Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-04, 15:48
  #30625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Herre gud. Många influencers/youtuber och liknande skriver så när dem går ut med att dem gjort slut.
Hade hon varit tyst och enbart chrippa skrivit att dem gjort slut hade hon blivit bombad med DM, och massor med folk spekulerat ännu mer.

Ja, och det är såklart lögner? Som när Joakim gick ut med att han inte tänker besvara något, vad hände? Jo han besvarar iallafall.
Dessa parasiter ljuger konstant, bäst sluta försvara idioti, men det är så jävla Svenskt att göra det.
Citera
2024-03-04, 16:12
  #30626
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon har ofrivilligt blivit uthängd som en barnmisshandlare, mansslukerska, misshandlare, begått massor av brott enligt den kända youtubefamiljen...

Enligt luffaren är hon det, anjo och company försökte bara försvara idioten.
Citera
2024-03-04, 16:15
  #30627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ok. Du skriver - men det var fortfarande inte Linnea som startade drevet och läkte ut all information om dramat.
Iofs MEN det var hon trots allt som låg bakom starten genom att påstå Chrippa misshandlade henne. Det var pga av henne som han satt häktad. Okej. Synd om henne om detta nu var sant. Men om det INTE var sant då var det MYCKET fult gjort.
Varför infon läcktes ut är inte så konstigt då både Jocke, Chrippa mfl är sk offentliga personer. Det hade läckt ut förr eller senare ändå.
Nej vi vet inte hur hon blev behandlat men har mycket svårt att tro att dom skulle varit dumma.
Du skriver - Jag tror Jocke har en sämre påverkar på Chrippa än va Linnea har.
Håller inte med dig. Chrippa har flippat helt ihop med denna tjej. Det e många följare som saknar den gamla goa Chrippa. (Det är iaf det man läser i kommentarerna)
Jag vidhåller..
Det ÄR inte Jocke som startat detta, har mycket svårt att tro så.
OM han har gjort det då har både Chrippa & Linnea varit med på detta. (Kanske detta blir en ny film? Det talades ju om att Chrippa skulle få medverka i Jockes nya framtida film)

Men vad vet jag? Vad vet vi? Vi kan bara spekulera och var och en väljer själva vem vi finner mest trovärdig. Jag har svårt att tro Jocke startade allt detta med tanke på att han ställde upp för Chrippa, Stod på sin brors sida. Och sedan pissade Chrippa på alla dom som ville hjälpa honom.

Jag väljer ingen sida. Men jag anade ugglor i mossan redan när han blev ihop med denna TennisNEA.
Det är något som inte står rätt till.
Hon ville säkert ha sin fame.. och det fick hon.
Äckligt kan jag tycka.
Men vi får se med tiden. Den som lever får se

Håller med dig om att viss information hade läkt ut förr eller senare. Som tex Chrippas häktning och vad som orsakat den. Dock hade drevet kunnat undvikas. Sedan när det kommer till Jockes läckta samtal hit och dit skulle de aldrig läckt om inte Jocke hade tillåtit det. Han har ju medvetet gett materialet till Anjo och med tanke på hur mycket Anjo slickar Jocke röv betvivlar jag stark att han skulle släppt ut det utan Jockes vilja. Dessutom är alla Jockes samtal som är inspelade rent skådespeleri där han medvetet försöker fiska fram svar genom hot och manipulation från Chrippa vilket är uppenbart. Anjo har förmodligen frågat om lov när det kommer till hembesöket och vidarebefordringen av sitt material till Liam M. Linnea låg bakom anmälan absolut men resterade delen av dramat är orkestrerat av Jocke, Anjo (Julia, Liam M).

Anjo är den som hittills tjänat mest pengar på dramat och vilket nätverk tillhör han? Med tanke på hur Anjos bolag ligger efter i bokföringen och inte tyckt fungera korrekt finns en möjlighet att pengarna går igenom Jockes bolag/nätvek istället.
Isåfall är det ännu mer tydligt och styrker teorien om att Anjo är jockes betalda idiot.

Även jag svär kanalen eller vad den heter är som också gottar sig i dramat är också med i Jockes nätverk.

Om Jocke nu hjälpt Chrippa så väldans mycket hur kommer det sig då att han blivit värre och värre efter var interaktion de haft speciellt efter samtalen läckte. Chrippa är kanske inte den vassaste kniven i lådan men samtalen av något måste fått han att inse att hans bror skiter i honom som person och endast hjälpt honom ytligt och finansiellt för att se bra ut offentligt. Var ju ganska viktigt för Jocke och Anjo att poängtera att Jocke minsann var den enda där vid häktningen och minsann betalar för allt. Varför behövs sånt poängteras som man hjälper av välvilja?
__________________
Senast redigerad av Youngarne 2024-03-04 kl. 16:19.
Citera
2024-03-04, 16:26
  #30628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Håller med dig om att viss information hade läkt ut förr eller senare. Som tex Chrippas häktning och vad som orsakat den. Dock hade drevet kunnat undvikas. Sedan när det kommer till Jockes läckta samtal hit och dit skulle de aldrig läckt om inte Jocke hade tillåtit det. Han har ju medvetet gett materialet till Anjo och med tanke på hur mycket Anjo skickar Jocke röv betvivlar jag stark att hon skulle släppt ut det utan Jockes vilja. Dessutom är alla Jockes samtal inspelade som rent skådespeleri han medvetet försöker fiska fram svar genom hot och manipulation från Chrippa vilket är uppenbart. Anjo har förmodligen frågat om lov när det kommer till hembesöket och vidarebefordringen av sitt material till Liam M. Linnea låg bakom anmälan absolut men resterade delen av dramat är orkestrerat av Jocke, Anjo (Julia, Liam M).

Anjo är den som hittills tjänat mest pengar på dramat och vilket nätverk tillhör han? Med tanke på hur Anjos bolag ligger efter i bokföringen och inte tyckt fungera korrekt finns en möjlighet att pengarna går igenom Jockes bolag/nätvek istället.
Isåfall är det ännu mer tydligt och styrker teorien om att Anjo är jockes betalda idiot.

Även jag svär kanalen eller vad den heter är som också gottar sig i dramat är också med i Jockes nätverk.

Om Jocke nu hjälp Chrippa så väldans mycket hur kommer det sig då att han blivit värre och värre efter var interaktion de haft speciellt efter samtalen läckte. Chrippa är kanske inte den vassaste kniven i lådan men de av något måste fått han att inse att hans bror skiter i honom som person och endast hjälpt honom ytligt och finansiellt för att se bra ut offentligt. Var ju ganska viktigt för Jocke och Anjo att poängtera att Jocke minsann var den enda där vid häktningen och minsann betalar för allt. Varför behövs sånt poängteras som man hjälper av välvilja?
Hackningen av konton och radering av youtubekanalen var med största sannolikhet medvetet gjort av "nätverket".
Det fanns för mycket försvårande material där...
All skit som Linnéa påståtts ha förstört och orsakat, raderat och tömt, det finns det inga utredningar gällande någonting där Linnea är utpekad eller anmäld som gärningsman.

Det är lögner.
Det räcker att lyssna på Jockes egna smyginspelningar för att förstå att det är ren bullshit.

Varför är det så viktigt att tysta Linnéa?
__________________
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-03-04 kl. 16:42.
Citera
2024-03-04, 16:30
  #30629
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Håller med dig om att viss information hade läkt ut förr eller senare. Som tex Chrippas häktning och vad som orsakat den. Dock hade drevet kunnat undvikas. Sedan när det kommer till Jockes läckta samtal hit och dit skulle de aldrig läckt om inte Jocke hade tillåtit det. Han har ju medvetet gett materialet till Anjo och med tanke på hur mycket Anjo skickar Jocke röv betvivlar jag stark att hon skulle släppt ut det utan Jockes vilja. Dessutom är alla Jockes samtal inspelade som rent skådespeleri han medvetet försöker fiska fram svar genom hot och manipulation från Chrippa vilket är uppenbart. Anjo har förmodligen frågat om lov när det kommer till hembesöket och vidarebefordringen av sitt material till Liam M. Linnea låg bakom anmälan absolut men resterade delen av dramat är orkestrerat av Jocke, Anjo (Julia, Liam M).

Anjo är den som hittills tjänat mest pengar på dramat och vilket nätverk tillhör han? Med tanke på hur Anjos bolag ligger efter i bokföringen och inte tyckt fungera korrekt finns en möjlighet att pengarna går igenom Jockes bolag/nätvek istället.
Isåfall är det ännu mer tydligt och styrker teorien om att Anjo är jockes betalda idiot.

Även jag svär kanalen eller vad den heter är som också gottar sig i dramat är också med i Jockes nätverk.

Om Jocke nu hjälp Chrippa så väldans mycket hur kommer det sig då att han blivit värre och värre efter var interaktion de haft speciellt efter samtalen läckte. Chrippa är kanske inte den vassaste kniven i lådan men de av något måste fått han att inse att hans bror skiter i honom som person och endast hjälpt honom ytligt och finansiellt för att se bra ut offentligt. Var ju ganska viktigt för Jocke och Anjo att poängtera att Jocke minsann var den enda där vid häktningen och minsann betalar för allt. Varför behövs sånt poängteras som man hjälper av välvilja?

Iofs men dom har gjort videos och resor ihop med Chrippa innan detta då även Linnea fått följa med så...
?
Samma kålsupare allihop.
SNÄLLT av Jocke att låta dom få vara kvar i lägenheten trots att hon var där.
Jag hade slängt ut dom båda
__________________
Senast redigerad av Tarmstuvning 2024-03-04 kl. 16:36.
Citera
2024-03-04, 16:45
  #30630
Medlem
Jag tror att Jocke har egna motiv till att han är så mån om att Chrippa inte ska åka dit för något som varken har med omtanke om sin bror eller överhuvudtaget med Linnea att göra. Han har säkert precis som andra hjälpt till Chrippa med överföringar till Revolt och på andra sätt försökt hjälpa honom på det planet. Blir inte jättebra PR för Jockiboi att åka dit för medhjälp till skattebrott, eller överhuvudtaget figurera i ett sådant åtal. När han pratar om att Chrippa skulle åka dit flera år pratar han självklart inte om att han skulle åka för misshandel utan för grovt skattebrott, han är fullt medveten om vad Chrippa sysslat med.
Citera
2024-03-04, 16:52
  #30631
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Var Del 3 lika irrelevant som del 2? eller är den sevärd?


Den gav mig inget, mer än att Jocke drev på Julia att ställa Chrippa mot väggen. Fattar inte hur detta material skulle ”fria” misstankar mot L
Citera
2024-03-04, 17:09
  #30632
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hackningen av konton och radering av youtubekanalen var med största sannolikhet medvetet gjort av "nätverket".
Det fanns för mycket försvårande material där...
All skit som Linnéa påståtts ha förstört och orsakat, raderat och tömt, det finns det inga utredningar gällande någonting där Linnea är utpekad eller anmäld som gärningsman.

Det är lögner.
Det räcker att lyssna på Jockes egna smyginspelningar för att förstå att det är ren bullshit.

Varför är det så viktigt att tysta Linnéa?

Hahaha nu får du lägga av. L hackade hans konton fan ingen annan.
Citera
2024-03-04, 17:25
  #30633
Medlem
Fp
__________________
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-03-04 kl. 17:28.
Citera
2024-03-04, 17:51
  #30634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Hahaha nu får du lägga av. L hackade hans konton fan ingen annan.

Det mesta tyder på att det var Linnea men det kan också ha varit Julia. Några bevis vem som hackade kontona har inte kommit fram, såvitt jag vet.

Kan till och med ha varit Chrippa själv, för att dölja spår. Han är ju rätt bra på ljugerier.
Citera
2024-03-04, 17:59
  #30635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Här har någon printat 2 bilder.

Aj då... Det ser inte så bra ut.vad har hänt där.i Spanien egentligen som gjorde att de abrupt gjorde slut?
Citera
2024-03-04, 18:03
  #30636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hackningen av konton och radering av youtubekanalen var med största sannolikhet medvetet gjort av "nätverket".
Det fanns för mycket försvårande material där...
All skit som Linnéa påståtts ha förstört och orsakat, raderat och tömt, det finns det inga utredningar gällande någonting där Linnea är utpekad eller anmäld som gärningsman.

Det är lögner.
Det räcker att lyssna på Jockes egna smyginspelningar för att förstå att det är ren bullshit.

Varför är det så viktigt att tysta Linnéa?

Var det gäller Linnea har hon troligtvis gjort sina del av dåliga handlingar hon också. Men tror inte ett dyft på att hon är den psykopaten hon utmålas till att vara. Det behövs en syndabock i dramat och syndabocken blev Linnea i början av dramat för att rentvå Chrippa. Nu när dramat har pågått i 3 månader har ju fler saker uppmärksammats som tex Chrippas potentiella ekobrott som Linnea förmodligen inte har något med att göra man kanske har vetskap om som är skadligt om hon delar med sig av den. Sedan verkar ju Anjo ha något individuellt hat mot Linnea redan från start med tanke på hans besatthet av henne tidigare. I den delen av dramat vi befinner oss nu anser jag att Linnea är den mest mogna av alla inblandade då hon fortfarande är den som håller tyst. Chrippa håller ju uppenbarligen på att få en härdsmälta medans fantastiska Jocke och Anjo hänger i Dubai med fiffeljal. Vart är hjälpen nu när Chrippa behöver den som mest?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in