Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-14, 04:23
  #34705
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Har du FUPen?
Kan du skicka den till mig i PM.
Får meddelande om att din inkorg ör full igen, du måste vara en populär jävel 😉😂

Jag har ingen FUP men delar av FUP har läckt.
Citera
2024-04-14, 04:33
  #34706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Åh, nu är det ju tydligt varför Giftgroda vägrade ge mig källan till videon där han påstår att chrippa erkänner att Linnea misshandlar honom och lilla C, eftersom den videon inte finns, han klipper och klistrar precis som Anjo för att fejka bevis som passar hans agenda.

Tack för du tar fram bevisen mumsbulle, det där samtalet hade jag hört, och det är ju inte alls som Giftgroda påstår. Jävla lögner som vanligt.

Du ser ju var Bullen skriver och nu har du hela samtalet du kan lyssna på men vem vet, du kanske har dyslexi eller något så från bullen novell har jag korrigerar den fel som var och lägger ut texten till dom 18 sekunder där det pratas om det mes tidskod så kan du lyssna själv.

43:12-43:20
Julia:
Så du kan alltså sitta här på riktigt och älska en person som har slagit på dig och din dotter och snackat så fruktansvärt mycket skit om både din familj och mig?

Kräftan:
Ja det kan jag

Sammanfattning:
Du älskar alltså en person som slår din dotter?

Ja

Case closed
Citera
2024-04-14, 04:49
  #34707
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Du ser ju var Bullen skriver och nu har du hela samtalet du kan lyssna på men vem vet, du kanske har dyslexi eller något så från bullen novell har jag korrigerar den fel som var och lägger ut texten till dom 18 sekunder där det pratas om det mes tidskod så kan du lyssna själv.

43:12-43:20
Julia:
Så du kan alltså sitta här på riktigt och älska en person som har slagit på dig och din dotter och snackat så fruktansvärt mycket skit om både din familj och mig?

Kräftan:
Ja det kan jag

Sammanfattning:
Du älskar alltså en person som slår din dotter?

Ja

Case closed

1. Dopy vill inte ha 7 sek videon tydligen.
2. När man påtalar Dopys ologik kommer bara massa osammanhängande trams och ännu mer ologik. Gör dig bredd.
3. Dopy kan inte skillnad på de och dem samt särskriver. Det är helt okej. Men högmod då blir ironiskt.
Citera
2024-04-14, 05:22
  #34708
Avstängd
Det är dags att nästa samtalsämne i samhällsdebatten är varför kvinnor kommer så lätt undan vid brott mot styvbarn. Vi måste bort från de äldre strukturerna att kvinnor alltid är bra med barn! Ett jättebra exempel finns när det kommer till denna youtubers barn och styvmamma.

#FreeChloeFromStepmom
#Barnensrättigheter
#Elakastyvmammor
#Rättvisa
#Jämnställdhet
__________________
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-14 kl. 05:28.
Citera
2024-04-14, 05:45
  #34709
Avstängd
Kan nån förklara för mig varför inte Linnea är involverad med C när det kommer till Soc? Om hon nu bryr sig så mycket alltså och är så bra. Eller kan det vara så att hon inte vill? Att hon blir sur inför varje möte? Sjuk pasande som vid resor? Eller vill inte Soc helt enkelt? Det måste ju finnas nån anledning då. För mötena är ju hela släkten plus lite till med på. Verkar ju vara öppet hus.

Nån måste våga ställa de tuffa frågorna.

Varför tror Soc att Linnea anonymanmäler dagen innan varje möte? Jocke tror samma och min första tanke var också Linnea.

Kan Linnea ha anmält vattenläckan från Dubai? Kan det vara hon som ringer dit polis? Varför livar hon 10 min om ingenting när Chrippa är arg och står och skriker i bakgrunden? Varför kunde inte Linnea stå på Internet? Hur många gånger har Linnea hämtat på förskola? Köpt nåt till C? Varit själv med henne i lekparken? Frågorna är många och blir mer och mer varje gång de ljuger vilket är varje dag.
Citera
2024-04-14, 07:29
  #34710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kan nån förklara för mig varför inte Linnea är involverad med C när det kommer till Soc? Om hon nu bryr sig så mycket alltså och är så bra. Eller kan det vara så att hon inte vill? Att hon blir sur inför varje möte? Sjuk pasande som vid resor? Eller vill inte Soc helt enkelt? Det måste ju finnas nån anledning då. För mötena är ju hela släkten plus lite till med på. Verkar ju vara öppet hus.

Nån måste våga ställa de tuffa frågorna.

Varför tror Soc att Linnea anonymanmäler dagen innan varje möte? Jocke tror samma och min första tanke var också Linnea.

Kan Linnea ha anmält vattenläckan från Dubai? Kan det vara hon som ringer dit polis? Varför livar hon 10 min om ingenting när Chrippa är arg och står och skriker i bakgrunden? Varför kunde inte Linnea stå på Internet? Hur många gånger har Linnea hämtat på förskola? Köpt nåt till C? Varit själv med henne i lekparken? Frågorna är många och blir mer och mer varje gång de ljuger vilket är varje dag.


Ja jag tror inte hon får involvera sig, hon nog fått klara besked att backa då hon varit hotfull mot barnet. Det gör henne avundsjuk så då vill hon sabotera för Chrippa. Tror hon älskar att ha Chrippa för sig själv nu, han har bara henne. Utan henne har han ingen och det är dit hon velat komma hela tiden. Barnet har hon alltid varit avundsjuk på.
Citera
2024-04-14, 07:40
  #34711
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Ja jag tror inte hon får involvera sig, hon nog fått klara besked att backa då hon varit hotfull mot barnet. Det gör henne avundsjuk så då vill hon sabotera för Chrippa. Tror hon älskar att ha Chrippa för sig själv nu, han har bara henne. Utan henne har han ingen och det är dit hon velat komma hela tiden. Barnet har hon alltid varit avundsjuk på.

Ja typiskt att isolera partnern.

Listan på isolering är nog:
C
Julia
Thomas o Annica
Familjen Lundell
Jacke med flickvän
Amanda med familj
Gustav
Luggen
Osv

Han fick inte ens spela CS.

#FreeChrippa
Citera
2024-04-14, 08:02
  #34712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kan nån förklara för mig varför inte Linnea är involverad med C när det kommer till Soc? Om hon nu bryr sig så mycket alltså och är så bra. Eller kan det vara så att hon inte vill? Att hon blir sur inför varje möte? Sjuk pasande som vid resor? Eller vill inte Soc helt enkelt? Det måste ju finnas nån anledning då. För mötena är ju hela släkten plus lite till med på. Verkar ju vara öppet hus.

Nån måste våga ställa de tuffa frågorna.

Varför tror Soc att Linnea anonymanmäler dagen innan varje möte? Jocke tror samma och min första tanke var också Linnea.

Kan Linnea ha anmält vattenläckan från Dubai? Kan det vara hon som ringer dit polis? Varför livar hon 10 min om ingenting när Chrippa är arg och står och skriker i bakgrunden? Varför kunde inte Linnea stå på Internet? Hur många gånger har Linnea hämtat på förskola? Köpt nåt till C? Varit själv med henne i lekparken? Frågorna är många och blir mer och mer varje gång de ljuger vilket är varje dag.

För att hon inte är vårdnadshavare.
Styvföräldrar/flickvänner/pojkvänner är sällan inblandade när det kommer till umgänge och vårdnadsfråga.
Den stor frågan är ju varför Kräftan anklagar henne för barnmisshandel och sen säger att det aldrig hänt och att det var Jullan som startade det och han hängde på.

Hittills är det bara Anjo som påstått att soc misstänker det, så hur vet du att Jocke tror det? Har han delat informationen med dig privat?
Citera
2024-04-14, 08:04
  #34713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja typiskt att isolera partnern.

Listan på isolering är nog:
C
Julia
Thomas o Annica
Familjen Lundell
Jacke med flickvän
Amanda med familj
Gustav
Luggen
Osv

Han fick inte ens spela CS.

#FreeChrippa


Om vi tänker efter här. Hur många vänner verkar Linnea och Chrippa hänga med? Känns som de är ensamma.

Igår hade Jonna sin stora 30 års fest också och de var självklart inte bjudna.
Citera
2024-04-14, 08:09
  #34714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Menar du att en knuff i skidbacke och på köksgolv leder till skador och häktning flera månader senare?
Om det är vad som skett så kallad det inte barnmisshandel iheller i lagens mening. Och leder således inte till häktning iheller.
Citera
2024-04-14, 08:16
  #34715
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Om det är vad som skett så kallad det inte barnmisshandel iheller i lagens mening. Och leder således inte till häktning iheller.

Det är det som åsyftas. Sen håller jag med att barnmisshandel är och ta i.
Citera
2024-04-14, 08:19
  #34716
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad menar du med det?

Ja på varje möte är ju 77 personer där. Men inte Linnea. Mötena är knappast Julia och Chrippa bara. Missat det helt?

Soc bokar ju ett klassrum varje möte men ingen Linnea med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in