Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-20, 09:08
  #28669
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Anjo har också rejäla problem han också, vilken 30+ farsa åker och internet bråkar med en annan pappa mitt i natten för internet fame liksom! Tror Anjo är ganska lätt å sänka om han får Jocke och hans fans emot sig! Om man tänker efter så har anjo först vuxit på youtube efter vänskapen med Jocke, utan den blir han snabbt irrelevant igen. Kan man hoppas i alla fall !

Kolla även hur Anjo hängde ut Clues barn. Riktigt vidrig människa. Då har jag inte mycket över för råttan Cleue. Anjo handlar allt om pengar. Därav han gör så många videos om Chrippa men samtidigt försöker hålla god fot med Jocke. Anjo gör videos om Linnea om Jocke är på Chrippas sida och om Chrippa och Linnea när Jocke tar avstånd från sin bror och förhållandet.

Anjo har sagt att han inte ska tjäna pengar på detta drama och de ska gå till C. Sen vill Chrippa bara ha pengarna själv visserligen men bara för Chrippa är ond är inte Anjo god.
Citera
2024-02-20, 09:10
  #28670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Ja verkligen, tror när han visar upp detta beteendet ifrågasätter jag om någon video någonsin har varit sanning av det han har gjort! För detta var verkligen att trampa över lik för fame🤮
Är chockad över att ens folk har tagit hans ord som sanningar. Det är Anjo vi pratar om. Det enda som fick mig att skratta till i liven igår, förutom när spöket kom ner i morgonrock. Var faktiskt när Chrippa anklagade Anjo för att försöka sig på att vara på en FBI agent. Förstår inte riktigt när det gick så snett för Anjo att han började anse sig själv vara lagen!
Citera
2024-02-20, 09:11
  #28671
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Ja verkligen, tror när han visar upp detta beteendet ifrågasätter jag om någon video någonsin har varit sanning av det han har gjort! För detta var verkligen att trampa över lik för fame🤮

Går verkligen över lik ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Bocconi
Instagram och Youtube borde givetvis stänga av Christofers, Linnéas och Pontus konton för ett tag framöver.. I sinnestillståndet dessa personer befinner sig i nuläget så borde man inte synas på sociala medier, både för deras egna och allmänhetens bästa.

Om man redan inte har gjort det så är både Christofer och Linnéa på väg att förstöra sina liv genom en offentlig avrättning, fruktansvärt tragiskt.

Som jag sa till Jocke i helgen borde Chrippa, Linnéa och Anjo få internetförbud.
Citera
2024-02-20, 09:13
  #28672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kolla även hur Anjo hängde ut Clues barn. Riktigt vidrig människa. Då har jag inte mycket över för råttan Cleue. Anjo handlar allt om pengar. Därav han gör så många videos om Chrippa men samtidigt försöker hålla god fot med Jocke. Anjo gör videos om Linnea om Jocke är på Chrippas sida och om Chrippa och Linnea när Jocke tar avstånd från sin bror och förhållandet.

Anjo har sagt att han inte ska tjäna pengar på detta drama och de ska gå till C. Sen vill Chrippa bara ha pengarna själv visserligen men bara för Chrippa är ond är inte Anjo god.

Det biten om pengarna har jag noterat, tror anjo är sur över att han eventuellt har blivit tillsagd att inte göra fler Chrippa videos. Han har ju tjänst mer än någonsin på dem alla har smittat flera 100k visnings liksom. Vad får han vanligtvis 50k visningar? Han är en totalt ointressant kreatör om han inte mobbas på internet nästan mer sorgligt än Chrippa 😂
Citera
2024-02-20, 09:14
  #28673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Är chockad över att ens folk har tagit hans ord som sanningar. Det är Anjo vi pratar om. Det enda som fick mig att skratta till i liven igår, förutom när spöket kom ner i morgonrock. Var faktiskt när Chrippa anklagade Anjo för att försöka sig på att vara på en FBI agent. Förstår inte riktigt när det gick så snett för Anjo att han började anse sig själv vara lagen!

Jag skrattade som fan när Chrippa kallade han för jävla McDonaldshuvud och när de började skrika på varandra om vem som skattat minst 😂😂
Citera
2024-02-20, 09:14
  #28674
Medlem
Har Anjo stängt av sina kommentarer nu? Eller haft det innan? Såg det nu, men dålig koll. Instagram alltså
Citera
2024-02-20, 09:14
  #28675
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Undra om Anjo filmade live eftersom han är rädd för chrippa, eftersom han vet att chrippa kan bli våldsam?

Han kanske inte är direkt rädd, men det är ju smart med live för då kan inget klippas och allt visas. Även om Chrippa skulle ha slagit honom skulle det finnas på film.

Vem fan är rädd för Chrippa helt ärligt?
Citera
2024-02-20, 09:16
  #28676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Går verkligen över lik ja.



Som jag sa till Jocke i helgen borde Chrippa, Linnéa och Anjo få internetförbud.

Ja minst 1år förbud sen efteråt ska dem ha sånt barnlås på sina enheter så de inte kommer in på sociala medier utan en vuxen bakom Haha. Bevisligen är ju alla tre forfarande omyndiga i huvudet 😂
Citera
2024-02-20, 09:17
  #28677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Jag skrattade som fan när Chrippa kallade han för jävla McDonaldshuvud och när de började skrika på varandra om vem som skattat minst 😂😂
Hahahaha Hahaha herregud! Bråk om skattat minst, i en live dessutom. Vilka nötter 😂🤣
Citera
2024-02-20, 09:21
  #28678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Läs igen vad jag skrivit inatt om varför. Jag behöver inte övertyga dig, du får gärna tro vad du vill, är ju inget jag kan styra över.

Du har inte skrivit något vettigt under natten, så märkligt att du skriver så fördömande kommentarer om Julia på nätet för tusentals främlingar att läsa och sen plötsligt så är du en nära vän, trots att du innan skrev att du känner folk som är bekanta med henne.

Hur lågt kan man sjunka att man ljuger om en vänskap till en influencers brors ex-tjej.
Citera
2024-02-20, 09:22
  #28679
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Hahahaha Hahaha herregud! Bråk om skattat minst, i en live dessutom. Vilka nötter 😂🤣

Hoppas liven når polisen, skatteverket och kronkalle, då jävlar lär båda grabbarna få eld i röven och sticka huvet i sanden 😂
Citera
2024-02-20, 09:25
  #28680
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Jag skrattade som fan när Chrippa kallade han för jävla McDonaldshuvud och när de började skrika på varandra om vem som skattat minst 😂😂

Säga vad man vill om Chrippa men ibland lyckas han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in