Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-13, 20:10
  #34657
Medlem
Och genast är inlägget rp,at för hot och what not LOL. Det är märkligt hur det kan upplevas som hot att jag tror att vissa kommer må mycket dåligt om de outas i den dokumentär som utlovats.
Citera
2024-04-13, 20:11
  #34658
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför inte ta med hela samtalet, iställer för att ta någonting ur kontext?

För den som vill kontrollera detta själv, https://www.youtube.com/live/UIMHOuG...tGV40WzTPeLr7S

Lyssna från 29 minuter in, "du kan lägga bilden på mig" lägg även märke till kroppsspråket.

Det hånas om låg IQ och otacksamhet och Chrippa visste att Julia skulle kunna få tillgång till meddelanden eftersom hon har tillgång till paddan med icloud i osv
Om det nu va så att man vill dölja någonting och inte har allting i sin rätta kontext, för det borde han ju ha då kan han visa hela kontexten.
Sen är det massor av skitsnack och utpressning

Lyssna noga vid 31:39...

Lyssna vid 37:26 angående förlovningsring och frierier...

Papprena vid 39:40, kolla hur nöjd Julia ser ut...

Julias smyginspelning med Chrippa som innehåller vad grodan tog upp...
Riktigt vidrigt och lögnaktigt.
Vad var det som Chrippa skrev egentligen?
Det tror inte jag att vi fått se, nämligen.

Vid 41:55
- Du sitter och skriver det där i en cell och sen går du tillbaka till bruden som har gjort så här
- ja, men jag älskar henne
- men det spelar ingen roll, du kan inte älska någon som har slagit din dotter
- men hon har inte slagit Chloé, det hände inte
- du har ju skrivit det själv att hon både har slagit Chloé i pannan och att hon har puttat Chloé till backen, för att Chloé försvarade dig
- NEJ
- Jo, jag har analyserat varenda liten detalj i dom där texterna så försök inte
- nej, du har ingen rätt att göra det!
- har jag ingen rätt att göra det, dom ligger i mitt hem
- ja men dom ska absolut inte ut du ska inte publicera ett enda papper av det där
- vi får väl se
- okej, men då måste jag polisanmäla dig
- vad ska du polisanmäla mig för? Jag har ju inte anmält, jag har ju inte lagt ut någonting än
- nej men du kan inte göra det för om du bränner mig på dom där punkterna också
- åh, har du panik nu eller?
- nej jag har inte ett dugg panik, jag hatar när människor hela tiden ska försöka utnyttja mig
- dom utnyttjar inte dig, vi försöker hjälpa dig från en en liksom psykopat
- nej, det gör ni inte
- jo hon är psykopat och du måste inse det själv
- nej det är hon inte
- jo det är hon
- nej, jag säger bara det att då måste jag göra allt i min makt för det där är mina grejjer, det är min historia
- det spelar ingen roll, det är fortfarande vad hon har utsatt dig för. Du kan alltså sitta här och påstå att du älskar en person som har slagit dig och din dotter och snackat så fruktansvärt mycket skit om både din familj och mig
- suck, ja, ja det kan jag
- förstår du vad hon har tryckt in i din jävla hjärna?
- du ni har ju sett till att vi två är hatade i hela Sverige, så det spelar ingen stor roll
- du va inte hatad fram tills du gick tillbaka
- mm a
- så du va inte hatad, det var bara hon som var hatad, hon förtjänar all skit hon får
- ni startade ett mediadrev, det där har vi redan pratat om
- hon förtjänar all skit hon får och hon kommer få mer också
- nej det gör hon inte
- jo då, puss
Klick

Elefanten Jockiboi och valfri legoknekt...
https://youtube.com/shorts/n4sBaB55D...gw2nWXFtY2P0X_
Åh, nu är det ju tydligt varför Giftgroda vägrade ge mig källan till videon där han påstår att chrippa erkänner att Linnea misshandlar honom och lilla C, eftersom den videon inte finns, han klipper och klistrar precis som Anjo för att fejka bevis som passar hans agenda.

Tack för du tar fram bevisen mumsbulle, det där samtalet hade jag hört, och det är ju inte alls som Giftgroda påstår. Jävla lögner som vanligt.
Citera
2024-04-13, 20:23
  #34659
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
varför kan du inte bara länka vart jag själv kan höra det där samtalet?

Finns på en av dom första videos Anjo gjorde.
Du får göra jobbet själv.
Citera
2024-04-13, 20:28
  #34660
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Åh, nu är det ju tydligt varför Giftgroda vägrade ge mig källan till videon där han påstår att chrippa erkänner att Linnea misshandlar honom och lilla C, eftersom den videon inte finns, han klipper och klistrar precis som Anjo för att fejka bevis som passar hans agenda.

Tack för du tar fram bevisen mumsbulle, det där samtalet hade jag hört, och det är ju inte alls som Giftgroda påstår. Jävla lögner som vanligt.

Titta på videon och återkom sen så får vi se vem som har rätt 🙂

Om du har stake nog alltså
Citera
2024-04-13, 20:32
  #34661
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Titta på videon och återkom sen så får vi se vem som har rätt 🙂

Om du har stake nog alltså
Jag kollade på videon Mumsbulle hänvisade till.
Hänvisa gärna till videon med tid då Chrippa säger till Julia på att Linnea misshandlar honom och lilla C, så ska jag kolla på den också.
Citera
2024-04-13, 20:45
  #34662
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
De fattar inte att det de sysslar med snarare bara blir kontraproduktivt.

Så lågbegåvade är De 3 CrippoLettörerna.

Jamenvisst! Chrippa säger tillochmed att ”det vänt” på Flashback (till hans fördel). Ja pga 3 spammare
Citera
2024-04-13, 20:51
  #34663
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag kollade på videon Mumsbulle hänvisade till.
Hänvisa gärna till videon med tid då Chrippa säger till Julia på att Linnea misshandlar honom och lilla C, så ska jag kolla på den också.

Men sök bara på chrippa & Linnea på tiktok så kommer alla samtal komma upp, svårare än så är det inte.
Citera
2024-04-13, 20:56
  #34664
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jamenvisst! Chrippa säger tillochmed att ”det vänt” på Flashback (till hans fördel). Ja pga 3 spammare


Precis det är skrämmande. Vi borde egentligen, vi som då har något vett i skallen vilket är 80 procent här inne (resten vet vilka alla är som är på luffarens sida) borde lämna den här tråden. Så fort man har en annan åsikt då skrivs det noveller kring hur dålig Jocke och Anjo och är hur synd det är om luffaren.

Även om man kommer med bevis som det finns till skillnad ifrån alla Chrippa anhängare här inne kommer med så ska de ha rätt.

Ni är bara tragiska och att ni stödjer det sjuka beteendet som luffaren har är så sjukt osmakligt.
Citera
2024-04-13, 20:58
  #34665
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Åh, nu är det ju tydligt varför Giftgroda vägrade ge mig källan till videon där han påstår att chrippa erkänner att Linnea misshandlar honom och lilla C, eftersom den videon inte finns, han klipper och klistrar precis som Anjo för att fejka bevis som passar hans agenda.

Tack för du tar fram bevisen mumsbulle, det där samtalet hade jag hört, och det är ju inte alls som Giftgroda påstår. Jävla lögner som vanligt.
Visst är det lögner och manipulerade bevis, så har det varit hela tiden.
Dom som hatar Linnea och Christofer tolkar allt till sin fördel, trots att dom egentligen sågar av grenen dom sitter på.
Den som gräver en grop åt andra...gropen är nu väldigt stor, men så är det ju en hel ormar och råttor som kommer ramla ner.
Citera
2024-04-13, 21:29
  #34666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det finns inget pågående

Det var det jag menade.
Mycket märkligt att varken soc eller polisen tagit dessa påstådda anmälningar och bevis på allvar när det kommer till ett barn.
De har ju då begått ett rejält tjänstefel.
Citera
2024-04-13, 21:32
  #34667
Medlem
Varför kallas Chrippa för "kräftan"?
Citera
2024-04-13, 21:34
  #34668
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Varför kallas Chrippa för "kräftan"?

Därför att att han pressar så mycket i solen och kan inte bli brun utan han blir bara röd som en kräfta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in