Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Konstigt att tycka att det bara är något värdsligt och whatever att välja bort sitt barn mot en kvinna som i princip vänt upp och ner på hela livet för många. Men du får tycka vad du vill, även om jag tycker det är lite konstigt
Jo jag tycker det är tragiskt och motbjudande! Inte konstigt. Detta sker dagligen i samhället. Sen är det inte bara Linnea som vänt upp o ner på livet kring Chloe, det är mååånga människor som gjort det, med mannen med mest pengar och resurser drivandes i spetsen!
Men vad har vi med det att göra egentligen? När jag var liten va det väl inget drev eller någon som brydde sig om att min mamma valde en ”låtsas pappa” till mig, som bankade skiten ur henne och hela vårat hem! Det var en domstol som fick sätta stopp för det, inte allmänheten! Som sig bör i detta fall också OM brott/våld brukats. Bryr du dig lika mycket och lägger ner lika mycket tid på alla barn som blir övergivna av sina föräldrar i samhället, som du bryr dig om detta fall?! Då har du väldigt mycket att göra om dagarna! Sök jobb på BRIS tycker jag, så kanske du får upp ögonen på om hur vanligt det är!