Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-21, 22:06
  #22465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag ringer dem imorgon


Garanterar du att du gör det, jag har även sparat ner allt och gör det om du inte gör det
Citera
2024-01-21, 22:10
  #22466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten5
Jag börjar tro att allt är skapat för att få följare. Ingenting annat makes sense.
För mig är det obegripligt.

1. Chrippa och Julia är ett par. Allt är frid och lägger upp massa vloggar från resor mm där Chrippa nedvärderar typ Julia i olika typer av kommentarer ibland. Kanske på skämt, men ändå. Jag kan inte deras jargong.

2. Det tar slut mellan Chrippa och Julia och Chrippa bedyrar sin kärlek över Linnea, han har ju känt henne hela liiiiiiivet och hon har alltid varit där och stöttat honom i vått och torrt. Hans ord. Vi träffades inte igår utan jag och Linnea har känt varandra sedan länge säger han. Så han borde veta om att hon är lite ostabil då? Han har ju känt henne så länge.

3. Spola fram till slutet av 2023 och Chrippa och Linnea börjar bråka och det blir världens smutskastning. Okej, det kan väl hända den bäste. Här tänker man ju att det är slut och infekterat.

Nu börjar det sjukaste av allt.

4. Anjo och Julia sitter och fullkomligt slaktar sönder Chrippa och Linnea i någon form av bisarr livesändning. Här är ju knappast Anjo och Chrippa vänner? Eller beter man sig så här om man är vänner? Ehhh

5. Sen helt plötsligt drar Chrippa till Spanien och hänger med Linnea, lägger upp gosiga bilder på stan? Okej, nyss bråkade de och anmälde varandra till tingsrätten? Vad i hela helvete är det frågan om? 1 månad senare är de på semester i Barcelona tillsammans.

6. Chrippa åker hem, själv? Går till Anjo och de är bästa polare nu? Efter att Anjo hängt ut Chrippa inför 100.000 pers inför hela Sverige 1 vecka innan? Alltså, går alla på droger eller vad fan är det frågan om?

Julia är nog den sorgligaste personen av alla tror jag. Hon tar alltså tillbaka Chrippa efter allt? Hahaha.
Vad i helvete är det frågan om. Även hon satt och sågade Chrippa för 1 vecka sen.

Detta är en freakshow och jag är häpen. Vad är det för jävla människor det här?
Är man verkligen så desperat på att bli en influencer att man totalt skämmer ut sig själv på det här sättet bara för att få följare och lite pengar?

Ena dagen är man värsta fienderna, nästa dag är man blodsbröder.

Sorgligaste är väl också alla barn/ungdomar som följer skiten. Kollar man deras kommentarsfält kan man se folk skriva till Anjo och Chrippa typ: Ni är mina förebilder, jag älskar er och mena fullt allvar.

Det är över för den här generationen som kommer alltså. Herregud vilken soppa.
Jag har bara följt kortare perioder så jag har säkert bara 10% koll av det som ni andra som göder deras plånböcker har men av det lilla jag sett så fattar jag ingenting. Det svänger så snabbt och hur fan kan man vara värsta fiender ena dagen för att hänga och skratta med varandra nästa dag? hahaha, obegripligt sjukt detta.

Grattis Chrippa. Du är nu en influencer över generation stendöd. Det var väl alltid målet? Haha

Låg intelligens, dålig impulskontroll och knark är sällan en bra kombination. Julia och Chrippa kan man nog aldrig säga haft det riktigt bra eftersom han alltid haft Linnea på sidan av och då har det heller aldrig direkt kommit fram om hans små äventyr och festande under tiden de bodde i Örebro. Tror aldrig han någonsin varit trogen i mer än någon månad till henne.
Citera
2024-01-21, 22:12
  #22467
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Chrippas video när dom åker till nått lekland. Fan vad dom ser ut. Speciellt Jocke.
Var det en ny video? För det vore väl typiskt Chrippa att ett lekland var en bra aktivitet för Lillen idag.

Hon har, vad som än är sant i det, levt i ett trauma de senaste 6 månaderna. För ingen har förnekat att hon inte sett våld hos Julia och ingen har förnekat att hon inte satt i den där skrubben där Julia och Räven satt henne. Och hur det än var hemma hos Chrippa. Så var det våld och bråk.

Och sen förenades mamma och pappa och sen blev de osams. Sen fick hon bo hos Anjo ett par dagar och ena sekunden var mamma där och sen pappa oxå.

Det måste snurra bra i det där lilla huvudet. Att hon skrattar och är glad, betyder inte att hon är okey. Barns sorg är randig. Och som barn är man så utlämnad, man måste vara trygg för att släppa fram.

Och de idioterna tänker att lekland är bra. För vi vill så gärna visa upp hur glad Lillen är och hur bra pappa han är.

En bra pappa hade suttit med sitt barn ur all mediaskugga och läst en bok, tittat på en film och försökt förmedla att man viste om alla fel man gjort.
Citera
2024-01-21, 22:12
  #22468
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
Garanterar du att du gör det, jag har även sparat ner allt och gör det om du inte gör det

Gör det oavsett. Ju fler desto bättre.
Citera
2024-01-21, 22:13
  #22469
Medlem
Stämmer det verkligen att åtalet är nerlagt mot chrippa?. känns lite skumt att bli häktad och några dagar senare är åtalet nedlagt..
Citera
2024-01-21, 22:15
  #22470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Gör det oavsett. Ju fler desto bättre.

Telepati? Tänkte precis skriva likadant
Citera
2024-01-21, 22:15
  #22471
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
Stämmer det verkligen att åtalet är nerlagt mot chrippa?. känns lite skumt att bli häktad och några dagar senare är åtalet nedlagt..

Det ingick i hans masterplan att manipulera Linnea att ta tillbaka sin medverkan och få tillbaka sin Youtube-kanal.
Snuskig snubbe.
Citera
2024-01-21, 22:17
  #22472
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
Stämmer det verkligen att åtalet är nerlagt mot chrippa?. känns lite skumt att bli häktad och några dagar senare är åtalet nedlagt..

Det stämmer inte, det har inte gått till åtal ______ än
Citera
2024-01-21, 22:20
  #22473
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Hahaha Josephsaid slaktar Linneas bevis i denna liven https://vm.tiktok.com/ZGeM4DtFb/
Citera
2024-01-21, 22:20
  #22474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
https://www.tiktok.com/@habibicometodubaii.liive/live

går igenom lite saker ang detta

Och Anjo länkar till den liven i sin story på insta med texten ”Live expose för er som söker svar”

De har lyckats få över Habibi på sin sida…
Citera
2024-01-21, 22:22
  #22475
Medlem
Tack Joseph att du slaktade linneas bevis att blåmärkena är fejk!
Citera
2024-01-21, 22:22
  #22476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Och Anjo länkar till den liven i sin story på insta med texten ”Live expose för er som söker svar”

De har lyckats få över Habibi på sin sida…

Nej! De är ju fejk! Varför skulle han ta C sida?! Är du sååå naiv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in