Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-04, 13:53
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Inte enligt socialtjänsten då är det ett pågående ärende, ring och kolla själv.

Förmodligen för att dom har blivet informerade av andra myndigheter.

Det är saker på gång och även snart ute i media.
Citera
2024-05-04, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Verkligen inte, det hittades på i Anjos studio

Jaha, så det var Anjos som kollade rakt i i kameran och sa dessa saker menar du?
Jag är helt säker på att snubben vars mun det kom ifrån var blond med halvlångt hår.
Citera
Medlem
Citat:
Men alltså det är ju exakt det som händer kring barnet hela tiden, bara att dom sitter och spelar in videon med Cluee och barnet går runt och hör allt, och allting som släpptes igår gör nog chrippa extremt arg.
Men tror det kan gå ganska snabbt nu för spansk polis att få hem honom till Sverige.
Det är värre med Julia som sitter och pratar så mycket skit om Chrippa och om sexuella äventyr med dottern bredvid, när hon medverkar i sextramspoddar...
Citera
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu har ju soc efter utredning bedömt att flickan har det bra hos Chrippa, så vad skall folkdomstolen med Jocke i spetsen göra åt den saken.

Det lär komma in nya anmälningar såklart. Och även dessa måste följas upp. Bara för att det går en gång betyder inte att det går lika bra nästa gång. Han är fortf bostadslös. Och nu dessutom säkerligen anmäld för nya brott. Det ser inte så ljust ut.
Men visst. Fixar han sig ett permanent boende i Spanien. Reder upp sina skulder mm så finns det en bättre möjlighet. Men så länge han flyr som en hund med svansen mellan benen så ...
Ser framtiden inte så ljus ut.
Citera
2024-05-04, 13:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Förmodligen för att dom har blivet informerade av andra myndigheter.

Det är saker på gång och även snart ute i media.

Exakt så är det, och alla kan ringa och kolla själva så får dom se.
Det är inte rätt det som sker varken med barnet, penningtvätt, droger och alla lögner.
Citera
2024-05-04, 13:56
Avstängd
Snart sitter alla 4 personer från tvättstugan i fängelse. Skrattar hela vägen till den vita banken när det sker.

Linnea kommer aldrig klara sig haha. Njuter varje dag över att se deras efterblivna misär. Tvätta pengar genom banktransaktioner är HELT JÄVLA efterblivet 😂
Citera
2024-05-04, 13:57
Medlem
Citat:
Mamma Nea alltså vilket skämt-en mamma skriver ALDRIG så om ett barn på sms så som hon skrev om tösen.
Vilka sms?
Skulle vilja ta del av råkopiorna, metadata, för att bilda mig en objektiv uppfattning.
Citera
2024-05-04, 13:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är värre med Julia som sitter och pratar så mycket skit om Chrippa och om sexuella äventyr med dottern bredvid, när hon medverkar i sextramspoddar...

Ja fast det är jävligt illa att lägga upp en bild på sitt barn med massa kontanter, knarka och penningtvätten han håller på med.
Ingen av dom ska ha barn.
Men nu är dom ändå körda så den lyckliga familjen du tror dom är just nu är snart över.
Citera
2024-05-04, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det lär komma in nya anmälningar såklart. Och även dessa måste följas upp. Bara för att det går en gång betyder inte att det går lika bra nästa gång. Han är fortf bostadslös. Och nu dessutom säkerligen anmäld för nya brott. Det ser inte så ljust ut.
Men visst. Fixar han sig ett permanent boende i Spanien. Reder upp sina skulder mm så finns det en bättre möjlighet. Men så länge han flyr som en hund med svansen mellan benen så ...
Ser framtiden inte så ljus ut.

Kan du då förklara för mig varför anmälningar skall komma in, vad grundar man sina anmälningar på? Det man ser på sociala media eller?
Vad är det Chrippa gör som tillåter denna hets/jakt? Vem är drivande i detta och varför?
Citera
2024-05-04, 14:02
Avstängd
Citat:
Kan du då förklara för mig varför anmälningar skall komma in, vad grundar man sina anmälningar på? Det man ser på sociala media eller?
Vad är det Chrippa gör som tillåter denna hets/jakt? Vem är drivande i detta och varför?

En stor del av svenska folket är drivande i detta för dom flesta av oss kan inte se på när ett barn far illa. Vi behöver inte lyssna på Jocke eller någon annan utan vi tänker på vad barnet utsetts för.
Citera
2024-05-04, 14:08
Medlem
Citat:
En stor del av svenska folket är drivande i detta för dom flesta av oss kan inte se på när ett barn far illa. Vi behöver inte lyssna på Jocke eller någon annan utan vi tänker på vad barnet utsetts för.

Vart har ni SETT att hon far illa, kom ihåg att det här gäller i år. Att anmäla något som hände förra året funkar liksom inte, med tanke på att tösaungen haft det bra under all den tid hon varit med Chrippa i år. Jag kollar inte bara på det som syns på skärmen, jag har en lite annan insyn också, och hon har det jättebra
Citera
2024-05-04, 14:12
Avstängd
Citat:
Vart har ni SETT att hon far illa, kom ihåg att det här gäller i år. Att anmäla något som hände förra året funkar liksom inte, med tanke på att tösaungen haft det bra under all den tid hon varit med Chrippa i år. Jag kollar inte bara på det som syns på skärmen, jag har en lite annan insyn också, och hon har det jättebra

Så alla barn som for illa förra året ska man inte bry sig om eller?
Alltså det har och är inte en bra miljö för flickan just nu och det är en pågående utredning var chrippa, Julia och Linnea än säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in