Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-24, 11:09
  #29737
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför har Anjo och Jocke snöat in på att Linnea har Chrippas tröja eller byxor på sig? Är dom avundsjuka? nej, dom har försökt få det till att det är ett tecken på borderline, google is your friend🤣🤣🤣
Den STORE dokumentärfilmaren borde sätta sig i skolbänken.

Det är väl logiskt att ha killens kläder eftersom det är skönt att ha bylsiga kläder på fritiden och lurka runt i.
Dessutom har Linnea inte haft tillgång till sina privata ägodelar pga Jocke och Gustav under en lång tid, nu är hennes saker nere i Skåne.

Såg förövrigt att det finns en lägenhet ledig i högkvarteret, (inte Chrilles) någon som är sugen?
Tänk att en så enkel/självklar sak behöver förklaras.
Citera
2024-02-24, 11:16
  #29738
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ja jag tycker att alla är det. Chrippa och Linnea är vidriga på det sättet de håller på och bemöter kommentarer, ignorerar allt, har noll respekt men framför allt hur de kastat Chloe så som de gjort och drev-gänget har visat sig vidriga gällande just hur de drog igång drevet och det som följt upp det. Så även om de är vidriga på olika sätt och har olika anledningar till att de blivit det så är ALLA inblandade lika vidriga i slutändan.
Men förstår fortfarande inte varför du ens drog in dem i mitt svar med min reflektion och min åsikt kring att Linnea hade Chrippas jacka på sig inomhus. För jacka har hon en egen och sen har åtminstone inte jag på mig jacka inomhus normalt sett så det var mest kopplat till om ifall hon kom hem där och då. Och att det var Chrippas var ju för att den är så sjukt stor på henne att det ser fånigt ut.
Linnea var tyst. Hon bemötte ingenting.
Chrippa var häktad med fulla restriktioner.

Allt detta är skapat av Jocke och hans lakejer, bakom allt står Ninetone-Stefan. Annars hade han satt stopp.
Han är chefen över lillchefen Jocki, som inte får syssla med drama, utan barnvänligt trams och bus på sin kANAL. Det har han sagt själv i sina egna läckta lajvsamtal med sina apor...
Orkar inte länka mer nu, lite googlande får du göra själv.
Citera
2024-02-24, 11:18
  #29739
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Linnea var tyst. Hon bemötte ingenting.
Chrippa var häktad med fulla restriktioner.

Allt detta är skapat av Jocke och hans lakejer, bakom allt står Ninetone-Stefan. Annars hade han satt stopp.
Han är chefen över lillchefen Jocki, som inte får syssla med drama, utan barnvänligt trams och bus på sin kANAL. Det har han sagt själv i sina egna läckta lajvsamtal med sina apor...
Orkar inte länka mer nu, lite googlande får du göra själv.
Nej, det är skapat av Linnea som lyckades få Chrippa häktad för en (påstådd) misshandel. Resten är bara aftermath. Bara för alla att leva med.
Citera
2024-02-24, 11:20
  #29740
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fultolka?
Att utsätta ett brottsoffer för vad Jocke och MacCompanjo gjort, för att rädda sin brors varumärke....

Försök steppa bak och se på detta utifrån.

Man löser inte brott på youtube i en folkdomstol, man kontaktar polisen, rättsväsendet.


Chloe är ett offer, ingen annan. För pappan är okapabel att ta hand om ungen och hans tjej är en fjortis som är en tickande hormonbomb. Dessutom är den tickande bomben misstänkt för brott mot ungen.

Julia verkar inte heller jätte engagerad.
Citera
2024-02-24, 11:23
  #29741
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Nej, det är skapat av Linnea som lyckades få Chrippa häktad för en (påstådd) misshandel. Resten är bara aftermath. Bara för alla att leva med.
Med tanke på hur överfulla häktena är, så fanns det grund för häktningen.
Det lär visa sig när förundersökningen är klar. Det finns så mycket olika inblandade "varumärken" att den är aningens tungrodd..
Citera
2024-02-24, 11:31
  #29742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Linnea var tyst. Hon bemötte ingenting.
Chrippa var häktad med fulla restriktioner.

Allt detta är skapat av Jocke och hans lakejer, bakom allt står Ninetone-Stefan. Annars hade han satt stopp.
Han är chefen över lillchefen Jocki, som inte får syssla med drama, utan barnvänligt trams och bus på sin kANAL. Det har han sagt själv i sina egna läckta lajvsamtal med sina apor...
Orkar inte länka mer nu, lite googlande får du göra själv.

Ja till en början ja. Det vet jag och även då backade jag henne mot drevet rejält - det kan du kolla i min inläggshistorik. Men efter att hon åkte till Norrköping så har hon visat en annan sida, då är hon definitivt inte tyst längre.
Men tror att det är du som behöver backa bak och se allt på nytt för just nu verkar du fortfarande ha huvudet i Linneas röv.

Jag säger inte emot att även Jocke, Anjo, Cluee, Julia, Rask, Gustav, Stefan och alla möjliga inblandade är vidriga också ju. Det är ju just det jag påstår, att ALLA är vidriga.

Men du svarar ju just nu inte heller på frågan jag ställde om hur du ens fick in någon av Jocke eller Anjo i mitt inlägg då jag enbart skrev min egen reflektion. Lika lite som du ens verkar läst mitt svar till dig. Du är så läskigt låst vid dessa personer just nu, vet inte om det är att du inte vill uppfattas som en "kappvändare" eller något men tyvärr är det ännu värre så som du gör nu och visar vilket stenhuvud du är och bristen på att faktiskt se de verkliga problemen.
Vad ska jag googla för något? Jag behöver inga länkar till något och den du skickade sist var ju inte heller någon som visade på något annat än att ALLA ÄR LIKA VIDRIGA även Linnea!
Citera
2024-02-24, 11:37
  #29743
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Nej, det är skapat av Linnea som lyckades få Chrippa häktad för en (påstådd) misshandel. Resten är bara aftermath. Bara för alla att leva med.

Mjä. Även fast Linnea är orsaken till häktningen är Linnea inte den som först yttrade sig på sociala medier.
Citera
2024-02-24, 11:42
  #29744
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Mjä. Även fast Linnea är orsaken till häktningen är Linnea inte den som först yttrade sig på sociala medier.
Spelar ingen roll. Orsak och verkan, hade inte Linnea fått Chrippa till häktet hade inget hänt. Resten är bara ett efterspel.

Sen var det nog Cluee som postade först har jag för mig, men det är helt irrelevant.

Orsak och verkan.
Citera
2024-02-24, 11:42
  #29745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Näsan var inte det som var igårkväll utan det som är länkat ovan var det som stiftades på. Och vet inte om Linnea kom hem då eller inte men hon har Chrippas jacka på sig inomhus 🙄

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför har Anjo och Jocke snöat in på att Linnea har Chrippas tröja eller byxor på sig? Är dom avundsjuka? nej, dom har försökt få det till att det är ett tecken på borderline, google is your friend🤣🤣🤣
Den STORE dokumentärfilmaren borde sätta sig i skolbänken.

Det är väl logiskt att ha killens kläder eftersom det är skönt att ha bylsiga kläder på fritiden och lurka runt i.
Dessutom har Linnea inte haft tillgång till sina privata ägodelar pga Jocke och Gustav under en lång tid, nu är hennes saker nere i Skåne.

Såg förövrigt att det finns en lägenhet ledig i högkvarteret, (inte Chrilles) någon som är sugen?

Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Tänk att en så enkel/självklar sak behöver förklaras.

Lilleduu, förklara vad? Om du läser både mitt inlägg och hur mumsbulle svarade så får du gärna berätta vad för självklar sak h*n skulle förklarat utifrån mitt inlägg. H*n har ju inte ens svarat på det jag faktiskt skrev 🤦🏼🤷🏼
Citera
2024-02-24, 11:45
  #29746
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Mjä. Även fast Linnea är orsaken till häktningen är Linnea inte den som först yttrade sig på sociala medier.


Nej det hade ju varit sjukt om så var fallet.
Citera
2024-02-24, 11:47
  #29747
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ja till en början ja. Det vet jag och även då backade jag henne mot drevet rejält - det kan du kolla i min inläggshistorik. Men efter att hon åkte till Norrköping så har hon visat en annan sida, då är hon definitivt inte tyst längre.
Men tror att det är du som behöver backa bak och se allt på nytt för just nu verkar du fortfarande ha huvudet i Linneas röv.

Jag säger inte emot att även Jocke, Anjo, Cluee, Julia, Rask, Gustav, Stefan och alla möjliga inblandade är vidriga också ju. Det är ju just det jag påstår, att ALLA är vidriga.

Men du svarar ju just nu inte heller på frågan jag ställde om hur du ens fick in någon av Jocke eller Anjo i mitt inlägg då jag enbart skrev min egen reflektion. Lika lite som du ens verkar läst mitt svar till dig. Du är så läskigt låst vid dessa personer just nu, vet inte om det är att du inte vill uppfattas som en "kappvändare" eller något men tyvärr är det ännu värre så som du gör nu och visar vilket stenhuvud du är och bristen på att faktiskt se de verkliga problemen.
Vad ska jag googla för något? Jag behöver inga länkar till något och den du skickade sist var ju inte heller någon som visade på något annat än att ALLA ÄR LIKA VIDRIGA även Linnea!


Somsagts tidigare, de har svårt att förstå att man inte måste hålla på någon av de här värdelösa individerna. Säger du något positivt om någon tex så är du ett " fan" tankeverksamheten sitter i arslet.
Citera
2024-02-24, 11:53
  #29748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Spelar ingen roll. Orsak och verkan, hade inte Linnea fått Chrippa till häktet hade inget hänt. Resten är bara ett efterspel.

Sen var det nog Cluee som postade först har jag för mig, men det är helt irrelevant.

Orsak och verkan.
Hur fick Cluee vetskap om att Chrippa ens anhållits?
Fundera på den du.

Cluee har ett nytt poddavsnitt om denna gegga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in