Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-06, 10:41
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Att rädda ett barn var det, inte exponera barnet, att skapa en trygg miljö för barnet.

https://ibb.co/CnPs0gh

Vad är det som gör att Anna Book får leka farmor och låtsas få oväntat besök, när det är sonens flickvän, hon som försöker göra sig känd som Chrippas ex, lämnar barnet och går ut och roar sig med sin nya toyboy..
Ska hon inte ändra sin bio och benämna sig som Anna Books svärdotter istället?
Jag skiter i vilket, men Chloés egen pappa ska få tillbaka sitt barn nu.
Det räcker nu, Julia. Du drar ut och roar dig och vägrar låta Chloes pappa få träffa och ha sitt barn, för att han är med Linnea, men du hoppar från famn till famn och utsätter barnet för trauma, utan att blinka.
Du har aldrig brytt dig, du vill inte ha ensam vårdnad, det har du sagt många gånger.
Just nu utnyttjar du Chloe i en personlig vendetta, för att du blev lämnad.

#räddachloé

De är familjevänner. Mamman känner Anna. Båda från Värmland..
Citera
2024-04-06, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vad håller de på med sim är fruktansvärt då?
Fruktansvärt hit och dit, har du några exempel?
Yes!

Det är FRUKTANSVÄRT hur man spelar in privata samtal, skärmdumpar konversationer, läcker privat information om sin EGEN bror i syfte att det ska spridas och SÄNKA en annan.
Det är ÄCKLIGT att låtsas vara oskyldig, när man är den mest skyldiga.
Det är rent jävla fruktansvärt vilka skador psykopater kan åstadkomma.

DET är vad Jocke har pysslat med, utan minsta tvivel.
Citera
2024-04-06, 10:47
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Yes!

Det är FRUKTANSVÄRT hur man spelar in privata samtal, skärmdumpar konversationer, läcker privat information om sin EGEN bror i syfte att det ska spridas och SÄNKA en annan.

Det gör ju alla? Linnea har sparat en massa samtal/bråk med tex Chrippa? Båda har skärmdumpat konversationer. Båda läcker privat information. Vilket Chrippa nu ska göra en gång till ang jockes barndom.
Och Chrippa låtsas också vara oskyldig han skyller allt på andra.

Ingen person är felfri i detta. Linnea må se oskyldig ut. Men som hotar på sms som vi fick se igår så borde väl alla fatta att hon jobbar i det tysta för att se oskyldig ut utåt
Citera
2024-04-06, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Jag ogillar min bror jag ogillar hans tjej men göra så dom förlora sin bostad aldrig
Exakt! Det är sinnessjukt hur Jocke håller på och låtsas vara en hjälte.
Det är bara folk utan samvete som klarar av att göra sådana drag.

Ingen är värd en sådan bror, inte ens Chrippa.

Det är trots allt bra att han inte är med Chloe längre. Han bör fortsätta att hålla sig borta, för all tid och evighet.
Citera
2024-04-06, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
De är familjevänner. Mamman känner Anna. Båda från Värmland..
Bullshit.
Helena och Anna har jagat fame och har väl träffats på någon premiär way back.
Familjevän...
Julia är tillsammans med Antonio och har valt bort sitt barns trygghet än en gång.
Chloé ska inte vistas bland pedofiler och smuts. Tjuvar och bedragare.
Chloé ska återförenas med Chrippa och inte leva ziggisliv med den sk modern
Citera
2024-04-06, 10:51
Medlem
Citat:
Yes!

Fast detta har ju pågått sen typ 2017 ju?
Säg nu inte att det är ett helt annat bråk, för det är totalt irrelevant…. De är Youtubers och vet om att de har en arme. Du hade gjort precis likadant, även jag. Faktum är att det är så människan funkar, makt. Isånafall är alla psykopater menar du?
Citera
2024-04-06, 10:52
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Bullshit.
Helena och Anna har jagat fame och har väl träffats på någon premiär way back.
Familjevän...
Julia är tillsammans med Antonio och har valt bort sitt barns trygghet än en gång.
Chloé ska inte vistas bland pedofiler och smuts. Tjuvar och bedragare.
Chloé ska återförenas med Chrippa och inte leva ziggisliv med den sk modern

Nej de är inte tillsammans? Anna och Helena är kanske inte direkt bästisar. Men de har känt varandra nästan hela uppväxten pga deras föräldrar kände varandra.
Citera
2024-04-06, 10:53
Medlem
Citat:
Det gör ju alla? Linnea har sparat en massa samtal/bråk med tex Chrippa? Båda har skärmdumpat konversationer. Båda läcker privat information. Vilket Chrippa nu ska göra en gång till ang jockes barndom.
Och Chrippa låtsas också vara oskyldig han skyller allt på andra.

Ingen person är felfri i detta. Linnea må se oskyldig ut. Men som hotar på sms som vi fick se igår så borde väl alla fatta att hon jobbar i det tysta för att se oskyldig ut utåt
Yes! Och det är BRA om Chrippa Linnea och Alla kan göra det, en gång för alla.
Det är det enda vapnet de har mot Jocke, som har det som paradgren.

Ingen av de övriga kan bli värre än Jocke och Anjo någonsin i den frågan.

Och ingenstans har jag försvarat någon i någonting, jag har aldrig gillat någon av dem.
Därmed hamnade jag i dessa trådar.

Men vissa handlingar står den ena för mer än en annan.
Citera
2024-04-06, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Fast detta har ju pågått sen typ 2017 ju?
Säg nu inte att det är ett helt annat bråk, för det är totalt irrelevant…. De är Youtubers och vet om att de har en arme. Du hade gjort precis likadant, även jag. Faktum är att det är så människan funkar, makt. Isånafall är alla psykopater menar du?
Haha nä, jag hade inte gjort likadant och de flesta youtuber håller INTE på med det här.

Jag har full koll på vad Jocke har pysslat med hela tiden, vilket gång på gång bekräftar vilken jävla psykopat han är.
OCH Anjo.

Människan fungerar knappast så om man är normalt funtad i huvudet.
Det är ju tragiskt att du tror att det är så.
Citera
2024-04-06, 10:58
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Yes! Och det är BRA om Chrippa Linnea och Alla kan göra det, en gång för alla.
Det är det enda vapnet de har mot Jocke, som har det som paradgren.

Ingen av de övriga kan bli värre än Jocke och Anjo någonsin i den frågan.

Och ingenstans har jag försvarat någon i någonting, jag har aldrig gillat någon av dem.
Därmed hamnade jag i dessa trådar.

Men vissa handlingar står den ena för mer än en annan.

Chrippa är värst hur man än vill vrida på det. Sen kan man tycka det Jocke gör är moraliskt fel och sen ta hjälp med Anjo. Men i slutet av dagen så är Chrippa värst. Hans liv som är kaos på alla plan. Det är inte pga Anjo och Jocke. Utan pga honom själv. Killen är 35 år. Inte 12.
Citera
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Jocke är uträknande och manipulativ. Han slår med den ena handen och smeker med den andra. Vem som helst kan bli förvirrad och nedbruten med sådana i sin absoluta närhet.
Hur fel Chrippa än har gjort (jag gillar han verkligen inte, har aldrig gjort), men det kan finnas en del förklaringar till varför det har blivit som det har blivit och att Jocke är självaste roten till hela problemet.
Chrippa har tagit flykten, stuckit ned huvudet i sanden och agerat i affekt.
Det är ett gigantiskt problem att sköta sina motgångar på det sättet.
Men det ger inte Jocke och Anjo någon rätt att offentligt avrätta sin bror och fd vän/kompis/bekant.

Jocke ger ingenting utan att få något tillbaka.

En uppmärksam person skulle aldrig ta emot något från honom, det kan kosta mer än det smakar.
Chrippa gjorde misstaget att ta emot lägenheten och all den påstådda hjälpen.
Det visade ju sig att det kostar betydligt mer, vilket Chrippa verkade inse tillslut.

Jag står inte på någons sida, jag försöker bara hålla isär deras olika händelser och handlingar och lägga det på rätt person.

Nu gav jag en liten analys av hur jag resonerar, men hur väl det stämmer i slutändan får framtiden utvisa.

Ja vissa människor är sådana, som ger men indirekt kräver något tillbaka i gengäld. Chrippa borde vetat. Han känner väl sin bror? Lägenheten var för Chrippa och dottern INTE SNEA. MÅSTE han bo ihop med SNEA? Var hon viktigare än dottern? Tydligen så.
Nej, att han mer eller mindre blev utkastad från lägenheten var inte mer än rätt.
Jocke må vara en orm men Chrippa är inte bättre han.
Nu ska han göra sammalika som sin bror och Anjo.
Det ska komma både del 1, 2 och 3.
Vad får han ut utav detta då? Ja, säkerligen massa visningar och klirr i kassan. Och vad räknar han med?... Att Jocke och Anjo ska bli tysta och sluta?
Kommer inte hända.
Det här är DALLAS.....
Citera
Medlem
Citat:
Nej de är inte tillsammans? Anna och Helena är kanske inte direkt bästisar. Men de har känt varandra nästan hela uppväxten pga deras föräldrar kände varandra.
Jaha, konstigt att detta aldrig nämnts tidigare...
Annas pappa bodde ju i Spanien..
Sluta ljug, det blir pinsamt.
Julia ska lämna över Chloe till Christofer nu.
Chloe ska inte flänga runt och sova på okända soffor och sängar och absolut inte vistas hos Stolledanos där domarna är många och vidriga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in