Alla vet att Jocke, Anjo och Rask är dom sämsta "äkta männen" som finns. Lisen pissar för fan på sig när Anjo nyser, Jonna sopar frenetiskt med kvasten fram Jocke, och banar väg med att bekräfta hur dåligt han mår och Therese håller sig undan, drar in pengar till familjen och måste söka ömhet på annat håll, vilket Rask hänger ut henne för, trots att orsaken är han själv.
Nu har dom gett sig på Linnea, Linnea är den som gör att Chrippa inte knäcks lika fort som Jockiboi är van vid. Linnea är den som bär byxor i förhållandet, och det stör sekt-trion.
Chrippa är den absolut största skiten i hela detta drama, även om jag anser att Jocke och Anjo är värre, men ur andra synvinklar.
Chrippa, med den lilla p*cken, gömmer sig bakom Linnea, är ingen man, för en riktig man bröstar sina handlingar. Att Linnea hängs ut på olika forum och plattformar, i videos och storys, visar bara att Sverige har många "män" med små penisar. Trots att alla vet hur det ligger till, trots att alla vet att det är Chrippa som är måltavlan, så ger man sig på kvinnan vid hans sida. När är dottern i blickfånget??
Chrippa är en narcissisk kvinnomisshandlare som isolerar Linnea från vänner och familj. Hon får inte jobba och bygga en egen ekonomi för framtiden. Umgås med vänner skall göras med honom. Nu tycker ni att hon ser inte ut att klaga? Nej, för det finns något som heter normaliseringsprocess, man skulle också kalla det för Stockholmsyndromet. Det mest vidriga är när man hör kvinnor som själva varit utsatt för våld i sin relation, med allt vad som hör till, håna Linnea. Karlarna (?) som gör det ger jag inte mycket för
Jag säger inte att Jocke, Anjo eller Rask slår sina kvinnor, men psykisk misshandel? Alla dar i veckan
En bra beskrivning på vilket liv Linnea lever. Hoppas du, Linnea, och din skitstövel till karl, läser detta också
https://www.unizonjourer.se/tjejjour...ingsprocessen/
Chrippa, du må ha mycket muskler, men fy fan för skiten du dragit in Linnea i nu, Fy fan. Hoppas få träffa dig face-to-face så får vi se hur djävla kaxig du är