Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Man kan ju inte låta bli att undra hur självkänslan ter sig med 0 inkomst att deklarera för? Ingen grund för t.ex pension, som visserligen ligger långt borta, men föräldrapeng om dom skulle få för sig att skaffa barn?
Linnea lever inte ett eget liv, hon lever för Chrippa och glömmer bort sitt egenvärde. Tragiskt och enormt sorgligt. Minns hur hon ville jobba för våldsutsatta kvinnor, men nu är hon på fel sida. Hon är värd så mycket mer
Allt runt omkring Chrippa handlar om CHRIPPA
Han har väl tutat i hennes att hon kan köra youtube och bli någon slags influencer, då passar det hans liv med att fara och flänga runt.
Nu ska det bli någon form av podcast där de ska ge tips och råd.....kan ju vara bland det dummaste jag hört.
Lika puckat som att Runar Søgaard skulle starta en konsultfirma där han hjälper en med bokföringen.
Men jag håller med i vad du skriver, det är Kräftans liv de lever.
Jobbet i Dubai gick ju sisådär. Jobbet i Stockholm hon hade gick ju sisådär. Har för mig att hon sa att fick gå för att hon tog ledigt/hög frånvaro. Men det var Kräftan som ville dra/ha med henne på resor- så att det passar hans liv.
Rätta mig om jag har fel.
Jag har sett det på nära håll förr. Den här bilden av det lyckliga paret de försöker framställa sig som, den är ganska genomskinlig.
Och det kommer med största sannolikhet inte att sluta som de har tänkt sig.