Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-21, 17:44
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Läsk på en tröja?
Kan lika gärna vara han som dreglat ut det med tanke på hur mycket han spottar och har sig så fort han öppnar munnen

Det låter för larvigt för att vara sant men är 99% på att de sa det i sin 2:21 timme video.... måste kolla igen.... låter för sjukt att det tar upp det som ett argument till att Linnea är psyko.... jag återkommer!
Citera
2024-01-21, 17:50
Medlem
Akacia2050s avatar
Det ni måste förstå är at Jockiboi, Anjo, Chriippa o.s.v. är rovdjur, fullblodspsykopater. De kan i princip smälla till sin fru för att sedan stå och prata glatt framför en kamera..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
I någon mån tycker jag att det är osmakligt att sitta och göra en sak av massa ovidkommande skit som inte har med den påstådda misshandeln av Linnea att göra. Som att OK, han slog henne inte, men drevet är ändå OK för han gjorde det och det och det. Här framstår det som väldigt troligt att en djupt störd kvinna har anklagat sin sambo för att vara ett monster utan någon grund. Då borde man inte göra en sak av något som kommer fram i det drevet, för hela grejen framstår som en stor smutskastningskampanj.

Så måste det vara, det är alldeles för mycket pöbelmentalitet. Man måste kunna skilja sak från person, det kan inte hatarna här i tråden göra.

Återigen svarade du inte på att informationen om att Chrippa är ett svin kommit från flera olika och oberoende håll (snarare till och med helt motsatta), varav det från Julia även var i förhör, under rättsligt tak, och som hon tog upp helt utan att det ens avhandlades där och då och inte bara från ett håll.
Allt har blivit så mycket större än en misshandelsanmälan vilket du verkar ha låst in dig på ...som hon dessutom inte ens själv uppförde.

Det visar på vem som är den som låst sig vid sin uppfattning om vad som hänt 🤷🏼
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/mZRr3HGSakU?si=xtzmikh6oJ8YM-BF
Vid 14 minuter in, Anjo är fruktansvärt osmaklig.
Detta var lajv, under tiden bangervideon laddade.

Folk vill ha drama...

Hm, det är människor, ingen filmproduktion. Iallafall så är Chloe inte en statist.
Linnéa har utnyttjats å, det vidrigaste.
Allt har varit ett spel, men dom mötte på oväntat motstånd, så nu måste Linnéa krossas, och kvinnor är lögnare som aldrig ska få göra sin röst hörd

Pontus pappa måste vara stolt över sin son...

Vi pratar om psykisk och fysisk misshandel och Anjo pratar om att folk vill ha underhållning?
Chrippa sitter och sjunger och verkar inte alls så psykisk nedbruten och skör. Vidrigt vidrigt vidrigt. Nu kommer det vara tyst tills Linnea släpper del 2 och då måste Anjo analysera.
Ingen som funderar på varför inte Linnea analyserar Anjos alla timmar av förtal
Citera
2024-01-21, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Vi vet inte om det stämmer eller inte, men vi kan inte hålla dörren stängd för att det är så.

Det är också alltid den, om man ifrågasätter manipulationen, då anklagas man för att vara likadan. Klassisk gaslighting, som ni flygande apor skickar helt utan att veta vad fan ni gör.

Jag ser på den här situationen helt utifrån vilka bevis som har lagts fram. Det är Linneas egen video. Den innehåller inte några bevis på att Chrille bedrivit kvinnofridskränkning såsom hon påstår och därför går jag på det. Tills jag vet annat, lägg fram något som bevisar motsatsen så kan jag omvärdera min ståndpunkt.
Du får gråta ihop med Chrippa det är ju tydligen skitsynd om er.
Varför ifrågasätter du inte Chrippas skit som han inte visat ett spår bevis på utan hoppar på en ung tjej som visar upp bevis som inte går att snacka bort.
Citera
2024-01-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Det ni måste förstå är at Jockiboi, Anjo, Chriippa o.s.v. är rovdjur, fullblodspsykopater. De kan i princip smälla till sin fru för att sedan stå och prata glatt framför en kamera..

Det är kanske just det dem gör?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Chrippa och Linnea är exakt lika mycket idioter båda två och ingen av dom hör hemma i offentligheten.

Nä, jag följer dom inte direkt "offentligt" och jag ser ej heller någon av dessa som någon "offentlig person"

Det är bara på grund av flashback och ett par "spökjägarprogram" jag hamnat i den här tråden.

Har Chrippa varit med på tv också eller bara yt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Precis lärt dig ett nytt ord eller? Det heter "ingen kontext", "någon kontext" och "vilken kontext".

Förövrigt är det inte okej att säga det som Chrippa gjort, men det är betydligt värre att falskt anmäla någon.

Nej...det är att saker är tagna ur sin kontext.
Men det är en petitess 😌
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Precis lärt dig ett nytt ord eller? Det heter "ingen kontext", "någon kontext" och "vilken kontext".

Förövrigt är det inte okej att säga det som Chrippa gjort, men det är betydligt värre att falskt anmäla någon.
Jag tror faktiskt hans våld och hans skrikande om hora hora hora och hans sätt mot henne är värre för L än att han falskt anmält henne.
Citera
2024-01-21, 17:54
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är kanske just det dem gör?

Ja, Chrippa är bekräftat efter Linneas video..
Citera
2024-01-21, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050

Det kan tyvärr vara sant, som du säger.
Citera
2024-01-21, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Nä, jag följer dom inte direkt "offentligt" och jag ser ej heller någon av dessa som någon "offentlig person"

Det är bara på grund av flashback och ett par "spökjägarprogram" jag hamnat i den här tråden.

Har Chrippa varit med på tv också eller bara yt?
Chrippa har säkert synts i Jockes tv-produktioner, brukar inte kolla på Jockes grejer dock så jag vet inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in