Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-15, 10:35
  #40069
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa är inte "den perfekta pappan", finns det ens en sådan? Däremot så är han en bra pappa för sin dotter, även om han inte är som den pappan andra tycker en pappa skall vara. Men vem är någon annan att döma? Lilla C är inte "allas barn", lilla C är Chrippas barn, och han sätter reglerna tillsammans med flickans mamma. Det finns ingen typ lagbok för vad som krävs, mer än dom basala behoven, och dom kraven uppfyller han. Sen att Jocke har en annan åsikt, det får han ha, kan Chrippa skita högaktningsfullt i, för Jocke är ingen som lilla C måste ha i sitt liv.
Personligen, om jag skulle ha en dotter, skulle jag hålla henne så långt borta från Jocke som det överhuvudtaget var möjligt. Men det är min personliga åsikt

Om du skulle ha en dotter, skulle du ha henne i närheten av Kräftan?
Citera
2024-06-15, 10:47
  #40070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Dom flög inte första klass enl L:s bilder hon postat

Så sjukt barnsligt beteende så det är pinsamt!

https://postimg.cc/GHnLzvg7 (C:s bild på första klass)

https://postimg.cc/ZvtS7hHB (L:s bild)

Thailand på sommaren.. hoppas dom gillar regn…


Men han vill ju att alla ska tro att de lever ett flashigt Jet set-liv. Det gör dem inte. Alla vet ju om det också så det är bara löjligt att han håller på. Han ser ju bara dummare ut för var dag som går.
Citera
2024-06-15, 10:54
  #40071
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Dom flög inte första klass enl L:s bilder hon postat

Så sjukt barnsligt beteende så det är pinsamt!

https://postimg.cc/GHnLzvg7 (C:s bild på första klass)

https://postimg.cc/ZvtS7hHB (L:s bild)

Thailand på sommaren.. hoppas dom gillar regn…

Man ser ju att han filmat snabbt när han gått förbi och bara tagit en print screen, jösses vad pinsamt att försöka få det att framstå att han är first class.

Btw vad ska de i fina Thailand att göra, Linnea gillade ju inte Thailand ALLS (för hon är så speciell icke Svennig och smart som inte väljer sådana resmål som alla andra..yeah ah such a special gurl)

Sen tråkigt att se att vissa fortfarande är frånvända verkligheten i denna tråden och sitter och försvarar Chrippa och L in i det sista. Tom vissa användare jag aldrig trodde skulle , men ja antar att ni blivit manipulerade ni med..akward
Citera
2024-06-15, 11:32
  #40072
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Man ser ju att han filmat snabbt när han gått förbi och bara tagit en print screen, jösses vad pinsamt att försöka få det att framstå att han är first class.

Btw vad ska de i fina Thailand att göra, Linnea gillade ju inte Thailand ALLS (för hon är så speciell icke Svennig och smart som inte väljer sådana resmål som alla andra..yeah ah such a special gurl)

Sen tråkigt att se att vissa fortfarande är frånvända verkligheten i denna tråden och sitter och försvarar Chrippa och L in i det sista. Tom vissa användare jag aldrig trodde skulle , men ja antar att ni blivit manipulerade ni med..akward

Kan det bli mer patetiskt?

Och det var väl ändå ingen som trodde att de skulle tillbaka till Sverige?

De säger att de älskar att resa, men de ser inget av landet de är i. Med deras göromål skulle de kunna vara på en och samma plats - gymma, handla, sola, ev bada, äta.
Citera
2024-06-15, 11:37
  #40073
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Kan det bli mer patetiskt?

Och det var väl ändå ingen som trodde att de skulle tillbaka till Sverige?

De säger att de älskar att resa, men de ser inget av landet de är i. Med deras göromål skulle de kunna vara på en och samma plats - gymma, handla, sola, ev bada, äta.

Dem måste ju visa en bra utsida på YouTube etc, att de går bra då de är utomlands, handlar dyra märken etc samtidigt som de troligtvis inte gör alls så mycket förutom när de filmar och har sig
Citera
2024-06-15, 12:26
  #40074
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Man ser ju att han filmat snabbt när han gått förbi och bara tagit en print screen, jösses vad pinsamt att försöka få det att framstå att han är first class.

Btw vad ska de i fina Thailand att göra, Linnea gillade ju inte Thailand ALLS (för hon är så speciell icke Svennig och smart som inte väljer sådana resmål som alla andra..yeah ah such a special gurl)

Sen tråkigt att se att vissa fortfarande är frånvända verkligheten i denna tråden och sitter och försvarar Chrippa och L in i det sista. Tom vissa användare jag aldrig trodde skulle , men ja antar att ni blivit manipulerade ni med..akward

Jag har också sett vad vissa står i vanliga fall men när det gäller Chrippa så verkar det som att han både penningtvättar och hjärntvättar.

Ang det med Thailand. Kan det vara så att det är till Sverige de ska men luras lite?

Det var ju midsommarfirande och annat i lagens namn som skulle göras i Sverige.

Fast de flyr/ickeflyr till Thailand kanske.
Citera
2024-06-15, 12:36
  #40075
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Snubben som ljög om att barnet blev misshandlat och själv var vittne till det? Snubben som hittade på att L skulle ha insinuerat att han varit och tände på sitt egna barn? Snubben som sett till att barnets kläder blivit utmätta?

Menar du på fullaste allvar att du anser att den här personen genuint brytt sig om sitt barn?!
Ja, jag menar att den här snubben genuint bryr sig om sitt barn.
Du drar upp saker som ligger långt över en nivå som barnet är insatt i. Brukar du tynga dina barn med dina vuxenbekymmer?
Citera
2024-06-15, 12:40
  #40076
Medlem
Föreställningen fortsätter.

Chrippa kofot från Vadstena tar kort på första klass-delen av planet men åker vanlig ekonomi.

Sorgligare människa får man leta efter.
Citera
2024-06-15, 13:11
  #40077
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Föreställningen fortsätter.

Chrippa kofot från Vadstena tar kort på första klass-delen av planet men åker vanlig ekonomi.

Sorgligare människa får man leta efter.

Haha han som skulle till Sverige i midsommar, har han sagt flera ggr och folk här inne skrev att han ska ju komma hem till midsommar.
Är det så att han inte vågar komma hem?
Citera
2024-06-15, 13:14
  #40078
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Haha han som skulle till Sverige i midsommar, har han sagt flera ggr och folk här inne skrev att han ska ju komma hem till midsommar.
Är det så att han inte vågar komma hem?
De kanske ändrade sig - folk kan ju göra det.
Eller så kanske bilderna från Bangkok är en luring.
Det visar sig väl - det är ju vuxna människor så de gör som de vill
__________________
Senast redigerad av micro113 2024-06-15 kl. 13:17.
Citera
2024-06-15, 13:15
  #40079
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur är han tillgjord?
Resten av avskrapet har ju just tillgjorda videor -- och man se tydligt att barnen inte är vana vid att de hanterar huvudansvaret.
C är väldigt bekväm och naturlig med sin pappa.
Så han är äkta med henne.
Lillen är jättelycklig med honom. Så okonstlad, kramig och sprudlande glad, som normala barn är runt vuxna dom känner sig trygga med. Barn är inte som Anjos tilltryckta barn och Jockes skådespelarbarn som aldrig är mer än lagom. Som tur är är det bara deras jobb och barnen får nog vara just barn när dom är lediga.

Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Man ser ju att han filmat snabbt när han gått förbi och bara tagit en print screen, jösses vad pinsamt att försöka få det att framstå att han är first class.

Btw vad ska de i fina Thailand att göra, Linnea gillade ju inte Thailand ALLS (för hon är så speciell icke Svennig och smart som inte väljer sådana resmål som alla andra..yeah ah such a special gurl)

Sen tråkigt att se att vissa fortfarande är frånvända verkligheten i denna tråden och sitter och försvarar Chrippa och L in i det sista. Tom vissa användare jag aldrig trodde skulle , men ja antar att ni blivit manipulerade ni med..akward
Så du tar dig tid att påstå att Linnea har sagt att hon inte gillar Thailand. Är det så?

Vad har du för problem med Linnea? Linnea är en psykiskt frisk och stabil, snygg, SNÄLL, ärlig, intelligent tjej. Det är annat än man kan säga om någon annan. What’s not to love? Gubbsjuka sektens avundsjuka lyser i ögonen.

Tänk att hon gjorde att dom alla körde sina varumärken i botten. Ryktet säger att Joakim beter sig maniskt och besatt av Linnea och jag tror att det stämmer.

In i det sista? Varför så dramatiska ordval, dom är varken döende eller misstänkta för brott som kan ge fängelse.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-06-15 kl. 13:29.
Citera
2024-06-15, 13:41
  #40080
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, jag menar att den här snubben genuint bryr sig om sitt barn.
Du drar upp saker som ligger långt över en nivå som barnet är insatt i. Brukar du tynga dina barn med dina vuxenbekymmer?


Hur resonerar du egentligen?
Jag skulle aldrig ens komma på tanken att bete mig som Kräftan gör gentemot varken mina barn eller någon annans barn. Jag skulle absolut inte kalla det för vuxenbekymmer, utan ett psykstört beteende.
En person som beter sig på det sättet är inte frisk i skallen och jag skulle aldrig låta en sådan person komma i närheten av mina barn.

Men det är intressant att veta din syn på föräldraskap och ansvar och att det är helt okej att utnyttja sitt barn som vapen på det sättet som Kräftan har gjort och att det är helt okej att han hittat på att L skulle insinuerar att han varit och tänder på sitt egna barn. Incest-tankar som bara var påhitt från hans sida.

Men det är väl bara lite vuxenbekymmer att ha såna tankar va? Tycker du inte det. Barnet förstår ju ändå inte vad pappan suttit och hittat på och spridit över hela internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in