Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-28, 16:17
  #30097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN
Kan inte dessa muppar bara förintas? Chrippa är en förvirrad idiot som tror han har klädsmak men egentligen ser han ut som en clown när ingenting passar ihop.. Dessutom är han så kort så hans huvud ser ut som på en dvärg dvs för stort! Linnea kan inte prata ordentligt och är bara allmänt korkad... Tänk att dela stolsrad på deras flyg hahaha fyfan det är nog nära man bara öppnar dörren och hoppas
Ja du har helt rätt. Alltid förundrats över hur han sätter ihop sina fula kläder. Ingenting passar ihop. Och när han ska göra sin ”fin” ut på krogen o dra linjer, kör han alltid med instoppad t shirt och byxor uppdragna till brösten 🤣🤭
Citera
2024-02-28, 16:31
  #30098
Medlem
Dopys avatar
Nu när Liam läser upp Chrippas brev, kom ihåg, alla är inte skrivna när han satt i häktet, så man vet inte vad som skrevs i häktet och vad som skrevs efter han släpptes ur häktet.
Källa att allt inte är skrivit häktet: Julia
Citera
2024-02-28, 16:49
  #30099
Medlem
Att höra dessa brev nu, sen veta om att han gått tillbaka en tredje gång är ju bara sinnessjukt 🤣😂

Chrippa behöver hjälp på riktigt. Detta är inte friskt som han håller på med.
Citera
2024-02-28, 16:54
  #30100
Medlem
Så summan av kardemumman av videon. Chrippa vill framställa sig själv som helt oskyldig och undergiven. Tror inte ett skit att Linnea sparkat slagit och misshandlat honom så grovt som han beskriver det som.. och dessutom på samma resa med Jocke? Aldrig i livet. Det är bara självömkan gång på gång. Och avsluta breven med att han inte har ett val? Alla har ett val att lämna. Man brukar inte åka till Marbella helt frivilligt med en person som misshandlat än så grovt.

Dessutom brevet där han säger att han aldrig varit otrogen mot Linnea, de har ju Julia redan gått ut med att han varit? Har för mig hon sa de i Anjos video. Han har ju själv skrivit i breven att han skrivit till Julia att han längtar hem till familjen och henne när han varit på resa med Linnea. Det i sig är ju otrohet. Men Julia sa ju att de hade legat också så han har nog varit otrogen flertalet gånger med Julia
Citera
2024-02-28, 16:56
  #30101
Medlem
Hat L gjort någon uppdatering i sociala medier? Hon har ju inte vart i streamen senaste 2 dagarna väl?
Dessutom pratade han hela tiden om i "jag-form" om sin resa.

Något är skumt.
Citera
2024-02-28, 17:25
  #30102
Medlem
Haha, Chrippa "Jag sitter inte och visslar för 5 lax " Mytomanen.
https://youtu.be/DnAbWCBQ39k
Citera
2024-02-28, 17:29
  #30103
Medlem
Ni som sett videon, var det något nytt relevant? Eller läser han bara upp Cs brev? Är totalt ointresserad av dem
Citera
2024-02-28, 17:30
  #30104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleashit
Hat L gjort någon uppdatering i sociala medier? Hon har ju inte vart i streamen senaste 2 dagarna väl?
Dessutom pratade han hela tiden om i "jag-form" om sin resa.

Något är skumt.
Både C och L la upp att de var på Arlanda. Så de ska resa tsm
Citera
2024-02-28, 17:34
  #30105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Ni som sett videon, var det något nytt relevant? Eller läser han bara upp Cs brev? Är totalt ointresserad av dem
Jag lyssnade bara på början, där Liam mest beskrev hur kontakten med med berörda har sett ut det senaste dagarna.
Jag stängde av när han började läsa breven, det är, som du säger, helt ointressant.
Citera
2024-02-28, 17:35
  #30106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nu när Liam läser upp Chrippas brev, kom ihåg, alla är inte skrivna när han satt i häktet, så man vet inte vad som skrevs i häktet och vad som skrevs efter han släpptes ur häktet.
Källa att allt inte är skrivit häktet: Julia
Hur vet vi om det ÄR han som skrivit dom, var finns bevisen.
Citera
2024-02-28, 17:37
  #30107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag lyssnade bara på början, där Liam mest beskrev hur kontakten med med berörda har sett ut det senaste dagarna.
Jag stängde av när han började läsa breven, det är, som du säger, helt ointressant.
Okej, tack! Då kollar jag på första delen iallafall.
Citera
2024-02-28, 17:39
  #30108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Liam M har lagt ut del 2 "Chrippas papper"
https://www.youtube.com/watch?v=hz-RsK_ug-c
Kass jävla video, tillför eller bevisar inget nytt, förväntade mig mer av Liam M
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in