Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-13, 21:36
  #34669
Medlem
MP-44s avatar
junior trånade efter en tjej som ser ut som en 15 åring. sen spelar tjejen ut honom på läktaren. nu står han där med brallorna nere. som den största simpen som hela landet skådat. junior har mindervärdes komplex och måste ha testo och droger för att klara av sig själv.

hela hans macho bild har fallit. nu står alla och bara tittar på och skrattar när det går åt helvete. och killen fattar inte ens att han borde stänga av kamerorna och stänga ner alla sociala medier. utan han fortsätter att förnedra sig inför alla som vill titta på.
Citera
2024-04-13, 21:37
  #34670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Därför att att han pressar så mycket i solen och kan inte bli brun utan han blir bara röd som en kräfta.
Haha! Fan vad elakt.
Citera
2024-04-13, 22:23
  #34671
Medlem
Kommer en banger imorgon?
Citera
2024-04-13, 22:43
  #34672
Medlem
Har han varit live idag? Väldigt tyst känns det som, får inga Twitch notiser alls ikväll. ”Barndomen” har väl inte kommit ut än på Youtube som utlovat? Jobbigt när Anjo gör reaktions videor på allt han lägger upp. Tro mig, hatar Anjo, är inte på någons sida, inte en endaste! Allihopa är fullkomligt sjuka i huvudet! Men kan tänka det blir jobbigt för Kräftish när Anjo o Rask arbetar ner varenda 10 minuters (&#129315 video han gör i hans planerade serie på YT: ”Krossa Joakim Lundell”
Gick inte så bra som han trodde o planerat kanske. Eller så är han lite ledsen ikväll när alla ”fiender” är samlade och firar Jonna? Han själv FÅR inte lov att festa alls, han är hårt hållen av myndigheterna!
Eller Kanske fullt upp med flytten haha vad vet jag! Kanske de puttas lite där hemma idag, lite tjafs efter misstankarna om att Linnea sitter o bombar Soc? Jobbigt nu för kräftan, börjar inse att han aldrig kommer kunna ha både Chloe och Linnea i sitt liv samtidigt. Risken är stor att han snart kommer sitta utan båda, helt ensam. När Linnea lämnar honom kommer han behövs läggas in på psyk. Så mkt som kommer gå upp för honom, allt han förlorat i racer fart i sitt liv senaste månaderna, så mkt han gjort bort sig, allt han riskerat, för absolut ingenting! För hon kommer givetvis dra, när det inte finns mer att hämta och det lider mot slutet av Kräftans karriär, sticker hon! Linnea är långt mkt smartare än Chrippa, hon kommer inte vara kvar till the bitter end! Finns stor risk att han blir suicidal faktiskt.
Ja, sin dysfunktionella relation med Jacke o farsan kommer han väl alltid ha kvar. Men han är verkligen jätte ensam herr Christopher
Citera
2024-04-13, 23:03
  #34673
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ni Linnea stöttare i tråden. Varför låter ni inte det dö ut? Ni säger att vi står bakom drevet mot Linnea & Chrippa, men ni drevar ju mot Jocke, Anjo och Julia? Så om ni vill de som inte köper Linnea och Chrippas story ska sluta , kanske ni själva ska sluta sitta och konspirera såfort Jocke elelr Anjo skiter ut sig någon ny uppdatering. Ni skriver att Linnea ”behöver läka” lol men ni bidrar ju till kaoset när ni skriver så hemskt här om andra sida dramat, tro fan att ni får mothugg och fler som skriver om eran precious L. Bara en tanke

1. Vi och ni? Snälla, du kör med töntig, jobbig mobbingtaktik och försöker tillskriva alla som inte accepterar Jocke och Anjos gränsöverskridande beteende specifika åsikter om ANDRA människor.

Du skriver alltid ned ”du borde inte vara här”, lägg ned. Väldigt manipulativt att utmåla REAKTIONEN på ett GRÄNSÖVERSKRIDANDE beteende som problemet. Oerhört obehagligt.

Inget ska dö ut innan lämpliga rättsliga konsekvenser för dom skyldiga har utdömts. Kolla upp definitionen av drev.

Vadå ni ligger bakom drevet mot Chrippa och Linnea? Inte ni, Jocke och Anjo gör det. Tål att någon har andra åsikter än dig utan att kalla det drev. Kolla upp definitionen!

Jag pekar ut personers förtal och andra brott. Deras mobbingfasiner, motbevisar lögner, visar upp hur ekonomin faktiskt ser ut bakom den falska fasaden och man behöver inte gräva speciellt djupt för att hitta bevis som tyder på att Joakim både hittat på många saker om sin mamma och att har gjort falska printscreens, hotat med att hacka folks sociala medier, förklarat att han ska starta krig och inte kommer ge sig någonsin, att alla i Sverige ska tro att hans hatobjekt är en vidrig människa.

OCH jag behöver förklara om och om och om och om igen för många här i tråden vad som är lagligt och inte. Finns ett gäng snorungar som är stora i orden men inte kan ta något som helst motstånd.
Citera
2024-04-13, 23:11
  #34674
Medlem
Eg0x3s avatar
Hur i helvete tänkte han när han körde nära 180 på en 100 väg???

Fy fan vad jag hatar sådana människor!!! Bruttan håller jag medskyldig som t o m filmar skiten
Citera
2024-04-13, 23:17
  #34675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
junior trånade efter en tjej som ser ut som en 15 åring. sen spelar tjejen ut honom på läktaren. nu står han där med brallorna nere. som den största simpen som hela landet skådat. junior har mindervärdes komplex och måste ha testo och droger för att klara av sig själv.

hela hans macho bild har fallit. nu står alla och bara tittar på och skrattar när det går åt helvete. och killen fattar inte ens att han borde stänga av kamerorna och stänga ner alla sociala medier. utan han fortsätter att förnedra sig inför alla som vill titta på.
🤣👊🏽
Citera
2024-04-13, 23:25
  #34676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Finns det konkreta bevis är det ytterst märkligt att hon inte häktats för länge sedan eller att det verkar finnas något pågående mål gentemot henne.
Eller hur! Hon skulle varit häktad direkt om det fanns bevis! Det är inget man ser lätt på! Lätt ser man på tex när Chrippa och Linnea puttas lite i ett relationsdrama, som går fram o tbx. Men absolut inte barnmisshandel! Det har antagligen aldrig skett. Lika lite som det skett att Chrippa gått o lagt sig om kvällarna i rädsla för att bli mördad av Linnea!
Citera
2024-04-13, 23:28
  #34677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Hur i helvete tänkte han när han körde nära 180 på en 100 väg???

Fy fan vad jag hatar sådana människor!!! Bruttan håller jag medskyldig som t o m filmar skiten

Dom kanske har kört ihjäl sig? Linnea skulle ju ha en live med en kompis och alla skulle bli såååå förvånade.
Citera
2024-04-13, 23:29
  #34678
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Julias "förhör" var extremt fejkat. Troligen sa inte lilla C så i ett riktigt barnförhör med utbildad person där ingen sa åt lilla C vad hon skulle säga.
Jag tror inte Linnea misshandlat lilla C.
Men det finns 1000 andra orsaker att jag aldrig skulle lämna mitt barn till Chrippa, Linnea, Jocke, Anjo, Julia, m.fl.
Chrippa och Julia behöver båda stöd och krav ifrån soc för att kunna bli ett bra hem för lilla C.


”Är du rädd för pappa? Ja..Du ska få vara själv med pappa nu”
Citera
2024-04-13, 23:34
  #34679
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
1. Vi och ni? Snälla, du kör med töntig, jobbig mobbingtaktik och försöker tillskriva alla som inte accepterar Jocke och Anjos gränsöverskridande beteende specifika åsikter om ANDRA människor.

Du skriver alltid ned ”du borde inte vara här”, lägg ned. Väldigt manipulativt att utmåla REAKTIONEN på ett GRÄNSÖVERSKRIDANDE beteende som problemet. Oerhört obehagligt.

Inget ska dö ut innan lämpliga rättsliga konsekvenser för dom skyldiga har utdömts. Kolla upp definitionen av drev.

Vadå ni ligger bakom drevet mot Chrippa och Linnea? Inte ni, Jocke och Anjo gör det. Tål att någon har andra åsikter än dig utan att kalla det drev. Kolla upp definitionen!

Jag pekar ut personers förtal och andra brott. Deras mobbingfasiner, motbevisar lögner, visar upp hur ekonomin faktiskt ser ut bakom den falska fasaden och man behöver inte gräva speciellt djupt för att hitta bevis som tyder på att Joakim både hittat på många saker om sin mamma och att har gjort falska printscreens, hotat med att hacka folks sociala medier, förklarat att han ska starta krig och inte kommer ge sig någonsin, att alla i Sverige ska tro att hans hatobjekt är en vidrig människa.

OCH jag behöver förklara om och om och om och om igen för många här i tråden vad som är lagligt och inte. Finns ett gäng snorungar som är stora i orden men inte kan ta något som helst motstånd.


Men snälla stick, du är lite för passionerad och det gör att det inte går att ta dig på allvar samt du missförstår som vanligt och hittar på annat i farten för du är så jävla hetsig. Sluta häng upp dig på vissa användare här i tråden, typ som mig. Det är creepy.
Citera
2024-04-13, 23:37
  #34680
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så du tror polisen ljuger i FUPen?

Juridik är en annan sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in