Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-30, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vilken av alla videos?

Vem blev pressad att ljuga?

Hon ringde väl Jocke men han svarade väl inte, har för mig att det var så.
Har även för mig att Cluee ringde Jocke om händelsen. Cluee måste ju ha pratat med L för att ens veta om något tjafs etc.
Tror att inspelningen finns på Rask YT, lite osäker.

Bara att ha ljugit om att ens partner misshandlat sitt barn är så jävla sinnesrubbat och psykstört. Finns inte ord för att beskriva hur jävla genomrutten Kräftan är som person. Tyvärr, hur mycket en del här inne vill forma snubben till ett offer. Det han har sagt och medvetet ljugit om är helt sjukt.

Hon ringde väl till Cluee och grät. Han ringde till Jocke. Han hade bevis eller sett med egna ögon att hon var sönderslagen. Ett ganska långt röstmeddelande. Han lät väldigt oroad för Linnéa.

Håller med, har han ljugit om att Linnéa har misshandlat flickan borde det vara straffbart i sig.
Senast redigerad av 111-111 2024-05-30 kl. 18:39.
Citera
2024-05-30, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag betvivlar inte heller det. Inte på något sätt. Jag har gjort det, men har sedan länge ändrat mig.

Linnea har blivit slagen flera gånger än den gången, och fan vet om hon kanske fortfarande blir det. Chrippa är ingen svärmorsdröm precis
Drevet har inte underlättat, där Chrippa från början blev friad och Linnea utmålad som kaninkokerska

Jag tror att det är därför han vägrar att kommentera videon han spelade in i Anjos studio efter han blev frisläppt. Gör han det, och erkänner att han ljög från början till slut, hur kommer han då se ut inför allmänheten? Bröderna Berg/Lundell? Fina pojkar det där - NOT

Det finns några steg innan man kommer till det fysiska våldet, men den gränsen passerades redan förra året
Citera
2024-05-30, 18:58
Medlem
Citat:
Hon ringde väl till Cluee och grät. Han ringde till Jocke. Han hade bevis eller sett med egna ögon att hon var sönderslagen. Ett ganska långt röstmeddelande. Han lät väldigt oroad för Linnéa.

Håller med, har han ljugit om att Linnéa har misshandlat flickan borde det vara straffbart i sig.

Jag också för mig att hon ringde Cluee. Lite oklart. Men den händelsen verkar ha sopats under mattan eller vad hände egentligen?

Han är kapabel till att ljuga om precis vad som helst och det har han bevisat gång på gång.
Folk gör ju vad de vill, men jag hade klippt direkt med personen och tipsat om att lägga in sig på psyket om det uppdagades att den ljugit om en sådan sak. Sen dessutom verkar ha boxat på sin partner, fortfarande lite oklarheter där.
Hade inte haft någon tillit alls om en person är kapabel till något sådant mörkt.
Citera
2024-05-30, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Linnea har blivit slagen flera gånger än den gången, och fan vet om hon kanske fortfarande blir det. Chrippa är ingen svärmorsdröm precis
Drevet har inte underlättat, där Chrippa från början blev friad och Linnea utmålad som kaninkokerska

Jag tror att det är därför han vägrar att kommentera videon han spelade in i Anjos studio efter han blev frisläppt. Gör han det, och erkänner att han ljög från början till slut, hur kommer han då se ut inför allmänheten? Bröderna Berg/Lundell? Fina pojkar det där - NOT

Det finns några steg innan man kommer till det fysiska våldet, men den gränsen passerades redan förra året

Kanske därför fokus flyttas till brorsans soc-papper och massa annat trams istället som inte alls har något med om Kräftan är en kvinnoboxare eller inte.
Jobbigt att krypa till korset och bli ertappad som kvinnoboxare efter alla lögner man spytt ur sig för att se ut som ett offer istället.

Det kommer komma en dag då Kräftan trampar i skiten igen.
Han går tydligt efter ett mönster vare sig han vill eller inte, och vare sig han prompt försöker att kontrollera sig.
Jag ger det innan årsskiftet.
Citera
2024-05-30, 19:06
Medlem
Citat:
Jag också för mig att hon ringde Cluee. Lite oklart. Men den händelsen verkar ha sopats under mattan eller vad hände egentligen?

Han är kapabel till att ljuga om precis vad som helst och det har han bevisat gång på gång.
Folk gör ju vad de vill, men jag hade klippt direkt med personen och tipsat om att lägga in sig på psyket om det uppdagades att den ljugit om en sådan sak. Sen dessutom verkar ha boxat på sin partner, fortfarande lite oklarheter där.
Hade inte haft någon tillit alls om en person är kapabel till något sådant mörkt.

Det är inte fullt så enkelt att lämna den typen av förhållande. Googla och läs, eller ännu hellre prata med någon som har egen erfarenhet. En klassisk fråga av advokater i misshandelsmål i rätten när det gäller våld i nära relation är - Varför lämnade du inte?
Jag antar att Chrippa gjort vad som är brukligt, gaslightat och ekonomisk misshandel, skärma av från familj och vänner. Jag tyckte ett tag att han utvecklade sig positivt men efter Luggens tid i Spanien så kom gamla Chrippa tillbaka, med allt vad det innebär. Nu finns det säkert en och annan som tycker att det var väntat, och jag är den första att bita i det sura äpplet. Men det finns två också som hamnar i kläm, och inte är värd något av allt som skrivits, sagts eller filmats/delat
Den som har gjort skit, skall skit ha
Citera
2024-05-30, 19:37
Medlem
Citat:
Det är inte fullt så enkelt att lämna den typen av förhållande. Googla och läs, eller ännu hellre prata med någon som har egen erfarenhet. En klassisk fråga av advokater i misshandelsmål i rätten när det gäller våld i nära relation är - Varför lämnade du inte?
Jag antar att Chrippa gjort vad som är brukligt, gaslightat och ekonomisk misshandel, skärma av från familj och vänner. Jag tyckte ett tag att han utvecklade sig positivt men efter Luggens tid i Spanien så kom gamla Chrippa tillbaka, med allt vad det innebär. Nu finns det säkert en och annan som tycker att det var väntat, och jag är den första att bita i det sura äpplet. Men det finns två också som hamnar i kläm, och inte är värd något av allt som skrivits, sagts eller filmats/delat
Den som har gjort skit, skall skit ha

Jag vet, jag har erfarenhet av sådana här förhållanden genom vänner som gått igenom ett helvete. Både kvinnor och män som varit utsatta och det har varit många turer i rätten, så jag har en rätt bra insyn.
Kräftan får exakt efter mönstret. Hur mycket han han än försöker framställa sig som en hyvens kille, så gör han bara bort sig mer.

Han har en uppgift, och det är att antingen dementera det L säger att han skulle ha slagit henne, då menar han att hon är en lögnare och hittat på allt. Eller man up och tala sanning om vad han gjort mot henne oavsett om det är knuten näve eller inte och om det är han som orsakat blåmärkena på henne.
En snubbe som är så jävla snabb med att gapa och skrika för att dementera saker andra sagt, får helt plötsligt tunghäfta och babblar om annat som om det skulle ha någon relevans i vad han anklagats för.
Hittills har han bara visat att han är en riktig jävla fegis och lögnare i damglasögon.
Citera
2024-05-30, 19:44
Medlem
Horrorgrams avatar
Han påstod i nån kommentar i en av hans senaste video att han ska till Sverige för rättegång? Hoppas han åker dit rejält den där jävla pajasen.
Citera
2024-05-30, 20:11
Avstängd
Citat:

Om du vet att Linnea har blivit misshandlade flera ggr så bör du prata med polisen om det, för oavsett så ska han till Sverige på förhör och det är ju av stor vikt att allt kommer fram.
Citera
2024-05-30, 20:14
Avstängd
Citat:

Och där borde ju Cluee också vänt sig till polisen vilket han fortfarande kan göra, han är ju faktiskt ett vittne till ett grovt brott.
Han har ju chansen att göra rätt för sig.
Citera
2024-05-30, 20:17
Avstängd
Citat:

Klippet finns på någon av Anjos videos jag orkar bara inte leta upp det men det finns där.
Citera
2024-05-30, 20:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Om du vet att Linnea har blivit misshandlade flera ggr så bör du prata med polisen om det, för oavsett så ska han till Sverige på förhör och det är ju av stor vikt att allt kommer fram.

Citat:
Och där borde ju Cluee också vänt sig till polisen vilket han fortfarande kan göra, han är ju faktiskt ett vittne till ett grovt brott.
Han har ju chansen att göra rätt för sig.
Det kommer inte leda någonstans sålänge Linnea inte vill delta. Det vet du.
Citera
2024-05-30, 22:31
Medlem
Citat:
Klippet finns på någon av Anjos videos jag orkar bara inte leta upp det men det finns där.

Det behöver du inte göra.
Jag undrar mest om det finns någon sanning i händelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in