Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-04, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kan du då förklara för mig varför anmälningar skall komma in, vad grundar man sina anmälningar på? Det man ser på sociala media eller?
Vad är det Chrippa gör som tillåter denna hets/jakt? Vem är drivande i detta och varför?

Om jag skulle göra en anmälan så skulle jag ifrågasätta vart barnet bor? Om hon tex har ett eget rum?
Hur hennes sk familjeförhållanden ser ut. Om hon har några jämnåriga vänner. Om det finns en plan för ev förskola/skola. Det behöver inte vara 8 timmar om dagen det räcker med 8 timmar i veckan bara för att få det där sociala samspelet som är rätt viktigt för barn i hennes ålder.
Tycker det brister helt enkelt. Dessa 2 föräldrar behöver hjälp. MYCKET hjälp.
Dom använder dottern som en bricka i sina sjuka spel som öppet visas på nätet.
Listan kan göras lång..
Dom är långt ifrån klara.
Och vem vet? Kanske både Mamman och Pappan snart får skaka galler?
Nu tror jag inte så.. Eller jag vet inte? Kanske bara blir böter?
Citera
2024-05-04, 14:15
Medlem
jenniferruless avatar
Fy för FAN vilka perverst äckligt vidriga människor som sitter i kommentarsfälten och ÖNSKAR att lilla Chloe får ett LVU på sig. FY FAN jag önskar dessa död och förintelse.
Man önskar alltså att Soc får sätta sina smutsiga klor i en liten 4-årig flicka som har det bra med sin pappa. Barn ska hållas så långt bort som möjligt från feta sockärringar.
Ett LVU skulle innebära ett livslångt trauma för Chloe. Det är fullt möjligt att hon skulle växa upp till en suicid tjej och sluta sitt liv i tonåren på nån av landets smutsiga statliga skräckboenden (SiS).
Och allt detta pga Jocke.
Citera
2024-05-04, 14:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Fy för FAN vilka perverst äckligt vidriga människor som sitter i kommentarsfälten och ÖNSKAR att lilla Chloe får ett LVU på sig. FY FAN jag önskar dessa död och förintelse.
Man önskar alltså att Soc får sätta sina smutsiga klor i en liten 4-årig flicka som har det bra med sin pappa. Barn ska hållas så långt bort som möjligt från feta sockärringar.
Ett LVU skulle innebära ett livslångt trauma för Chloe. Det är fullt möjligt att hon skulle växa upp till en suicid tjej och sluta sitt liv i tonåren på nån av landets smutsiga statliga skräckboenden (SiS).

Det är inte pga av Jocke det beror på hur man tycker att barnen sköts om i hemmet, vi är många som kan se vad som sker utan jocke.
Citera
2024-05-04, 14:24
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är inte pga av Jocke det beror på hur man tycker att barnen sköts om i hemmet, vi är många som kan se vad som sker utan jocke.

typiskt svenskt äckligt avundssjukt sosse-beteende att försöka få andras barn tillfångatagna av landets korrupta äckliga socialtjänst och skickade till nåt perverst pedofil-familjehem.
så kan dum-svenne sitta och runka åt tanken på att hur barnet rövknullas av sin familjehemspappa.
Då är dum-svenne nöjd. Fan ingen ska ha kul i Spanien. Man ska gå på nerspydd svensk förskola annars jävlar.
Citera
2024-05-04, 15:05
Medlem
LVU inget jag förespråkar men kanske hon skulle ha det bättre hos Mormor/Farmor en tid?
Chrippa har väl fullt upp med sina egna problem nu?
Att anmäla Jocke mm . Och Mamman ska ju fixa sina tänder och så?
Vilket anses som viktigare?
Citera
2024-05-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det ser inte bra ut för den här trion + pappan.

Kräftan hävdar att Jullan fått något jävla manus att läsa efter, rent skitsnack. De har inget som bevisar det heller och Jullan ljuger lika mycket som Kräftan och är inte trovärdig någonstans.
De hävdar att de varit pressade. Rent nonsens. De får langa upp bevis på allt de hävdar, hittills har de ingenting som håller i någon rättssal. De hävdar även att Jocke skulle vara hjärnan bakom allt och den som spridit vidare en massa information. Njaaa.. stämmer till en viss del, men det finns fler i den här soppan.
Men som jag skrivit tidigare så får man rikta blickarna åt kändiskåta Jullan som redan har hunnit avslöja sig ett par gånger sig.
Hon är inte så smart. Ingen i den här trion är speciellt smart.
Men notoriska lögnare brukar sinom tid avslöja sig själva, så ofta behöver ingen annan göra det jobbet.

Det blir intressant hur Tvättstuge-ligan ska rentvå sig från att ha kört en herrans massa maskiner under en längre tid.
Har de inget att dölja så är det bara låta myndigheterna gräva på i alla konton.

Dom beter sig verkligen som helt oskyldiga 😇

Ja dessa individer snubblar på sin egen dumhet och tror att alla andra är lika korkade.

Vad tror dom? Att vissa personer här på flashback ska påverka rättsväsendet till deras fördel. Så dumt.
Citera
2024-05-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Att Chrippa gör en helhets förändring och tar tag i sina skulder? Tror han är ganska körd på den punkten. Det är försent. Det handlar inte om några sketna skulder. Det här är brottsligt det han gjort och inte bara han. NÅGON måste ju ta hand om Lilla C eller hur?
Det är inte hat. Det handlar om lag och rätt. Tror inte han får livstid men en tid lär han få. Det kommer inte handla om 30 dagars avstängning från Youtube eller Twitch.

Just det. Det handlar inte om hat utan om att han är en överlägsen översittare som bryter mot lagen ivrigt påhejad av förmodligen liknande personer.

Att hata någon skadar bara sig själv och så investerad i detta tror jag bara de som lever med detta i huvudet 24/7.
Citera
2024-05-04, 15:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules

Har det bra? Med en egoistisk gaphals som inte ens fattar att man ska ha bilbarnstol och vara nykter bakom ratten när man kör sin älskling. En flicka med noll trygghet som färdas runtom jorden likt en flipperkula, en unge på 4 år som varken är blöj och nappfri och som får bevittna våld och kränkande ord. Känns väldigt stabilt, till och med fogden mäter ut hennes kläder. Årets farsa var det va? Nej barn har det inte alltid bäst hos mamma och pappa.
Citera
2024-05-04, 15:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
LVU inget jag förespråkar men kanske hon skulle ha det bättre hos Mormor/Farmor en tid?
Chrippa har väl fullt upp med sina egna problem nu?
Att anmäla Jocke mm . Och Mamman ska ju fixa sina tänder och så?
Vilket anses som viktigare?

Mamman är likt pappan i full färd med att prioritera sig själv. Hon hade inga stålar för 1 månad sen, men en tripp till Turkiet för att fixa sitt yttre det finns det alltid utrymme för.
Citera
2024-05-04, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Just det. Det handlar inte om hat utan om att han är en överlägsen översittare som bryter mot lagen ivrigt påhejad av förmodligen liknande personer.

Att hata någon skadar bara sig själv och så investerad i detta tror jag bara de som lever med detta i huvudet 24/7.

Jupp! Men det är lite skrämmande tyst nu.
"så tyst att man kan höra en knappnål falla"

Vad har hänt? Ingen som vet?
Var det inte idag dom skulle på ngt stort partaj?
Citera
2024-05-04, 15:26
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Har det bra? Med en egoistisk gaphals som inte ens fattar att man ska ha bilbarnstol och vara nykter bakom ratten när man kör sin älskling. En flicka med noll trygghet som färdas runtom jorden likt en flipperkula, en unge på 4 år som varken är blöj och nappfri och som får bevittna våld och kränkande ord. Känns väldigt stabilt, till och med fogden mäter ut hennes kläder. Årets farsa var det va? Nej barn har det inte alltid bäst hos mamma och pappa.

jävla sossekärring. Så typiskt SVENSKT larv. Bilbarnstol annars tar vi barnet.
Chloe har det bäst hos Chrippa.
Du föreslår alltså att Chloe med våld och polishjälp slits från sina föräldrar och körs till helt okända människor? Tror du på riktigt det är bättre är du i så fall en väldigt otäck människa.
Har du sett hur ett LVU-gripande av små barn kan gå till?

Men ni alla ni som blir kåta på tanken att sätta LVU på era hatobjekts barn kan glömma att Chloe får ett LVU.
Vet ni varför? Jo, Chrippa-gate är för känt. Soc vill inte ha ögonen på sig. Dom kommer inte våga sätta LVU på Chloe bara för att massa näthatare vill det.

Åker Chloe som en flipperkula runt jorden? Hon är i Spanien. herregud. Du har aldrig rest va?
Citera
2024-05-04, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Jag har aldrig sagt att jag supportar någon. Jag tycker Chrippa är en stor idiot helt och hållet på egen hand.
Jag är helt ointresserad av vad Jocke tänker eller tycker. Jag tycker Chrippa ska åka hem och göra rätt för sig så slipper han sitta och gnälla på alla andra och känna sig pressad och jagad.

Det behövs ingen supporter för att själv se. Men det verkar vara svårt att förstå för de som letar syndabock i sitt försvarande av brottsling.

Det sker hela tiden överallt där brottslighet finns.

De enda som höjer Jocke till skyarna är ju de son har honom i hela sitt väsen. Konstant. Hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in