Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-09, 17:35
  #39829
Medlem
Kan någon väcka mig med ett dm när något roligt händer?
Hjärtinfarkt eller när lagens långa arm har fixat färdigt med pappersarbetet.

Ett tips är ju få papper på att han faktiskt är lätt utvecklingsstörd så kan han ducka en längre volta iallafall.
Det hade ju förklarat en hel del med för hans följe som inte förstår hans ”udda” beteende.

Sjukaste 40års kris jag tror vi kommer bevittna i modern tid.
Tack på förhand. 🤗
Citera
2024-06-09, 18:06
  #39830
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så du menar att TV4 tänkte göra en film baserad på Jockes uppväxt, men dem valde att göra en dokumentär istället?
Off topic;
Jag har ingen aning om det var tv4 eller någon annan. Det var i en av deras video som det pratades om att Jocke fått erbjudande om film, baserad på hans podd/eller om det var soc papper, minns inte exakt, men då sades att han hellre vill göra dokumentär där allas synvinkel kommer fram

On topic;
Tittade på gamla videon om Chrippa. Blev fundersam om grunden till häktningen när allt började.. De har inte varit tydliga med om L falskanmälde Chrippa, eller om Chrippa hade misshandlat L.
När han blev intervjuad av Cluee, sade Chrippa att ingen hade ljugit, och 10 min. senare hade båda ljugit, och ytterligare en stund senare hade han talat osanning.
3 versioner i samma intervju
Men någon av dem måste ha ljugit
__________________
Senast redigerad av Attityd 2024-06-09 kl. 18:36.
Citera
2024-06-09, 19:08
  #39831
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Off topic;
Jag har ingen aning om det var tv4 eller någon annan. Det var i en av deras video som det pratades om att Jocke fått erbjudande om film, baserad på hans podd/eller om det var soc papper, minns inte exakt, men då sades att han hellre vill göra dokumentär där allas synvinkel kommer fram

On topic;
Tittade på gamla videon om Chrippa. Blev fundersam om grunden till häktningen när allt började.. De har inte varit tydliga med om L falskanmälde Chrippa, eller om Chrippa hade misshandlat L.
När han blev intervjuad av Cluee, sade Chrippa att ingen hade ljugit, och 10 min. senare hade båda ljugit, och ytterligare en stund senare hade han talat osanning.
3 versioner i samma intervju
Men någon av dem måste ha ljugit

Ja någon har ljugit, förmodligen båda. Det ska bli intressant att få höra när dom ska reda ut den härvan *host host *
Citera
2024-06-09, 19:26
  #39832
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Off topic;
Jag har ingen aning om det var tv4 eller någon annan. Det var i en av deras video som det pratades om att Jocke fått erbjudande om film, baserad på hans podd/eller om det var soc papper, minns inte exakt, men då sades att han hellre vill göra dokumentär där allas synvinkel kommer fram

On topic;
Tittade på gamla videon om Chrippa. Blev fundersam om grunden till häktningen när allt började.. De har inte varit tydliga med om L falskanmälde Chrippa, eller om Chrippa hade misshandlat L.
När han blev intervjuad av Cluee, sade Chrippa att ingen hade ljugit, och 10 min. senare hade båda ljugit, och ytterligare en stund senare hade han talat osanning.
3 versioner i samma intervju
Men någon av dem måste ha ljugit


Kräftan har också sagt att de knuffas och fightas.
L har sagt att han aldrig slagit med knuten näve.
Kräftan har också sagt att han aldrig rört henne.

Mycket historier från den snubben. Han håller inte själv koll på vad han säger.
Citera
2024-06-09, 19:32
  #39833
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja någon har ljugit, förmodligen båda. Det ska bli intressant att få höra när dom ska reda ut den härvan *host host *

De kommer aldrig gå ut med något, eftersom det får de att se ännu dummare ut än de redan gör.
Kan tänka mig att L får sig en dänga om hon berättar hur det egentligen ligger till eftersom det skulle sätta Kräftan i skiten rejält.
Kräftan har ju redan visat vad han är kapabel till för att smutskasta andra och har ett ostabilt humör som gör att han flippar lätt. Tror till och med att han sagt det själv för inte länge sedan.

Så jag tror mer att det ligger lite vilande nu tills hans humör inte pallar trycket längre
Citera
2024-06-09, 20:24
  #39834
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad är det du inte förstår?

Det är inger skickats runt eller som kommit varken från 400ben eller Jocke. Så det kan du lägga ner på en gång.
Kräftan säger detta och det kommer från hans mun, Kräftan sitter i egen hög person och säger detta.

Varför vill du så gärna ta ifrån Kräftan ansvar för sina egna handlingar?
Vad är det du inte förstår?
400Ben har berättat många gånger att det är Joakim Lundell han har tät kontakt med och att Joakim Lundell vet om att 400Ben skriver ut det i tråden.

2024-01-04 klockan 04:43 berättar 400ben att det finns både sparkar och slag på filmen. Alltså påstår 400Ben att han har sett filmen själv eller har berättat för sig att Joakim har sett filmen.

Det är alltså Joakim Lundell som började att sprida lögnen. Finns filmen så kan Jocke verifiera det på sina sociala medier nu, det ska ha anmälts säger 400Ben och då borde Linnea ha varit dömd nu.

Finns den inte så ljuger även Chrippa så är slutsatsen enkel, det är Joakim Lundell som har pressat obåde 400Ben och honom att gå ut med det för att sänka Linneas trovärdighet. Då har Chrippa och Jocke ljugit, men Joakim är fortfarande den som hittade på det.

400Ben och Chrippa var bara nyttiga idioter.
Citera
2024-06-09, 20:57
  #39835
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad är det du inte förstår?
400Ben har berättat många gånger att det är Joakim Lundell han har tät kontakt med och att Joakim Lundell vet om att 400Ben skriver ut det i tråden.

2024-01-04 klockan 04:43 berättar 400ben att det finns både sparkar och slag på filmen. Alltså påstår 400Ben att han har sett filmen själv eller har berättat för sig att Joakim har sett filmen.

Det är alltså Joakim Lundell som började att sprida lögnen. Finns filmen så kan Jocke verifiera det på sina sociala medier nu, det ska ha anmälts säger 400Ben och då borde Linnea ha varit dömd nu.

Finns den inte så ljuger även Chrippa så är slutsatsen enkel, det är Joakim Lundell som har pressat obåde 400Ben och honom att gå ut med det för att sänka Linneas trovärdighet. Då har Chrippa och Jocke ljugit, men Joakim är fortfarande den som hittade på det.

400Ben och Chrippa var bara nyttiga idioter.



I den filmen ninjasparken utdelas är det bara två personer, L och Kräftan. Jag skiter i vad någon annan har sagt och inte. Kräftan själv säger vad som skedde i filmen och den har Jullans syrra sett och hon har även den filmen.
Det är Kräftan som sitter och säger det, orden kommer ur hans egna mun. Det spelar roll. Allt skit som han själv sitter och säger.
Finns inget som bevisar att det är någon som instruerat Kräftan till att ljuga i någon intervju, inlägg eller live.

Videon där Kräftan ska berätta allt heter "Min sanning" där berättar han hur "hemskt" han har haft det och han kommenterar även Ls video som hon gick ut med. Kolla igenom den ordentligt och lyssna på vad snubben säger. Finns bara en Kräfta med i den videon så du kan inte missa vilka ord som kommer ur hans mun.
Där kan du även höra när han berättar om madrassen på golvet i fjällen, vad L hade sagt till han då.
Knappast någon annan som matat i den där sjuka anklagelsen i hans huvud. Det är hans egna sjuka tankar som visas.

Du måste ju fatta att Kräftan inte är ett dugg oskyldig i den här cirkusen och hur mycket han har ljugit både då och har fortsatt att ljuga.
Citera
2024-06-09, 22:22
  #39836
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa har rätt oavsett vad Simon tycker och tänker
Detta är ju ett skämt, han är precis lika dum i huvudet som Motvikt, Rask och alla andra. Han påstår att han är en egen individ, men det är han då fan inte
Den dan han blir en egen individ då klipper han navelsträngen till Jocke
Jag gillade Simon från början, men när han började samarbeta med Anjo visste jag att han var förlorad
Tur att han har ett inkomstbringande arbete på sidan om sin YT-karriär
Simon är en klassisk osäker kille som gör allt för att få hänga med klassens mobbare. Urmobbaren är killen med ett outtömligt bekräftelsebehov för att han helt saknar självkänsla och ett iq som 10/10 gånger understiger 100.

Vad gör Simon på tuben? Han få är bara visningar på mobbingvideos som andra mobbare skickar trafik till. Han tror att lögnen blir trovärdig bara den upprepas. Han är en människa utan stake, en ivrig ja-sägare som mobbarna skickar iväg för att göra deras skitgöra. Är han pappa? Varför förstör han sin framtid för klick, han har väl en inkomst? Hans val av hobby visar en brist på självrespekt likt en person som väljer att prostituera sig gratis till incels i jakt på bekräftelse och att känna sig utvald.

Hans barn får leva med att deras pappa är ett dumt internettroll.
Citera
2024-06-09, 23:09
  #39837
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad är det du inte förstår?
400Ben har berättat många gånger att det är Joakim Lundell han har tät kontakt med och att Joakim Lundell vet om att 400Ben skriver ut det i tråden.

2024-01-04 klockan 04:43 berättar 400ben att det finns både sparkar och slag på filmen. Alltså påstår 400Ben att han har sett filmen själv eller har berättat för sig att Joakim har sett filmen.

Det är alltså Joakim Lundell som började att sprida lögnen. Finns filmen så kan Jocke verifiera det på sina sociala medier nu, det ska ha anmälts säger 400Ben och då borde Linnea ha varit dömd nu.

Finns den inte så ljuger även Chrippa så är slutsatsen enkel, det är Joakim Lundell som har pressat obåde 400Ben och honom att gå ut med det för att sänka Linneas trovärdighet. Då har Chrippa och Jocke ljugit, men Joakim är fortfarande den som hittade på det.

400Ben och Chrippa var bara nyttiga idioter.



För att tillägga så är det det sk vittnet som säger att Kräftan berättar för henne vad L har gjort, sparkat han i nyllet och HAN visar en video på blodig fejja.
Den här informationen vad som utspelas sig kommer från Jullans syrra som då ska ha fått informationen från Kräftan. Som i sin tur skickar vidare sitt "vittnesmål" till Anjo som lägger upp i en video. Han säger ingenting om att han har sett något utan att han fått det här skickat till sig. Kräftan bekräftar den här informationen och tillägger att Jullans syrra har videon.
Det har hon inte hon såg bara den eftersom han ska ha visat.

Den här videon ska ha funnits på iCloud som vem då har haft tillgång till hela tiden?
Videon är hux flux borta.

Jag spånar bara lite, men kan det vara så att det kan vara ett ihopknåpade av en viss person som dragit med sig syrran för att hjälpa till. De är ju trots allt väldigt bra vänner och har varit det länge.

Jullans syrra kanske vill återberätta vad hon såg och vart videon tog vägen som Kräftan sa att hon hade.
Hon är ju då trots allt ett vittne som borde avge sitt vittnesmål till polisen och inte spela in en video hemma i köket och skicka till Anjo
Citera
2024-06-09, 23:17
  #39838
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
I den filmen ninjasparken utdelas är det bara två personer, L och Kräftan. Jag skiter i vad någon annan har sagt och inte. Kräftan själv säger vad som skedde i filmen och den har Jullans syrra sett och hon har även den filmen.
Det är Kräftan som sitter och säger det, orden kommer ur hans egna mun. Det spelar roll. Allt skit som han själv sitter och säger.
Finns inget som bevisar att det är någon som instruerat Kräftan till att ljuga i någon intervju, inlägg eller live.
Du fortsätter att avvika från ämnet.


Du skriver idag
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
I den filmen ninjasparken utdelas är det bara två personer, L och Kräftan.

Du skrev för någon dag sen
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
ytterst tveksamt att det ens har funnits en film på när L kicksparkar han i näsan.


Du skriver idag
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Kräftan själv säger vad som skedde i filmen och den har Jullans syrra sett och hon har även den filmen.
Du skrev för någon dag sen
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Då ljög han. Han sa att hon hade filmen. Har inte heller något minne av att T sa att hon sett någon spark. Så ytterst tveksamt att det ens har funnits en film på när L kicksparkar han i näsan.


Du hade hört Tindra i Anjos video 2024-01-04, 07:51
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men vadå, så L sitter i baksätet och får in en kickspark i Chrippas face som kör bilen....
Någon gymnastisk-spark då eller?

Sensre hade du glömt bort att du hade hört Tindra berätta om sparken
2024-01-29, 15:33
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Fast hade hon ens sett den? Själva filmen hade hon väl inte sett, bara att hon uppmärksammat att han var röd i nyllet eller något sådant.
Han skulle väl hämta barnet hos henne och ringde henne på FaceTime och då var han röd/blod eller var det nu var.

Du är antingen en ytterst skicklig manipulator eller ha ytterst svårt att hålla ordning på vad du vräker ur dig. sluta killgissa eller sluta sprida din propaganda och desinformation och jag säger det igen, håll dig till ämnet. Du försöker få läsare att glömma vad vi pratade om eller ända din utsaga för att skydda någon. Gör inte det, du är inte trovärdig för oss som vet exakt vad fyra olika alias gör hela dagarna i ända.

Ot: du borde VilaVila lite.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-06-09 kl. 23:30.
Citera
2024-06-10, 00:04
  #39839
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Kräftan har också sagt att de knuffas och fightas.
L har sagt att han aldrig slagit med knuten näve.
Kräftan har också sagt att han aldrig rört henne.

Mycket historier från den snubben. Han håller inte själv koll på vad han säger.


Linnea gick ju ändå ut med rätt mycket i sin video och även om de videoklipp hon hade med var tagna ur kontext till stor del visade de ju de facto Chrippas beteende (även om upprinnelsen till dessa inte var med) och även beteende när Chloe var närvarande.
Och en sak som är säker med den videon var ju att ingen kan komma och påstå att det var ett manus skrivet av Jocke. Så har en känsla av att det som är närmast sanningen hittills är det som Chrippa och Linnea lyfte i sina vardera videor där de anklagar varandra för diverse.

Liam M nämner nu btw Chrippa i sin senaste video;
https://youtu.be/ECwAhAVJa9E?si=zZhA1ttTqKxZuzFy
Citera
2024-06-10, 00:08
  #39840
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du fortsätter att avvika från ämnet.


Du skriver idag


Du skrev för någon dag sen



Du skriver idag
Du skrev för någon dag sen [/b]

Du hade hört Tindra i Anjos video 2024-01-04, 07:51

Sensre hade du glömt bort att du hade hört Tindra berätta om sparken
2024-01-29, 15:33

Du är antingen en ytterst skicklig manipulator eller ha ytterst svårt att hålla ordning på vad du vräker ur dig. sluta killgissa eller sluta sprida din propaganda och desinformation och jag säger det igen, håll dig till ämnet. Du försöker få läsare att glömma vad vi pratade om eller ända din utsaga för att skydda någon. Gör inte det, du är inte trovärdig för oss som vet exakt vad fyra olika alias gör hela dagarna i ända.

Ot: du borde VilaVila lite.


Din pajas, sluta nu att försöka flytta fokus och få det till att jag skulle "manipulera läsare". Lägg ner det där.
Jag ifrågasätter OM filmen överhuvudtaget finns och har gjort det sedan start. Eftersom det är lite olika historier som inte helt går ihop.
I och med att det har visat sig på senare tid att vissa personer hittat på saker sedan starten, så tåls det att ifrågasättas igen om huruvida den här filmen ens har existerat och om det påstådda "vittnet" är trovärdigt, då hennes och Kräftan historier inte helt går ihop. Och det finns en liten orm i cirkusen som flitigt delat med sig av mycket som funnits i den där plattan.

Men eftersom du har svårt och förstå så förklarar jag för dig. Att jag hoppar är eftersom jag är tveksam till att den där ninjasparken ens har ägt rum och jag ifrågasätter så.

Förstår du nu?

Du påstår att det är ett påhitt från Jocke.

Så antingen har han hittat på historien och fått med sig Jullans syrra som vittnar och sen fått Kräftan att bekräfta och ljuga om det i en senare video. Då är alla lika körda i skallen.

Eller så har ninjasparken hänt, men vittnet ställer inte upp och går till polisen med sin information utan spelar hellre in en video och skickar till Anjo. Och då talar ju alla sanning om att L faktiskt har misshandlat Kräftan. Då finns det ingen att misstro. Varken 400ben, Anjo, syrran eller de andra användarna här inne som hade fått informationen. Ingen har gjort något fel förutom L då.

Så hur ska du ha det, du som är så säker på att det är Jocke som hittat på att det finns en video.

Citat:
Gör inte det, du är inte trovärdig för oss som vet exakt vad fyra olika alias gör hela dagarna i ända.

Jag vet inte vilka du räknar in till ditt entourage eller vilka fyra alias du svamlar om trovärdighet helt plötsligt. Du och ditt gäng verkar inte förstå innebörden av ifrågasätta, spåna eller "jag tror".
Du kan börja med att lära dig det innan du försöker spela allan ballan med påhopp. Ett tips bara.

Så innan du kommer med fler försök till larviga påhopp, så kan du eller någon i ditt gäng lägga fram konkreta bevis på att det är Jocke som hittat på hela händelsen med videon och ninjasparken, som du påstår.

Så ser vi vad som är sant och inte. Det borde inte vara svårt, eller hur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in