än ord, man hör ju paniken i chrippas röst i senaste videon om ”MIN sanning”.

Även om banjo redan pekat på att det bara finns sanningen och ingen Min eller Din sanning😂

"Bevis". Svarta ljudklipp och blåmärken hon själv skapat är knappast bevis. Förstå att denna tjej är galen. Det kommer ni alla småballar som hatar på chrippa att inse när Linnea åker dit.
Citera
2024-01-21, 06:36
  #21872
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Är så jävla vek att lite tjat och så skiter han i sin dotter?
Vad hände med att en förälder ska skydda och prioritera sitt barn?
Om det går att med tjat och gnäll få honom att prioritera bort sitt barns bästa då är han en fara för sitt barn.

Googla manipulera så kanske du kan lägga ihop pusslet.

Hota om självmord och allt möjligt. Då blir man desperat.
Citera
2024-01-21, 06:37
  #21873
Medlem
Halte Haralds avatar
Har själv varit tillsammans med en bipolär / psyk sjuk brud. Linnea påminner om henne. Och likadant var det i slutet av vår relation, hon hade mängder med "bevis" osv på vilken jävla sjuk och elak människa jag var. Jag hade inget annat på henne än mitt ord. Tur att man hade folk i sin närhet som visste ven man är. Jag tror på skabbe till 100%, L är en psyksjuk brud. Skabbe stoppar t3sto i rumpen framför sitt barn, japp. Det är märkligt.

Kommenterades det något kring den sprut i rumpan bilden i videon?
Jag missade isfl det.
Citera
2024-01-21, 06:41
  #21874
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Googla manipulera så kanske du kan lägga ihop pusslet.

Hota om självmord och allt möjligt. Då blir man desperat.
Nej, han har manipulerat och kontrollerat Linnea minst lika mycket som hon gjort emot honom.
Lyssna bara på hur han pratar till Julia, hur han pratar till Linnea, han är inget svagt manipulerat offer som enbart lydigt som en slagen hund.
Han har skrikit gormat och beter sig som en jävla gris, och totalt skitigt i sin dotters välmående och säkerhet. Han har prioriterat sig själv först.
Citera
2024-01-21, 06:41
  #21875
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Har själv varit tillsammans med en bipolär / psyk sjuk brud. Linnea påminner om henne. Och likadant var det i slutet av vår relation, hon hade mängder med "bevis" osv på vilken jävla sjuk och elak människa jag var. Jag hade inget annat på henne än mitt ord. Tur att man hade folk i sin närhet som visste ven man är. Jag tror på skabbe till 100%, L är en psyksjuk brud. Skabbe stoppar t3sto i rumpen framför sitt barn, japp. Det är märkligt.

Kommenterades det något kring den sprut i rumpan bilden i videon?
Jag missade isfl det.

BÅDA är nog skyldiga till ett och annat.
Kommer denna soppa ta slut inom några veckor tror ni?
Citera
2024-01-21, 06:42
  #21876
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Har själv varit tillsammans med en bipolär / psyk sjuk brud. Linnea påminner om henne. Och likadant var det i slutet av vår relation, hon hade mängder med "bevis" osv på vilken jävla sjuk och elak människa jag var. Jag hade inget annat på henne än mitt ord. Tur att man hade folk i sin närhet som visste ven man är. Jag tror på skabbe till 100%, L är en psyksjuk brud. Skabbe stoppar t3sto i rumpen framför sitt barn, japp. Det är märkligt.

Kommenterades det något kring den sprut i rumpan bilden i videon?
Jag missade isfl det.

Varför valde inte du att samla bevis för att ha ryggen fri? Hon "pukka" verkar ducka den frågan rätt hårt av en anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in