Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-03, 22:54
  #37321
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Tänk på barnets framtid. Please.

Tror vi kan dra den spontana slutsatsen att tänka på barnets framtid är inte ens med på topp 3 i prio listan.
Jag tror fan att han skiter totalt i henne innerst inne, han vet att det blir lustigt om han totalt skiter i henne utåt (vilket han redan gör.) därför låtsas han vara mån om deras umgänge och ”krigar” för henne.

Patetiskt.

Då är det lika bra att du gör som andra lowlife pappor som inte gör det dom ska, bara försvinn ur hennes liv totalt. Blir bättre så.
Jag menar vad har du att ge henne eller lära henne? Etik och moral? Jo tjena.
Vikten av en slutförd utbildning? Ett sunt förhållande och tänk kring den ekonomiska biten i livet?
Allmänt folkvett? Vett&etikett? Sociala koder?
Att trycka ner din respektive med både psykisk misshandel, aggressivt beteende och toppa det med ekonomisk misshandel. 🤮
Att lämna sitt egna barn för lite knulla är helt okej och inom ramen för ett lyckat föräldraskap?

Du kan ju alltid bidra med några av dina feta ”dansc-moves” du kör på TikTok. Nolla.

Ska bli kul att se hur vuxenbebisen ska ta sig ur det här, han är ju på gränsen till förståndshandikappad så vad ska han ta sig till nu? Schysst och dra med sig farsgubben ner i fallet.
Citera
2024-05-03, 22:59
  #37322
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Påtryckningar kan ske på ett väldigt manipulativt sätt, så det till synes ser ut som om den som blivit pushad och manipulerad gör det helt självmant.

Chrippa har väl också stått i någon form av beroendeställning till Jocke, vilket i sin tur ger Jocke makt.

Nu vet ju inte jag hur allt det här har gått till, men det är inget omöjligt scenario.


Men snälla, skriv inte till mig jag vet var du står. Det finns något som heter eget ansvar och du verkar lika manipulerad av Linnea o co som du anser Chrippa varit av Jocke. CIAO!
Citera
2024-05-03, 23:00
  #37323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Lööögn, Löööögn! Ja efter att nu sett Cluttens video. (Bra frågor måste jag säga Han ställde dom mot väggen.) Fast vi fick egentligen inte svar på det man ville veta. Det slog dom ifrån sig men det framkom att MYCKET var just Lööööögn, Lööögn. SNEA har inte slagit Lilla C. (det var väl det viktigaste) Sedan om dom har pucklat på varandra skiter jag i.
JAPP! Mycket var just Lööööögn. Varför ska man tro på vad dom säger nu när dom lurat alla i flera månader? Spelar ingen roll vad dom kommer ut med senare eller om dom så skyller på Jocke eller Anjo.
Dom kommer aldrig mer bli trovärdiga.
Tror också att intresset kring dessa pajaser nu kommer svalna. Som en kastrull på en avstängd platta.
Min tanke blev. - Ok allt var egentligen ett dåligt PR-trick. DOM har tjänat pengar på detta och även andra. GRATTIS!

(Och det slog mig också.. FAN vad fula dom är alla 3 både invändigt & utvändigt)

Hoppas EKO tar dom!

🙏

Ja pengar pengar och pengar och nu lär Cluee få en hel del också.

Ja, lögner och återigen lögner. När ska man kunna tro på dom?.

I rätten kanske. Sjukt.

Lugn och ro i sitt liv är trevligt.
Citera
2024-05-03, 23:00
  #37324
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Jag förstår inte hur tjockis Julia och Ackne Linnea kunde sitta där och prata så öppet i samma rum som Chloe. Hon sitter och hör sin egna mamma säga att hon ljög om vad Linnea hade gjort mot henne? Vad har stackars barn för föräldrar som ska vara ens förebilder ? Kräks


Linnea gjorde bort sig på Clues insta bland kommentarerna och dementerade att Chloe var där 😂 men hon fick fett med hat för alla såg och hörde ungen så hon tog bort sin kommentar..lol, de ljuger bara av farten de där!
Citera
2024-05-03, 23:04
  #37325
Medlem
Chrippa måste vara den mest osäkra människa jag har skådat. Hans behov av att ständigt hävda och försvara sig är helt sinnessjukt. En liten parasit som har dragit in två ruggugglor i en kriminell verksamhet. Måtte den svenska staten ta tag i det här systematiska skattefifflet. Högst ironiskt att han är så anti babbar men är själv en parasit på det svenska samhället. Hoppas att han har narkotikaaffärer i Spanien och åker dit för det.

Jag längtar till den dagen alla dessa blir helt irrelevanta och tappar all form av inkomst. 2 av 3 kommer ta sitt liv då, det kan jag sätta pengar på.

Anja, Rask, Clue och Jocke är också parasiter. Jocke lite mindre då han faktiskt inte gör några pengar på den här skiten. Övriga är ju bottomfeeders deluxe. Förbjud sociala medier för människor under 25 år så dör hela influenserscenen med ett sådant förbud.
Citera
2024-05-03, 23:06
  #37326
Medlem
Jesus, Anjos video där han visar hur Chrippa tvättat pengar.. känns som fler än 1 riskerar fängelsestraff
Citera
2024-05-03, 23:11
  #37327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Jesus, Anjos video där han visar hur Chrippa tvättat pengar.. känns som fler än 1 riskerar fängelsestraff

Bra video!
Kräftans pappa bör ta några djupa andetag, och resten i den här lilla tvättstugan
Illa illa...
Citera
2024-05-03, 23:18
  #37328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Jesus, Anjos video där han visar hur Chrippa tvättat pengar.. känns som fler än 1 riskerar fängelsestraff
Svarta pengar blir inte vita bara för att Julia skickar pengar till olika bankkonto. Om det nu är svarta pengar Julia skickar, banker brukar vara snabba på att upptäcka det och låsa bankkontot.
Citera
2024-05-03, 23:21
  #37329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Sverige har utlämningsavtal med Spanien angående ekonomisk brottslighet. Här är ett exempel



https://sverigesradio.se/artikel/sve...or-skattebrott

Kom igen Sverige, lås in honom.

Spanien är ett EU-land. Det behövs i princip inga utlämningsavtal då, utan svensk myndighet behöver bara höra av sig till den spanska motsvarigheten, och så är saken biff. Spelar ingen roll om det är socialen, polisen eller kronofogden.
Citera
2024-05-03, 23:21
  #37330
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Bra video!
Kräftans pappa bör ta några djupa andetag, och resten i den här lilla tvättstugan
Illa illa...

Mycket bra video! Årets bästa!
Julia sover hos Chrippa & Linnea inatt va?
Skulle jag vara henne skulle jag nog lägga parasollstången under sängen

Eller kanske inte? Dom är lika delaktiga alla 3 och hela tiden vetat om vad dom gjort.
Citera
2024-05-03, 23:26
  #37331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Mycket bra video! Årets bästa!
Julia sover hos Chrippa & Linnea inatt va?
Skulle jag vara henne skulle jag nog lägga parasollstången under sängen

Grym video!
Hoppas de sover gott 😁
Vilka smutsiga människor de.är, drar in sin farsa i skiten också.
Jacke kanske vill säga några väl valda ord om sin käre broder som dragit in deras farsa för att hjälpa Kräftan att tvätta pengar
Citera
2024-05-03, 23:36
  #37332
Medlem
Julia valde att gå Kamikaze. Hon är beredd att skaka galler om det innebär att chrippa går under. Hennes svartsjuka är riktigt sjuk. Tydligt att hon skiter i chrippa, hon vill åt livsstilen och åka på utlandsresor.

Att sitta och jäsa i Karlskoga samtidigt som chrippa och Linnea lever livet svider väl för mycket. Hade inte velat ha Julia i samma stad som mig, riktigt obehagligt med människor som inte kan hantera avundsjuka, det kan sluta riktigt illa. Julia, dubbelspelaren, har gjort sig ovän med alla inblandad, hon får Linnea att se lojal ut.

Chrippas liv kan ha slagits i spillror, han må vara ett rövhål, samtidigt har han inte gjort något som förtjänar detta drev. Med vännerna han har behöver man inga fiender. Jag hade varit rasande. Det här har spårat ur och alla inblandad har skämt ut sig. Har blivit ryska posten över det hela och man vet inte ens vad chrippa fallet handlar om längre.
__________________
Senast redigerad av Realbadman 2024-05-03 kl. 23:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in