Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-13, 19:38
  #34645
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Du måste skämta med mig ?!! Är du på riktigt så jävla pantad att du tror att bara för att en utredning läggs ner i Sverige betyder det att ett brott aldrig skett ?! Snälla gå om skolan
Om du anmäler barnmisshandel blir det ett barnförhöret med utbildad person.
Eftersom lilla C enligt förtals gänget inte haft problem att berätta om misshandeln så kommer hon absolut berätta under barnförhöret att hon blivit misshandlad.
Du tror på fullaste allvar dem lägger ner en utredning om barnmisshandel ifall barnet själv berättat om våldet under ett barnförhör?
Snarare du som behöver gå om skolan
Citera
2024-04-13, 19:38
  #34646
Medlem
Man måste rädda barnet från L och det är det socialtjänsten gjort.
Citera
2024-04-13, 19:40
  #34647
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Man måste rädda barnet från L och det är det socialtjänsten gjort.
Nej, socialtjänsten räddade lilla C från chrippa. Det är därför chrippa måste lämna rena prover.
Citera
2024-04-13, 19:40
  #34648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Verkar som det finns massor med både video, bild och ljudbevis att Linnea misshandlat lilla C, men av någon anledning verkar dem inte skicka detta till polisen så att Linnea bli dömd för barnmisshandel. Mycket konstigt.
Antingen skyddar dem en barnmisshandlare, eller så finns inte dessa bevis, undra vilket det är?

Finns det konkreta bevis är det ytterst märkligt att hon inte häktats för länge sedan eller att det verkar finnas något pågående mål gentemot henne.
Citera
2024-04-13, 19:43
  #34649
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Inte hörsägen, hon hälsade ju på honom i fängelset. Gulligt eller hur?


Så du har insider info om Julia? Stalker
Citera
2024-04-13, 19:43
  #34650
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag kan bara svara för mig själv, men det är inte svårt att tycka illa om Julia, däremot är det svårt att tycka illa om Linnéa.

Hur vågar jag uttrycka mig så?
Vad har Julia i denna tråd att göra? Eller Linnea för den delen?
Nu ska jag vara lite elak, eftersom det inte fungerar att försöka förklara pedagogiskt.

LortJulia och hennes äckliga morsa och elaka syster ägnar sitt liv åt att behaga män för att bli försörjda av män.
Dom söker uppmärksamhet och ser pedofiler, våldtäktsmän, tjuvar och bedragare som sina familjevänner.

Julia drar sig inte för att låta familjevänner "ta hand om" den redan traumatiserade lilla flickan som fått hela sin värld omkullkastad.

Julia gör som många bittra ex gör, hon straffar sitt ex, Christofer, genom att inte låta honom få träffa Chloé, hon lämnar hellre bort Chloe till den i särklass sämsta familjen av dom alla, på delad första plats som Lundell.

Julia har suttit och medvetet ljugit i media för att förstöra för Linnéa och för att sabba allt för Christofer.

Till sin hjälp har hon sin morsa och syrra, samt familjen superstar, FontanellLundell och den stolta mobbande familjen BarbaBjörlund.
Och så Rask, som vanligt. Tänker mig Rask som i "dom tre vännerna och jerry"

Jag lyssnade på Chrippas stream från gårdagen och han svarade på varför han inte är sur på Gurra, typ, och då svarade Christofer någonting om att det kanske finns människor som inte vågar säga eller berätta eftersom dom vet vad som kan hända. Men det kommer en tid när alla får reda på sanningen. Hela internet kommer sprängas.

Under streamen kommenterar Linnea att Anjo påstår att det är hon som anmäler till socialen för att sabotera, varpå Chrilles reaktion säger allt, ni som hoppades på att han skulle puckla på henne, får bli besvikna, han tar inga droger längre.
Han vågar stå för sitt brukande (till viss del) men han är ren nu, han håller på att bli den fina killen bakom den muskliga ytan.

Hur ksn det komma sig?
Han har nyckeln till framgång och frågan är om han är villig att ta steget fullt ut och lämna cirkusen bakom sig.

För i slutet av dagen, så är det så som Chrippis sa att han och Linnea kommer från två olika världar. Hon har levt eyt vanligt liv, medan Chrippa kommer från en sociala medierfamilj, det blir en krock.

Nåhontong som Anjo garvade åt och hånade Chrippa för och påpekade att Jocke inte alls kommer från en socisla medierfamilj. Han har skapat det själv och Chrippa har inte tackat nej till resor, fester mm.

Anjo förstår som vanligt inte poängen, allt handlar inte om Joakim Lundell.

Chrippa säger även någontong som bekymrar mig och det är att det går över, dramat alltså, men alla klarar inte såna här drev, men det gör han.

Där har du riktigt fel, Christofer.

Du står nu inför ett livsavgörande beslut, det som en helt vanlig familj från Skåne utsatts för, gör fortfarande skada och kommer fortsätta göra skada, så länge han inte gör allt i sin makt för att få ett slut på mobbningdrev och grova förtal, en gång för alla.

Människor påverkas olika och jag undrar över hur det skulle låta om Anjos syster utsattes för ett liknande drev, eller Rasks brorsa? Jonnas bror tog sitt liv, varför då, ska Jonnas morsa synas i sömmarna?


Varför samlar du inte bara ihop alla dina miljoners inlägg och noveller du förpestar oss (vi normalt funtade i denna tråd) med och skickar in till nåt jävla bokförlag?!

Har du inget liv? (Ja jag undrar seriös)

Jag skiter dina och dina kumpaners jävla svar om dittan och dattan om ”olika åsikter” osv. Jag är inte besatt av eran 3, men jag undrar på riktigt om ni är totalt svagbegåvade eller om ni bara vill ha reaktioner?

Säger det återigen - skaffa er en jävla privat chatt eller något. Ingen tar er seriöst - clowner
Citera
2024-04-13, 19:44
  #34651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Finns det konkreta bevis är det ytterst märkligt att hon inte häktats för länge sedan eller att det verkar finnas något pågående mål gentemot henne.

Det finns inget pågående
Citera
2024-04-13, 19:47
  #34652
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Ni Linnea stöttare i tråden. Varför låter ni inte det dö ut? Ni säger att vi står bakom drevet mot Linnea & Chrippa, men ni drevar ju mot Jocke, Anjo och Julia? Så om ni vill de som inte köper Linnea och Chrippas story ska sluta , kanske ni själva ska sluta sitta och konspirera såfort Jocke elelr Anjo skiter ut sig någon ny uppdatering. Ni skriver att Linnea ”behöver läka” lol men ni bidrar ju till kaoset när ni skriver så hemskt här om andra sida dramat, tro fan att ni får mothugg och fler som skriver om eran precious L. Bara en tanke
Citera
2024-04-13, 19:49
  #34653
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ni Linnea stöttare i tråden. Varför låter i inre det dö ut? Ni säger att vi står bakom drevet mot Linnea & Chrippa, men ni drevar ju mot Jocke, Anjo och Julia? Så om ni vill de som inte köper Linnea och Chrippas story ska sluta , kanske ni själva ska sluta sitta och konspirera såfort Jocke elelr Anjo skiter ut sig någon ny uppdatering. Bara en tanke


De fattar inte att det de sysslar med snarare bara blir kontraproduktivt.

Så lågbegåvade är De 3 CrippoLettörerna.
Citera
2024-04-13, 19:53
  #34654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Så kan du garanterat inte sett alla videos.

J: Du behöver vara själv och läka nu, inte med mig och inte med Linnea.
C: jag vet men jag älskar henne
J: Du kan inte älska någon som slänger din dotter i marken
C: Jo det kan jag
Varför inte ta med hela samtalet, iställer för att ta någonting ur kontext?

För den som vill kontrollera detta själv, https://www.youtube.com/live/UIMHOuG...tGV40WzTPeLr7S

Lyssna från 29 minuter in, "du kan lägga bilden på mig" lägg även märke till kroppsspråket.

Det hånas om låg IQ och otacksamhet och Chrippa visste att Julia skulle kunna få tillgång till meddelanden eftersom hon har tillgång till paddan med icloud i osv
Om det nu va så att man vill dölja någonting och inte har allting i sin rätta kontext, för det borde han ju ha då kan han visa hela kontexten.
Sen är det massor av skitsnack och utpressning

Lyssna noga vid 31:39...

Lyssna vid 37:26 angående förlovningsring och frierier...

Papprena vid 39:40, kolla hur nöjd Julia ser ut...

Julias smyginspelning med Chrippa som innehåller vad grodan tog upp...
Riktigt vidrigt och lögnaktigt.
Vad var det som Chrippa skrev egentligen?
Det tror inte jag att vi fått se, nämligen.

Vid 41:55
- Du sitter och skriver det där i en cell och sen går du tillbaka till bruden som har gjort så här
- ja, men jag älskar henne
- men det spelar ingen roll, du kan inte älska någon som har slagit din dotter
- men hon har inte slagit Chloé, det hände inte
- du har ju skrivit det själv att hon både har slagit Chloé i pannan och att hon har puttat Chloé till backen, för att Chloé försvarade dig
- NEJ
- Jo, jag har analyserat varenda liten detalj i dom där texterna så försök inte
- nej, du har ingen rätt att göra det!
- har jag ingen rätt att göra det, dom ligger i mitt hem
- ja men dom ska absolut inte ut du ska inte publicera ett enda papper av det där
- vi får väl se
- okej, men då måste jag polisanmäla dig
- vad ska du polisanmäla mig för? Jag har ju inte anmält, jag har ju inte lagt ut någonting än
- nej men du kan inte göra det för om du bränner mig på dom där punkterna också
- åh, har du panik nu eller?
- nej jag har inte ett dugg panik, jag hatar när människor hela tiden ska försöka utnyttja mig
- dom utnyttjar inte dig, vi försöker hjälpa dig från en en liksom psykopat
- nej, det gör ni inte
- jo hon är psykopat och du måste inse det själv
- nej det är hon inte
- jo det är hon
- nej, jag säger bara det att då måste jag göra allt i min makt för det där är mina grejjer, det är min historia
- det spelar ingen roll, det är fortfarande vad hon har utsatt dig för. Du kan alltså sitta här och påstå att du älskar en person som har slagit dig och din dotter och snackat så fruktansvärt mycket skit om både din familj och mig
- suck, ja, ja det kan jag
- förstår du vad hon har tryckt in i din jävla hjärna?
- du ni har ju sett till att vi två är hatade i hela Sverige, så det spelar ingen stor roll
- du va inte hatad fram tills du gick tillbaka
- mm a
- så du va inte hatad, det var bara hon som var hatad, hon förtjänar all skit hon får
- ni startade ett mediadrev, det där har vi redan pratat om
- hon förtjänar all skit hon får och hon kommer få mer också
- nej det gör hon inte
- jo då, puss
Klick

Elefanten Jockiboi och valfri legoknekt...
https://youtube.com/shorts/n4sBaB55D...gw2nWXFtY2P0X_
Citera
2024-04-13, 19:54
  #34655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
De fattar inte att det de sysslar med snarare bara blir kontraproduktivt.

Så lågbegåvade är De 3 CrippoLettörerna.
Ja det är som att se ett skepp sjunka sakta. Slagsidan är tydlig nu och snart sjunker skeppet. Blir det en dokumentär senare så kommer vissa i denna tråd må mycket dåligt. Men de bara kör på och visar hur ointelligenta de är.
Citera
2024-04-13, 19:55
  #34656
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, socialtjänsten räddade lilla C från chrippa. Det är därför chrippa måste lämna rena prover.

Tror faktiskt det är en kombination
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in