Citat:
Ursprungligen postat av
frason
Du har aldrig haft rätt om någonting. Så varför påstår du det? Du som vet allt (enligt dina egna ord), om du inte vet tar du reda på det? Så många luckor, precis som din idol. Pajas. Men fortsätt skriv spaltmeter med inlägg du. Vi får väl se.
Håll dig till ämnet om du kan, men kanske lite för mycket begärt.
Jag har haft rätt om allt skulle jag säga. Ämnet är Chrippa, men tråden har växt 300% på grund av hatdrevet. Jocke läckte information som sedan en Flashbackare la ut här 1/1 och sedan dess har tråden snarare handlat om både fallet, alla olika draman och om drevet, men också om huvudpersonerna, alla släktingar och vänner som har blivit drabbade men också framförallt om förtalsgänget som har producerat mer material OM Chrippa än Chrippa har producerat med sig själv.
Joakim startade drevet och är både anstiftare, uppviglare, manusförfattare, provokatör, researcher, ansvarig för rekrytering av skådespelare och regissör. Han har också en sambandcentral där han desperat försöker kontrollera Chrippas liv och att inte trassla in sig i sina lögner.
På sambandscentralen förvarar han stöldgodset från Chrippas och Linneas lägenheter, manuset till Chrippas video med Anjo, manuset till Julias förklaringsvideo, manuset till manuset till Chrippas ”biografi”, och på centralen sitter herr Lundell och knåpar ihop sina förfalskade printscreens och arkiverar alla falska tillvitelser för att försöka ha koll på alla sina lögner. Där har han också en telefon med snabbnummer till socialen, polisen, tullen, Stefan på Ninetone, Julia, Anjo, Rask, hyresvärden, låssmeder, flygande apor och Skatteverket, trots att han egentligen bara skulle ha behövt ETT enda nummer. Det till akutpsyk.
Om man vill ringa till hans sambandscentral och berätta att man är ett av Linneas kränkta ex eller liknande så slutar hans nummer, kanske av en ren slump med EXAKT samma två siffror som det nummer som hackade Chrippas kanal. (Ta det med en nypa salt även om det mesta faktiskt är 100% sant).
Så
därför tycker jag att han kan få den
äran att ta lika stor plats här som han försöker ta i Linneas och Chrippas liv. Vad har han INTE gjort för att kontrollera eller få vara en del av Chrippas och Linneas dagliga liv? Grävlingen släpper aldrig taget.
13 falska anmälningar mot en kvinna man knappt mött mannen.