Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-20, 08:47
  #28657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Håller med.
Undra hur mycket av Anjos "sanning" faktiskt är en sanning eller ihopfabricerat. Hans beteende tyder ju på att han till och är villig att åka hem till folk mitt i natten för att fixa content och skiter fullständigt i hur situationen ser ut.
Läskig snubbe som bör ta hand om sin familj istället för att nästla sig in i Chrippas.
https://youtu.be/eH7BTHQ2nA8?si=GeN_0MBV-c8BQYYb
Anjo och Julias äckliga planer...
HUR kan Jocke vilja ha Jullan i familjen?

Låt Chrippa få leva med Linnéa, fy fan att behöva hänga ihop med en så vidrig golddigger som Julia🤢
Citera
2024-02-20, 08:47
  #28658
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Någon som vet vart man kan se hela liven nu efteråt?

https://youtu.be/bB5BE3x3EP8?feature=shared
Citera
2024-02-20, 08:52
  #28659
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/eH7BTHQ2nA8?si=GeN_0MBV-c8BQYYb
Anjo och Julias äckliga planer...
HUR kan Jocke vilja ha Jullan i familjen?

Låt Chrippa få leva med Linnéa, fy fan att behöva hänga ihop med en så vidrig golddigger som Julia🤢

Julia är enbart med i matchen då hon är mamma åt C. Och hennes enda chans att vara med är att läcka till Anjo. Tro mig finns inget förtalsgäng även om Jocke kunde ta det lite lugnare på sin story.
Citera
2024-02-20, 08:56
  #28660
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men varför åker Anjo dit ens? Vad är det för töntigt beteende?
Han kan väl ringa Chrippa som en normal människa och säga att vi ses imorgon och snackar igenom allt.

Och hur var det med myndigheterna som sagt åt han, ändå fortsätter killen som inte ens är mognare än cluees barn
Citera
2024-02-20, 08:56
  #28661
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
100 %.

Chrippa har rejäla problem som farsa och måste steppa upp mänga nivåer men Anjo är ett stort problem när det kommer till kriget på Internet. Jag väntar bara på att Jocke tar fram geväret och går på Anjo också. Ingen har kontroll på Anjo och han är ostoppbar. Idag om Jocke misstänkte Linnea var i lägenheten hade nog Anjo aldrig fått hänga med. Bättre tagit med Jacke, Rasmus eller nån då.

Anjo har också rejäla problem han också, vilken 30+ farsa åker och internet bråkar med en annan pappa mitt i natten för internet fame liksom! Tror Anjo är ganska lätt å sänka om han får Jocke och hans fans emot sig! Om man tänker efter så har anjo först vuxit på youtube efter vänskapen med Jocke, utan den blir han snabbt irrelevant igen. Kan man hoppas i alla fall !
Citera
2024-02-20, 08:57
  #28662
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Julia är enbart med i matchen då hon är mamma åt C. Och hennes enda chans att vara med är att läcka till Anjo. Tro mig finns inget förtalsgäng även om Jocke kunde ta det lite lugnare på sin story.
Tror du på det där själv?
Jocke är den som ringer och messar tjockisarna exontheph och Chipstutten...
Det är Jocke som vill bestämma, men det går inte så bra.
Inget förtalsgäng?
Jocke, Jonna, Jacke, Pontus, Lisen, Julia, Cluee, Rask osv
Det är MÅNGA som medverkar, men längst fram står Jockiboi

Höll på att glömma den fd bästa vännen Anahit.. och även Gustav.. never ending story
__________________
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-02-20 kl. 09:24. Anledning: Tillägg
Citera
2024-02-20, 08:57
  #28663
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jocke va väl den att bjuda in Anjo att spionera på Chrippa i 6 timmar, samt gå in i Chrippas lägenhet och filma runt.

Det är väl 1 exempel att ta ur närtid.
Ah precis! Och i det läckta samtalet på Liams teaser, skriker Chrippa på Jocke och undrar varför han behövde ha Anjo och Lisen med när de gick in i lgh. Varpå Jocke svarar något om att ”han vill väl inte gå in själv, han vet mycket väl hur C blir när han är aggressiv och labil”
Fast i själv verket hade de suttit och spionerat i timtals som du säger, och har på film att Chrippa och Chloe lämnar lgh, först då går de 3 in plus hyresvärden till en ensam Linnea.
Asså Jocke.. för korkad för att hålla på med denna skiten, ska man spela spelet måste man fan ha lite hjärnceller iaf!

Förresten la folk märke till hur Anjo försökte filma runt allt i Chrippas lägenhet igår i liven? Leta ”bevis” som han kallar det i sin värld. Eller ngt ytterligare smaskigt än en dagbok kanske?! Patetiskt! Anjo går på vatten, anser sig vara Jesus Kristus själv nuförtiden.
Jag hade inte velat synas om jag var Jonna eller Lisen nu. Mer pinsamma äkta makar får man leta efter. Gud vad jag hade skämts ihjäl om min man betett sig såhär asså! Sen ska det läckas något om ngn sekt också tydligen.
Lundell/Anjo är så sektliknandes själv så det skriker om det!
Citera
2024-02-20, 09:00
  #28664
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Håller med.
Undra hur mycket av Anjos "sanning" faktiskt är en sanning eller ihopfabricerat. Hans beteende tyder ju på att han till och är villig att åka hem till folk mitt i natten för att fixa content och skiter fullständigt i hur situationen ser ut.
Läskig snubbe som bör ta hand om sin familj istället för att nästla sig in i Chrippas.

Ja verkligen, tror när han visar upp detta beteendet ifrågasätter jag om någon video någonsin har varit sanning av det han har gjort! För detta var verkligen att trampa över lik för fame🤮
Citera
2024-02-20, 09:00
  #28665
Medlem
Bocconis avatar
Instagram och Youtube borde givetvis stänga av Christofers, Linnéas och Pontus konton för ett tag framöver.. I sinnestillståndet dessa personer befinner sig i nuläget så borde man inte synas på sociala medier, både för deras egna och allmänhetens bästa.

Om man redan inte har gjort det så är både Christofer och Linnéa på väg att förstöra sina liv genom en offentlig avrättning, fruktansvärt tragiskt.
Citera
2024-02-20, 09:01
  #28666
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror du på det där själv?
Jocke är den som ringer och messar tjockisarna exontheph och Chipstutten...
Det är Jocke som vill bestämma, men det går inte så bra.
Inget förtalsgäng?
Jocke, Jonna, Jacke, Pontus, Lisen, Julia, Cluee, Rask osv
Det är MÅNGA som medverkar, men längst fram står Jockiboi

Ja jag tror på det då jag sett Jocke och Anjo bråka på messenger.

Vi får se hur mkt Jocke ringer Anjo efter inatt...
Citera
2024-02-20, 09:04
  #28667
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Tror som någon annan nämnde tidigare att Anjo försökte provocera fram en våldsam reaktion från Chrippa och hade då fått allting på sin live.
Jajamensan! Inte svårt att räkna ut.
Men i Anjos huvud är han den enda som lyckats lista ut den lilla ”genialiska” idé. Som istället rann ut i sanden och han fick stå där och framstå som en clown istället som minsann skulle på lekland idag och leka!
Citera
2024-02-20, 09:08
  #28668
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Anjo ändå, jävla kung! Linnea och Chrippa hade ju noll att komma med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in