Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Jag är inte oförmögen att se andra saker men just nu har jag sett hur han är och han hade ju en chans att bemöta det i videon som skulle komma igårkväll men kom inatt och det var ju fortfarande bara nonsens.
Det som du dock missar eller skiter i att bemöta när du svarar på mina svar är det faktumet att Julia herself i rätten har berättat att Chrippa har psykiskt misshandlat henne och att han skulle göra allt för att förstöra hennes liv. Hur han i sina egna videor som han själv filmat, klippt och publicerat (inte Linnea!!) visar hur han försummar Chloe och hon verkligen får kämpa för hans uppmärksamhet och inte ens har en egen säng, hur han ser ut i Jockes videor (inte heller de har Linnea haft ett finger med i att klippa ihop). Så det är ju något du kan besvara också.
Sen som en bonusperson så lyfte till och med Jessica (Jackes ex) som även hon blev utmålad som psykopat av bröderna (det är dock något jag inte uttalar mig om) att Chrippa var så väldigt kontrollerande.
Så det är inte bara en person som diktat upp detta.
I någon mån tycker jag att det är osmakligt att sitta och göra en sak av massa ovidkommande skit som inte har med den påstådda misshandeln av Linnea att göra. Som att OK, han slog henne inte, men drevet är ändå OK för han gjorde det och det och det. Här framstår det som väldigt troligt att en djupt störd kvinna har anklagat sin sambo för att vara ett monster utan någon grund. Då borde man inte göra en sak av något som kommer fram i det drevet, för hela grejen framstår som en stor smutskastningskampanj.
Citat:
Ursprungligen postat av
Infinity1
Precis det CCkane, DunderC och 400ben sa.. De gillade inte Chrippa, men ville ändå ha konkreta bevis för att de haft erfarenhet av sådana Amber Heard tjejer... Som 400Ben sa, man måste klara av att ha flera tankar i huvudet och inte tro på allt bara för man ogillar personen.. Jag ser det som en storhet!!
Men nu är de 3 bannad för att några få personer sysslar med systematiska anmälningar, för de personerna som anmälde vill själva starta ett drev och förtala, precis det dom anklagar Chrippa sidan för...
Dubbelnugge!!
Så måste det vara, det är alldeles för mycket pöbelmentalitet. Man måste kunna skilja sak från person, det kan inte hatarna här i tråden göra.