Citat:
Ursprungligen postat av
Attityd
Håller med.
Barns utveckling som potträning, sluta med napp, puzzla, spela, sjunga, leka med barnet, balansera, klättra, leka med andra barn m.m
Är det någon som gör detta med henne?
Såg i Chrippas kommentarsfält att de åker bil utan att ha någon bilstol till flickan.
När egoism och falskhet får ett ansikte.
Jadu, nu är det ju Julia som har haft Chloe pga "omständigheter", varför hon inte har engagerat sig överhuvudtaget, det är en fråga som jag ställt mig själv länge.
Hon har kuskat runt hos vänner, morsan, syrran, familjen Book mm för att få avlastning. Därav napp och blöja.
Vad hände med lägenheten folk pratar om att hon har? Varför är hon inte där? Ordna med säng och allt för att ge Chloé ett hem? Det har jag inte sett ett spår av.
Med tanke på hur omständigheterna sett ut för Chloé, så hoppas jag hon får vara hos pappa och Nea.
Blöjfri kommer hon ha lättare att bli i Marbs, utan tunga kläder och så.
Allra bäst vore om Christofer och Linnéa kan få ro att sätta bo. Som det är nu, jagas dom 24/7, för vad?
Christofer och Julia behöver komma överrens om hur uppdelningen ska vara vårdnadsmässigt.
Det jag kan säga på rak arm, ddt är att Linnéa är det bästa som hänt Chloé och Christofer.
Jag förstår att Julia blev besviken, sårad och hämndlysten när Christofer lämnade henne.
Vad jag inte förstår är varför Jocke och Jonna spelat fulspel tillsammans med Anjo och Lisen och andra sk. vänner, för att göra allt i sin makt för att förstöra Christofers och Linnéas förhållande.
Linnéa skulle bort till varje pris, varför?
Farbror Jocke och Anjo skulle "rädda ett barn"....
Dom har manipulerat och utnyttat en knäckt nedbruten kvinna, för att komma åt och förstöra livet för i första hand Linnéa och hennes familj, för är det någon som på allvar tror att Chrippa skulle fått detta hatdrev och påstådda störningsanmälningar och problem med socialen och Jocke, om han hade förlikat sig med att leva med Julia? Jag tror inte det.
Chrippa var otacksam, hette det, efter allt som Anjo, Lisen, Jocke, Jonna o vänner, Danjal, kreatörer runt om i landet.
Alla hyllade Chrippa, tills han gjorde klart för folket att han väljer kärleken med Linnéa och Chloé.
Han har aldrig valt bort sitt barn.
Han har valt bort sitt ex och sin maniske storebror.