Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-03, 22:14
  #37309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
För vi ska helt plötsligt tro på zigenaren efter alla lögner?
Du får väl tro vad du vill, jag bryr mig inte speciellt mycket om det.

Jag har sett Jockes alla drev tidigare, och Chrippa bekräftade mest det jag anade.

Den uthängningskulturen som råder bland vissa kreatörer behöver städas bort, och det bör bli en konsekvens för dem som sysslar med det.

Det är skrämmande otäckt, inte minst för dem som blir drabbade av det.

Vad jag än tycker om någon, vem det än är, så kommer jag aldrig ställa mig bakom sådant här.
Folkdomstolen är ett livstidsstraff (i värsta fall).
Citera
2024-05-03, 22:14
  #37310
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Just nu så är de ingen som står bakom i familjen hur mycket än Christofer vill det.

Vad säger ni om att A har blivet inbjuden till podden ??

Mycket ni inte vet om de märks

Ja har ju redan sagt att några har blivet kallade till förhör
varför så svårt att lyssna för.

Vet inte om de är kört för men mycket som är djävligt svårt att förklara.

Tycker nog ch ska prata tyst om verz och någon annan
för de är han som har golat...

Christofer sluta läs här försök reda ut skiten du har satt oss istället.

Fick A hoppa in när S sa nej?
Alla jobbar inte med Jocke mot Chrippa
Citera
2024-05-03, 22:15
  #37311
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Anjos YT. Julia verkar ha delat sina kontoutdrag. Ser hyggligt trovärdigt för att vara från Matmissbrukaren.
Jaha ok tack!
Citera
2024-05-03, 22:15
  #37312
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Jaha, det bästa Chrippa, Linnea och Julia kan göra nu är väl att försvinna från sociala medier och hålla låg profil. För detta vart ju kaos
__________________
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-05-03 kl. 22:26.
Citera
2024-05-03, 22:17
  #37313
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Vissa tror på gud, andra tror på Kräftan.

Lööögn, Löööögn! Ja efter att nu sett Cluttens video. (Bra frågor måste jag säga Han ställde dom mot väggen.) Fast vi fick egentligen inte svar på det man ville veta. Det slog dom ifrån sig men det framkom att MYCKET var just Lööööögn, Lööögn. SNEA har inte slagit Lilla C. (det var väl det viktigaste) Sedan om dom har pucklat på varandra skiter jag i.
JAPP! Mycket var just Lööööögn. Varför ska man tro på vad dom säger nu när dom lurat alla i flera månader? Spelar ingen roll vad dom kommer ut med senare eller om dom så skyller på Jocke eller Anjo.
Dom kommer aldrig mer bli trovärdiga.
Tror också att intresset kring dessa pajaser nu kommer svalna. Som en kastrull på en avstängd platta.
Min tanke blev. - Ok allt var egentligen ett dåligt PR-trick. DOM har tjänat pengar på detta och även andra. GRATTIS!

(Och det slog mig också.. FAN vad fula dom är alla 3 både invändigt & utvändigt)

Hoppas EKO tar dom!

🙏
Citera
2024-05-03, 22:18
  #37314
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Och Chrippa bekräftade i intervjun hos Clue att både Linnea och Chrippa ljugit om allt om vad Linnea skulle gjort mot Chloe och att Chrippas skulle slagit Linnea. Så då tar väl historien slut där? Case closed, dom ljög, gå ut ur the spotlight nu vet vi så behöver inte vänta på något längre.
__________________
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-05-03 kl. 22:28.
Citera
2024-05-03, 22:23
  #37315
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
De är kört o de vet dom försöker flytta focus helt Enkelt

Men de är sten kört.

Japp! Hoppas det blir lugnt i Spanien nu dock, Anjo avslöjade ju med att Chrippa bett om att få göra videon hos Anjo , inte att han blev tvingad av Jocke som han sagt till Linnea. Sist det framkom att Chrippa eldat på om Linnea (som när Anjo visade Prints på att Chrippa ville han skulle sätta dit Linnea) så vart det ju bråk mellan turturduvorna. Innan Dubai när de var i Spanien.

Nu med både det och Julias kontoutdrag så finns det viss risk för sammandrabbning. Hoppas de kan avvakta med det pga barnet.
Citera
2024-05-03, 22:37
  #37316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jaha, det bästa Chrippa, Linnea och Julia kan göra nu är väl att försvinna från sociala medier och hålla låg profil. För detta vart ju kaos

Kan bara hålla med dig. Sluta jaga pengar och försök att mildra det som komma ska istället.

Tänk på barnets framtid. Please.
Citera
2024-05-03, 22:37
  #37317
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Linneas story som Clue delade om att hon och Chrippas är ett team och att deras kärlek är viktigast är också osmakligt. Hon gjorde likadant när det framkom att barnet åkte ner till Spanien, då la hon upp den där långa texten om hon och Chrippas kärlek. Alltid rikta uppmärksamhet mot sig själv och hennes ”viktighet” i detta.

Sorry to break it to you hunny, men du och er kärlek är inte det viktiga i detta. Det är ett barn som far illa, snälla sluta få det att låta som att vi fortfarande bryr oss om ni två är ihop eller ej. Det framstår ytterst märkligt i sammanhanget.
Citera
2024-05-03, 22:48
  #37318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Japp! Hoppas det blir lugnt i Spanien nu dock, Anjo avslöjade ju med att Chrippa bett om att få göra videon hos Anjo , inte att han blev tvingad av Jocke som han sagt till Linnea. Sist det framkom att Chrippa eldat på om Linnea (som när Anjo visade Prints på att Chrippa ville han skulle sätta dit Linnea) så vart det ju bråk mellan turturduvorna. Innan Dubai när de var i Spanien.

Nu med både det och Julias kontoutdrag så finns det viss risk för sammandrabbning. Hoppas de kan avvakta med det pga barnet.
Påtryckningar kan ske på ett väldigt manipulativt sätt, så det till synes ser ut som om den som blivit pushad och manipulerad gör det helt självmant.

Chrippa har väl också stått i någon form av beroendeställning till Jocke, vilket i sin tur ger Jocke makt.

Nu vet ju inte jag hur allt det här har gått till, men det är inget omöjligt scenario.
Citera
2024-05-03, 22:52
  #37319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Snyggt att han har dragit in sin pappa i penningtvättshärvan. Kanske får dela cell sen om dom har tur?

Det finns inga gränser för den människan alls!
Vad blir nästa steg?

Fin son det...
Citera
2024-05-03, 22:52
  #37320
Medlem
Jag förstår inte hur tjockis Julia och Ackne Linnea kunde sitta där och prata så öppet i samma rum som Chloe. Hon sitter och hör sin egna mamma säga att hon ljög om vad Linnea hade gjort mot henne? Vad har stackars barn för föräldrar som ska vara ens förebilder ? Kräks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in