Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-07, 16:39
  #33469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du glömde att Mamman också har en ny, men samtidigt nekar Chrippa umgänge. Vem är nya pojkvännen som är sånt föredöme?

Återigen är det socialen som nekar han umgänge, och även krävt att han bla ska lämna prover.
Citera
2024-04-07, 16:41
  #33470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ändå skapade Skabbelina ett konto på Twitch häromdagen, med bild och allt... Ingen aktivet ännu, dock - TT är nog roligare för henne.

Det skulle bli kul om hon faktiskt började på Twitch: misstänker att hon skulle kunna bygga ett starkt community, till skillnad från Skabbe som är bottenlöst usel på den biten

Det är klart alla inblandade i olika mått vill bli kändisar och kunna tjäna pengar på sociala medier.
Sen vill inte ens Chrippa att sina tjejer ska kunna tjäna sina egna pengar på vanliga jobb, för han "måste" resa iväg lite då och då Julia skulle vara hemma, sen fick hon skit av honom för att hon var lat och inte ville jobba. Nu senast satt han och sa att det är svårt för Linnea med jobb för att han måste minsann resa.
Citera
2024-04-07, 16:42
  #33471
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du glömde att Mamman också har en ny, men samtidigt nekar Chrippa umgänge. Vem är nya pojkvännen som är sånt föredöme?

Ok ja jag följer inte Julia. Och om hon nekar Chrippa umgänge med barnet är också åt helvete fel.
Stackars barn..
Citera
2024-04-07, 16:49
  #33472
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ok ja jag följer inte Julia. Och om hon nekar Chrippa umgänge med barnet är också åt helvete fel.
Stackars barn..

Barnen är alltid prio 1.
Mammas pojkvän är dömd för våldtäkt mot barn, inte speciellt tryggt
Citera
2024-04-07, 16:49
  #33473
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag har egna barn som e lika gamla som Linnea. Jag snöar inte fast i något. Det är uppenbart att hon är ute efter fame.. Det skrev jag redan när dom blev ihop. Jag har min syn och åsikt om dessa 2 och den står jag fast vid. Julia har jag inte uppfattat som sådan NÄR dom var ihop. Hon var mer laid-back .. Nu verkar det slagit slint även hos henne.
Jag har sett lives där Linnea sitter och tjatar... FÖLJ FÖLJ FÖLJ FÖLJ.. KLICKA DÄR! .. Hon raggar även följare till sina vänner.
Näru! Du står inte fast vid någonting. Du hyllade Julia, tills dess att det blev lite korsdrag i huvudet på Anjo så att han semivände mot Jullan och då blev det väl cajåtiskt i huvvä på dä tills du förstod pontus-anjo Uns ståndpunkt och rättade dig därefter.
Citera
2024-04-07, 16:50
  #33474
Medlem
Hur går det med Chrippa? Har han flyttat från hyreslägenheten?

Vad gör Julia nu för tin? Har så dålig koll på allt kring Chrippa.
Citera
2024-04-07, 16:50
  #33475
Medlem
cerns avatar
Här låter det som att Chrippa blivit rejält trakasserad av jockiboy som har golat och skickat snuten på både Linnea och Chrippa.

Är det sant eller?

Hur kommer det sig att folk är så mycket emot Chrippa?

https://www.youtube.com/watch?v=6VLdnH9XMuM
Citera
2024-04-07, 16:52
  #33476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Barnen är alltid prio 1.
Mammas pojkvän är dömd för våldtäkt mot barn, inte speciellt tryggt
Sluta fantisera hon är ej tillsammans med han utan det är en vän.
Citera
2024-04-07, 16:58
  #33477
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Här låter det som att Chrippa blivit rejält trakasserad av jockiboy som har golat och skickat snuten på både Linnea och Chrippa.

Är det sant eller?

Hur kommer det sig att folk är så mycket emot Chrippa?

https://www.youtube.com/watch?v=6VLdnH9XMuM
Håller med om att dom i Chrippas närhet går orimligt hårt emot honom.

Anledningen till att många har så mycket emot Chrippa är att han valde att fortsätta vara tillsammans med tjejen som anmälde honom för misshandel och sen prioriterade henne före sitt eget barn.

Han är en 35-årig man som lever i någon form av fantasi-värld. Allting ska se bra ut men det är knappt något som faktiskt är bra. Sen så har han extremt mycket skulder också som han aldrig erkänner.

Personligen, så stör jag mig väldigt mycket på att han hela tiden säger att man ska stå upp för sig själv och vara ärlig o.s.v. men han är raka motsatsen själv. Sen såklart är det väldigt hemskt att han knappt verkar träffa dottern. Nu tror jag förvisso att han nog är en bättre pappa till henne än vad mamman är för hon verkar ju vara totalt körd.
Citera
2024-04-07, 17:02
  #33478
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Min värld? Du vet ingenting om min värld. E jag besatt? Du verkar snarare vara det som försvarar dessa idioter. Hatar jag Linnea? Seriöst.. Du måste förväxlat mig med någon. Hatar ingen men jag gillar inte det jag sett av henne. Inte lättklätt? Nä inte än men dom har ju skapat ett konto på OF.
Och JA! Jag anser att Linnea satte Chrippa i häktet. Det har du rätt i.
Ist för att ringa en vän som hon uppenbarligen inte kunde lita på så borde hon och Chrippa rett upp sina privata bråk - PRIVAT. Spring inte till Polisen om du inte kan stå för din anmälan,

Vad är det du inte gillar med Chrippas tjej?
Då tänker jag att du kan jämföra med Anjos tjej, jockes tjej och Chrippas ex för att sätta det i perspektiv.

ÖH! En kvinna som känner sig hotad av sin partner ska alltså inte höra av dig till någon? Jag har själv testat det och det kostade mig nästan livet. Rekommenderas icke!

Berätta gärna fabeln om när hon sprang till polisen, för det är inte det som framgår av bevisen. Jag vill också att du berättar för mig vad Joakim har anmält Chrippa (och Linnea) för som han faktiskt står för?
Citera
2024-04-07, 17:02
  #33479
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Näru! Du står inte fast vid någonting. Du hyllade Julia, tills dess att det blev lite korsdrag i huvudet på Anjo så att han semivände mot Jullan och då blev det väl cajåtiskt i huvvä på dä tills du förstod pontus-anjo Uns ståndpunkt och rättade dig därefter.

Jag har aldrig hyllat Julia. Jag vet knappt något om henne. Jag skrev att jag uppfattade henne som Laidback när hon var ihop med Chrippa. Hon syntes ibland i Chrippas videos. Hon flängde aldrig runt med Jocke och gänget. Hon var den som gick med dottern bakom Chrippa när han filmade.
Familjen smurf typ
Citera
2024-04-07, 17:03
  #33480
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Håller med om att dom i Chrippas närhet går orimligt hårt emot honom.
Ja minst sagt.

Endel kan få för sig att anmäla till polis, Soc osv "för individens bästa och för att vi är oroliga"
men detta kan ha rejält förödande konsekvenser!

Har själv varit med om att bli utelåst och fått låset utbytt utan förvarning eller så. Detta är hemskt att vara med om och önskar att INGEN är med om detta oavsett om man är ett jävla rövhål eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in