Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-21, 17:37
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Den enda psykiska misshandel jag kan se att L utsatte Chrippa för, är väl att hon klagat på att han inte kan ge henne sex
Om han blivit impotent och fått "kolakuk" på grund av all skit han tagit är det ju bara en stor bebis som gråter. Chripps har blivit krympling i sin rätta bemärkelse.

Bara snubbar med liten kuk och dålig självkänsla som tar testo och anabola...

Sedan skylla på en liten tjej, att hon har misshandlat honom... Han var rädd för henne, varför?

Det här är nästan obetalbart men jag vägrar följa någon av dessa idioter, spökjägare minsann...
Är de allihopa också inblandade i sånt jävla skit, så förstår man lätt att det är ett mindre begåvat "pack" vi har att göra med här.

Det är så att man gråtskrattar men jag har mer sympati för den 11 år yngre och kanske 50 kg. lättare tjejen här...

Eller är hon en riktig ninja den där Linnea?

Wow!

Anjo o Chrippa höll på att bevisa ngt i deras video som faktiskt skulle ha ett bevis. Att Linnea hällt läsk på Chrippas kläder. Men den bilden spara de till nästa video HAHAHAHAHAHAHA
Citera
2024-01-21, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Det behövs inget kontext eftersom det han skriker aldrig är okej i något kontext alls.
Men du kan ju berätta i vilket kontext det är okej att skrika om araber som hon följer på instagram och att kalla henne hora för att hennes ex är arab.
Han är en stor gris det är det enda kontext som finns där.

Precis lärt dig ett nytt ord eller? Det heter "ingen kontext", "någon kontext" och "vilken kontext".

Förövrigt är det inte okej att säga det som Chrippa gjort, men det är betydligt värre att falskt anmäla någon.
Citera
2024-01-21, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Linnea har gått all in för influencer-karriären, med ny instabio med länkar till alla hennes sociala medier och kontaktinformation. Varför kan man undra? Själv kommer jag besöka hennes instagram och youtube en (1) gång, i syfte att blockera hennes konton så man inte råkar få upp henne i flödet.

Det är tråkigt att alla ska tjäna pengar på allt hela tiden.

Hon känner nog att hon behöver försvara sig emot Chrippas liga...

Chrippa verkar vara helt verklighetsfrånvänd och jag undrar om hans föräldrar (om han har några) är stolta över sin sojapojke som skyller allt på någon annan.

Nej, Chrippa! det är dags att krypa till korset och erkänna att du är inte ens en halv man eftersom din kuk inte funkar!
Citera
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Precis lärt dig ett nytt ord eller? Det heter "ingen kontext", "någon kontext" och "vilken kontext".

Förövrigt är det inte okej att säga det som Chrippa gjort, men det är betydligt värre att falskt anmäla någon.

Ja, då ska Chrippa anmäla Linnea. Lika att Linnea slagit lilla C, då anmäler man.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Anjo o Chrippa höll på att bevisa ngt i deras video som faktiskt skulle ha ett bevis. Att Linnea hällt läsk på Chrippas kläder. Men den bilden spara de till nästa video HAHAHAHAHAHAHA

Läsk på en tröja?
Kan lika gärna vara han som dreglat ut det med tanke på hur mycket han spottar och har sig så fort han öppnar munnen
Citera
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag är inte oförmögen att se andra saker men just nu har jag sett hur han är och han hade ju en chans att bemöta det i videon som skulle komma igårkväll men kom inatt och det var ju fortfarande bara nonsens.

Det som du dock missar eller skiter i att bemöta när du svarar på mina svar är det faktumet att Julia herself i rätten har berättat att Chrippa har psykiskt misshandlat henne och att han skulle göra allt för att förstöra hennes liv. Hur han i sina egna videor som han själv filmat, klippt och publicerat (inte Linnea!!) visar hur han försummar Chloe och hon verkligen får kämpa för hans uppmärksamhet och inte ens har en egen säng, hur han ser ut i Jockes videor (inte heller de har Linnea haft ett finger med i att klippa ihop). Så det är ju något du kan besvara också.

Sen som en bonusperson så lyfte till och med Jessica (Jackes ex) som även hon blev utmålad som psykopat av bröderna (det är dock något jag inte uttalar mig om) att Chrippa var så väldigt kontrollerande.
Så det är inte bara en person som diktat upp detta.

I någon mån tycker jag att det är osmakligt att sitta och göra en sak av massa ovidkommande skit som inte har med den påstådda misshandeln av Linnea att göra. Som att OK, han slog henne inte, men drevet är ändå OK för han gjorde det och det och det. Här framstår det som väldigt troligt att en djupt störd kvinna har anklagat sin sambo för att vara ett monster utan någon grund. Då borde man inte göra en sak av något som kommer fram i det drevet, för hela grejen framstår som en stor smutskastningskampanj.

Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Precis det CCkane, DunderC och 400ben sa.. De gillade inte Chrippa, men ville ändå ha konkreta bevis för att de haft erfarenhet av sådana Amber Heard tjejer... Som 400Ben sa, man måste klara av att ha flera tankar i huvudet och inte tro på allt bara för man ogillar personen.. Jag ser det som en storhet!!

Men nu är de 3 bannad för att några få personer sysslar med systematiska anmälningar, för de personerna som anmälde vill själva starta ett drev och förtala, precis det dom anklagar Chrippa sidan för...

Dubbelnugge!!

Så måste det vara, det är alldeles för mycket pöbelmentalitet. Man måste kunna skilja sak från person, det kan inte hatarna här i tråden göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Shit, de enda som kan skydda Chrippa nu är män med ifrågasattbara bakgrunder och motiv. De har 110% en vän i närheten som beter sig på samma sätt, eller beter dom sig själva på samma sätt.

Linnea lägger ju upp motbevis på allt Chrippa själv säger och ljuger man en gång så kan man inte lita på något personen har att säga i framtiden. Dessa har ljugit gång på gång och ända anledningen till att Anjo ens är på chrippas sida är för pengar och för att fettot inte vågar erkänna att han påbörjade ett drev mot någon som inte kanske förtjäna just det. Sen att Linnea också varit ett svin, 110%. Men att du som pappa i 35 års åldern lägger ansvaret på din 23 åriga flickvän efter 6 månader att passa ditt barn, låtsas va mamma och dylikt är bara sjukt, sen har man mage att gnälla på Linneas agerande när hon inte ville leka mamma pappa barn..

Sen kommer vi till de riktiga bevisen, som är 100%iga. Att han skjutit testo framför sin dotter, snortat ladd med sin dotter i närheten, gång på gång hotat Linnea, gång på gång skrikigt och kallar Linnea hora och diverse andra saker framför sin dotter i kombination med snyfthistorierna och lögnerna gör honom bara mer skyldig i min bok.

Och lägg då till att det enligt dem var en 23-årig psykopat med borderline som slagit barnet...då är det ännu sjukare att låta henne "barnvakta" ju. Så deras historier är så genomblåsta just nu att det bästa de kan göra är att bara erkänna och själva stänga ner sina kanaler, låta Chloe bli placerad hos en riktig kärleksfull familj där hon får uppleva en riktig barndom och utvecklas i en trygg miljö. Annars kommer det bara bli en krasch för de alla på flera olika sätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja hon lyckades nog med hennes mål... Men jag är övertygad om att hennes beteende är inget hon kommer ändra på utan hjälp, så vi kommer nog få höra från andra hur hon är i framtiden...
Både hon och Chrippa behöver solklart hjälp och den hjälpen jag på personligt plan kan erbjuda är att inte bidra med en krona i någon av idioternas plånböcker något mer.
När Chrippas kanal kommer tillbaks kommer jag ställa mig som en i ledet och avfölja även den.
Citera
2024-01-21, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Linnea har gått all in för influencer-karriären, med ny instabio med länkar till alla hennes sociala medier och kontaktinformation. Varför kan man undra? Själv kommer jag besöka hennes instagram och youtube en (1) gång, i syfte att blockera hennes konton så man inte råkar få upp henne i flödet.

Det tackar hon för
Citera
2024-01-21, 17:44
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Shit, de enda som kan skydda Chrippa nu är män med ifrågasattbara bakgrunder och motiv. De har 110% en vän i närheten som beter sig på samma sätt, eller beter dom sig själva på samma sätt.

Linnea lägger ju upp motbevis på allt Chrippa själv säger och ljuger man en gång så kan man inte lita på något personen har att säga i framtiden. Dessa har ljugit gång på gång och ända anledningen till att Anjo ens är på chrippas sida är för pengar och för att fettot inte vågar erkänna att han påbörjade ett drev mot någon som inte kanske förtjäna just det. Sen att Linnea också varit ett svin, 110%. Men att du som pappa i 35 års åldern lägger ansvaret på din 23 åriga flickvän efter 6 månader att passa ditt barn, låtsas va mamma och dylikt är bara sjukt, sen har man mage att gnälla på Linneas agerande när hon inte ville leka mamma pappa barn..

Sen kommer vi till de riktiga bevisen, som är 100%iga. Att han skjutit testo framför sin dotter, snortat ladd med sin dotter i närheten, gång på gång hotat Linnea, gång på gång skrikigt och kallar Linnea hora och diverse andra saker framför sin dotter i kombination med snyfthistorierna och lögnerna gör honom bara mer skyldig i min bok.

Han står väl och skriker på sin dotter???
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Va jag trött(lång video) men sa de inte att Linnea hade hällt läsk över Chrippas kläder så de hade blivit förstörda? Chrippa sa typ "ÖÖÖÖÖH ÖÖÖÖÖH jag har ju fotat det men det kan vi visa i nästa del" som typ värsta cliffhangern till ett mord... hörde jag rätt? Och om de hade visat foto på Chrippas läskfläckiga kläder så skulle ju det vara det värsta Linnea hade gjord som de skulle ha bevis på XD

Den här episoden förtjänar mer kärlek, haaaha...! Läsk - OMG, OOOOMG!! - på Skabbes fejkkläder som Kronofogden lät honom ha kvar - för de just var FEJK.

Lääääääääsk, people, lääääääässsssssk...!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Det är tråkigt att alla ska tjäna pengar på allt hela tiden.

Hon känner nog att hon behöver försvara sig emot Chrippas liga...

Chrippa verkar vara helt verklighetsfrånvänd och jag undrar om hans föräldrar (om han har några) är stolta över sin sojapojke som skyller allt på någon annan.

Nej, Chrippa! det är dags att krypa till korset och erkänna att du är inte ens en halv man eftersom din kuk inte funkar!
Chrippa och Linnea är exakt lika mycket idioter båda två och ingen av dom hör hemma i offentligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in