Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-14, 10:42
  #34729
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Se lite så jag menade.
Men team kräfta försöker ju få det att låta som att en styvmorsa (hemskt ord att använda på henne) inte brukar vara med.

Jag kan med säkerhet säga att dessa möten innehåller garanterat föräldrar och eventuella nya partners, det är en av utgångspunkterna i dessa möten eftersom barnets bostadssituation ska diskuteras.

Sen är det nog en sak kräftan missar, inte för att jag tror att han är en fri man när det beger sig men från det år Chloe fyller 6 år så är det skolplikt och barnet får inte vara skriven i två skolor så för att varannan vecka ska funka så måste dom på relativt nära varandra, annars måste kräftan varje dag varannan vecka åka till exempelvis Örebro och lämna och hämta i skolan.

Julia kan väl bo nära Marbella då. Varför ska Chrippa anpassa sig till andra
Citera
2024-04-14, 10:47
  #34730
Medlem
Grontarskonts avatar
En WT med pengar är fortfarande en WT!
Citera
2024-04-14, 10:51
  #34731
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
En WT med pengar är fortfarande en WT!

Han har ju inga pengar
Citera
2024-04-14, 10:52
  #34732
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Julia kan väl bo nära Marbella då. Varför ska Chrippa anpassa sig till andra

Det var Dubai de skulle bo i! Var det inte så?!
Inte i tråkiga Sverige i allafall. De ska globetrotta runt och sånt som skolplikt det berörs inte han av, han står över alla andra. Han behöver inte betala skatt eller sitt egna bredband heller. Det löser sig!!
Citera
2024-04-14, 10:54
  #34733
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Varför släppte soc in obehöriga?

Jag jobbar inte där så kan inte ge dig svar.
Citera
2024-04-14, 10:58
  #34734
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag jobbar inte där så kan inte ge dig svar.

Men håll med om att det är märkligt?
Citera
2024-04-14, 10:59
  #34735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Skönt att ha en moster som bryr sig när farsan är iväg och pundar och skiter fullständigt i sin dotter.
Bevis på det tänker du nu.
Bara gå till kräftans senaste videos där han är tydlig med att han bestämmer vem Chloe träffar och då bestämmer han alltså att han inte vill träffa henne.
Sen är det nog ingen som köper hans krokodiltårar när han pratar om barnet han aldrig ville ha

Kräftan förstår inte innebörden av att ha delad vårdnad eller att vara vårdnadshavare överhuvudtaget. Han säger så mycket skit den där snubben.
Han borde läsa på innebörden av att vara vårdnadshavare, boendeförälder och ha umgängesrätt.

Det enda han bestämmer är som du skriver att han bestämt att han inte träffar barnet eller vill ta sitt ansvar.
Citera
2024-04-14, 11:00
  #34736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Men håll med om att det är märkligt?

Det var ju det jag skrev att det är märkligt.
Nu vet jag inte vilka som påstås ha befunnit sig på mötena mer än vårdnadshavare och tidigare Jocke. Var väl någon polare som skjutsat Jullan eftersom hon inte var kapabel att ta sig själv till mötet.
Citera
2024-04-14, 11:10
  #34737
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Skulle Linnea vara bra hade hon varit med på mötena. Nu vill Soc hålla Linnea borta från C och mötena.

Vi gör det enkelt. Kan Chrippa bevisa att Linnea får träffa C?

Eller är Chrippa rädd att träffa C och Soc för att polis/KF väntar?

Chrippa har inte skött samhällstjänst så alla möten med myndigheter blir svårt.
Du tror inte den enklaste anledningen är att Julia vägrar träffa Linnéa?

Eller för att Christofer vet att Linnéa inte tänker ljuga om problematiska saker? Det kanske rent av vore till mer skada för Christofer om Linnéa närvarar? Med tanke på hur relationen ser ut? Om man har i åtanke vad som hänt mellan Linnéa och Christofer, vad som är vad, det vet inte jag.
Citera
2024-04-14, 11:14
  #34738
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du tror inte den enklaste anledningen är att Julia vägrar träffa Linnéa?

Eller för att Christofer vet att Linnéa inte tänker ljuga om problematiska saker? Det kanske rent av vore till mer skada för Christofer om Linnéa närvarar? Med tanke på hur relationen ser ut? Om man har i åtanke vad som hänt mellan Linnéa och Christofer, vad som är vad, det vet inte jag.

Jag spekulerar bara men jag gissar att pga anklagelserna som kommit från Chrippa är en bidragande orsak till att Linnea inte är med.
Citera
2024-04-14, 11:16
  #34739
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Jag spekulerar bara men jag gissar att pga anklagelserna som kommit från Chrippa är en bidragande orsak till att Linnea inte är med.

Klart det är. Vore ju högst olämpligt att L närvarade efter att allt som Kräftan vräkt ur sig.
Citera
2024-04-14, 11:26
  #34740
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Klart det är. Vore ju högst olämpligt att L närvarade efter att allt som Kräftan vräkt ur sig.
Eller hur.
Det finns grader i helvetet, men här måste Christofer förklara sig.
Baea för att han sett och deltagit i drev tidigare och "vet" att det går över, innebär inte det att det är okej att bröla och hävda en massa saker eller inte dementera vidriga påståenden.
Vad är det som hindrar honom från att stå upp för det enda som borde vara det viktigast i hans liv?

Att förtala och mobba människor på sociala medier är inget jobb.

Att stödja, genom att förmedla högst tvivelaktiga samarbeten som ofta leder till beroendeframkallande missbruk och fördärv.
Lika illa är det bidra till kroppshets och köphysteri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in