Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-11, 20:46
  #27373
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Satt precis och kollade kläderna han hade på klubben igår, det är inte samma kläder. Det är inte heller samma kläder han hade i Tiktoken som han spelade in på hotellet igår.

Även denna bild är från igår… ser ut som samma tröja tycker jag iaf.

https://postimg.cc/tZmQKSsr
Citera
2024-02-11, 20:48
  #27374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Även denna bild är från igår… ser ut som samma tröja tycker jag iaf.

https://postimg.cc/tZmQKSsr
Det är samma, ser till och med en blind.
Citera
2024-02-11, 20:48
  #27375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Även denna bild är från igår… ser ut som samma tröja tycker jag iaf.

https://postimg.cc/tZmQKSsr

Ja de är från igår, med tanke på hur han svettas så har han nog med sig ombyte till klubben.
Citera
2024-02-11, 20:50
  #27376
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Nästan så man vill tipsa om narkotikabrott på C..Julia kan önska att han ska lämna drogprover via soc..men tyvärr kan hon inte kräva det. Oavsett jäkligt tragisk bild från nån som säger han dödar för sitt barn..inte mycket ståfräs i den grabben

Soc kan kräva det.. men han kan såklart skita i det o då lär ett umgängesavtal skrivas där det kommer ingå som ett villkor för att få träffa barnet.
Citera
2024-02-11, 20:52
  #27377
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Även denna bild är från igår… ser ut som samma tröja tycker jag iaf.

https://postimg.cc/tZmQKSsr

Då måste han ha tagit av sig skjortan, för när han friar har han tshirt.
Citera
2024-02-11, 20:52
  #27378
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Soc kan kräva det.. men han kan såklart skita i det o då lär ett umgängesavtal skrivas där det kommer ingå som ett villkor för att få träffa barnet.
Han får lov o vägra o lämna prover. Dock en dålig grej o göra. Fler poäng till Julia isåfall
Citera
2024-02-11, 20:52
  #27379
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Satt precis och kollade kläderna han hade på klubben igår, det är inte samma kläder. Det är inte heller samma kläder han hade i Tiktoken som han spelade in på hotellet igår.

Säker?
Citera
2024-02-11, 20:53
  #27380
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Soc kan kräva det.. men han kan såklart skita i det o då lär ett umgängesavtal skrivas där det kommer ingå som ett villkor för att få träffa barnet.
Bara om hon har ensam vårdnad samt om han blivit ertappad påverkad i samband med att han har barnet..oavsett så tar han olagliga saker..vi vet ju alla att han inte är ren..🤣🤣
Citera
2024-02-11, 20:55
  #27381
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Han får lov o vägra o lämna prover. Dock en dålig grej o göra. Fler poäng till Julia isåfall

Mm hur han än vänder på sig nu så kommer röven vara bak.
Citera
2024-02-11, 20:56
  #27382
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Säker?

Han hade svart tshirt när han friade till Linnea på klubben, men kolla den här bilden i det inlägget så ser det ut att vara rätt kläder:

(FB) CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror
Citera
2024-02-11, 20:57
  #27383
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha Anjo! Lägger upp en bild när man ser chrippa stå framför sin mobil med flera linor på mobilen, världens bästa farsa. not.

Anjo satt ju döpundad för två veckor sen tsm med chrippa och gjorde live för oss alla .. jag tycker han borde hålla käften faktiskt .. samtidigt som jag blir underhållen
Citera
2024-02-11, 20:57
  #27384
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Han hade svart tshirt när han friade till Linnea på klubben, men kolla den här bilden i det inlägget så ser det ut att vara rätt kläder:

(FB) CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror

Ja såg nu, han är skillad, tar med sig 2 outfits till klubben eftersom han vet att han svettas så mkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in