Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-15, 02:06
  #40057
Medlem
SkattefriZons avatar
Först trodde jag han hade fått psykos Chrippa men nu förstår man att det bara är någon form av extrem narcissist skada killen har.
Citera
2024-06-15, 02:31
  #40058
Medlem
Hans story har någon suddig bild på ett första-klass-säte på flyg. Har han seriöst gått förbi första klass och dragit en bild på det och sedan postat på sin story? lol

Om han faktiskt flög första klass kommer vi ju till en miljon procent visas det i nästan vlogg. Har en känsla av att det inte kommer ske.
Citera
2024-06-15, 02:42
  #40059
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tro det om det gör dig lycklig.

Fortfarande kan du inte svara på hur du VET att ingen av dina hatobjekt bryr sig om barnet. Jag är rätt säker på det motsatta men jag VET ju så klart inte. Jag är ju inte där, liksom
Citera
2024-06-15, 02:46
  #40060
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Fortfarande kan du inte svara på hur du VET att ingen av dina hatobjekt bryr sig om barnet. Jag är rätt säker på det motsatta men jag VET ju så klart inte. Jag är ju inte där, liksom
Du är inte där, och inte det är inte de heller.
Barnet har använts med slagträ som boll - om du vill hävda att det brytt sig så visa det.
Det kan du inte.
Däremot vet alla hur Jocke utlyst bland sina följare att de skulle anmäla till soc för att ta barnet för att Jocke var arg ...

Visa mig ett enda tecken på att någon av dessa skitrapare brytt sig om barnet - inte ens Julia gjorde det.
Det enda som genuint brytt sig om Lillen är Chrippa.
Citera
2024-06-15, 04:25
  #40061
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du är inte där, och inte det är inte de heller.
Barnet har använts med slagträ som boll - om du vill hävda att det brytt sig så visa det.
Det kan du inte.
Däremot vet alla hur Jocke utlyst bland sina följare att de skulle anmäla till soc för att ta barnet för att Jocke var arg ...

Visa mig ett enda tecken på att någon av dessa skitrapare brytt sig om barnet - inte ens Julia gjorde det.
Det enda som genuint brytt sig om Lillen är Chrippa.

Jag undrade ju inte allt detta. Jag vet att du vet att Chrippa är den perfekta pappan. Den enda som bryr sig. Jag håller inte på någotvis med dig.

Det jag undrar över hur du så tvärsäkert VET så himla mycket. Jag är tämmeligen säker på att det du vet är samma som vi andra ser. Men de flesta ser inte samma som du gör. Vi har väl helt enkelt olika syn på barns behov.
Fast ditt är så klart bäst och mest pedagogiskt.
Citera
2024-06-15, 06:13
  #40062
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag undrade ju inte allt detta. Jag vet att du vet att Chrippa är den perfekta pappan. Den enda som bryr sig. Jag håller inte på någotvis med dig.

Det jag undrar över hur du så tvärsäkert VET så himla mycket. Jag är tämmeligen säker på att det du vet är samma som vi andra ser. Men de flesta ser inte samma som du gör. Vi har väl helt enkelt olika syn på barns behov.
Fast ditt är så klart bäst och mest pedagogiskt.

Chrippa är inte "den perfekta pappan", finns det ens en sådan? Däremot så är han en bra pappa för sin dotter, även om han inte är som den pappan andra tycker en pappa skall vara. Men vem är någon annan att döma? Lilla C är inte "allas barn", lilla C är Chrippas barn, och han sätter reglerna tillsammans med flickans mamma. Det finns ingen typ lagbok för vad som krävs, mer än dom basala behoven, och dom kraven uppfyller han. Sen att Jocke har en annan åsikt, det får han ha, kan Chrippa skita högaktningsfullt i, för Jocke är ingen som lilla C måste ha i sitt liv.
Personligen, om jag skulle ha en dotter, skulle jag hålla henne så långt borta från Jocke som det överhuvudtaget var möjligt. Men det är min personliga åsikt
Citera
2024-06-15, 06:33
  #40063
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa är inte "den perfekta pappan", finns det ens en sådan? Däremot så är han en bra pappa för sin dotter, även om han inte är som den pappan andra tycker en pappa skall vara. Men vem är någon annan att döma? Lilla C är inte "allas barn", lilla C är Chrippas barn, och han sätter reglerna tillsammans med flickans mamma. Det finns ingen typ lagbok för vad som krävs, mer än dom basala behoven, och dom kraven uppfyller han. Sen att Jocke har en annan åsikt, det får han ha, kan Chrippa skita högaktningsfullt i, för Jocke är ingen som lilla C måste ha i sitt liv.
Personligen, om jag skulle ha en dotter, skulle jag hålla henne så långt borta från Jocke som det överhuvudtaget var möjligt. Men det är min personliga åsikt

Jo en sak är jag helt med om dvs att barn ska hållas borta från vissa vuxna..

Jocke är nog inte farlig för flickan. Tvärtom. Det finns däremot farliga män därute som barn ska hållas ifrån.
__________________
Senast redigerad av 111-111 2024-06-15 kl. 06:38.
Citera
2024-06-15, 09:51
  #40064
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jocke ville ju att hans familj ska höra av sig till honom och fråga hur han mår, det efter att han målat upp sin mamma som en missbrukande barnmisshandlare, och efter att han kastat Jacke och Chrippa under bussen flera gånger, och skapat detta drev emot Chrippa.
Och glöm inte att Jockes bästis, med hjälp ifrån Jocke, påstått att pappan tvättar Chrippas pengar.
Och trots allt detta tycker Jocke det är konstigt att ingen av dem kontaktar honom och undrar hur han mår

Så att Chrippa verkar tro att folk ska kontakta honom och fråga hur lilla C mår, är ju precis samma sak som när jocke tycker familjen ska kontakta honom och fråga hur han mår.


Med hjälp från Jocke, du glömmer Jullan.

Så du påstår att mamman inte var missbrukare eller behandlade Jocke illa när han var barn?
Var du en del av familjen Bergs barndom och vet att det som står i soc-papperna inte stämmer?


Skit i vad Jocke säger, det är Kräftan som klippt banden och grinar om att ingen frågar honom hur barnet mår.
Vem fan vill ha kontakt med en snubbe som har falskt anklagat sin sambo för att ha misshandlat sitt barn och haft äckliga tankar om barnet med sin pappa. Det här är Kräftans äckliga påhitt och tankar.
Så jävla vidrigt!
Inte skit synd om snubben överhuvudtaget. Vem fan försvarar en äcklig snuskgubbe som hittar på dessa saker om sitt barn och sprider det offentligt?! När han blir ifrågasatt skyller han på andra i vanliga ordning. Jävla rötägg är vad han är.
Helt jävla obegripligt.
Citera
2024-06-15, 09:55
  #40065
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du är inte där, och inte det är inte de heller.
Barnet har använts med slagträ som boll - om du vill hävda att det brytt sig så visa det.
Det kan du inte.
Däremot vet alla hur Jocke utlyst bland sina följare att de skulle anmäla till soc för att ta barnet för att Jocke var arg ...

Visa mig ett enda tecken på att någon av dessa skitrapare brytt sig om barnet - inte ens Julia gjorde det.
Det enda som genuint brytt sig om Lillen är Chrippa.

Snubben som ljög om att barnet blev misshandlat och själv var vittne till det? Snubben som hittade på att L skulle ha insinuerat att han varit och tände på sitt egna barn? Snubben som sett till att barnets kläder blivit utmätta?

Menar du på fullaste allvar att du anser att den här personen genuint brytt sig om sitt barn?!
Citera
2024-06-15, 09:57
  #40066
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Hans story har någon suddig bild på ett första-klass-säte på flyg. Har han seriöst gått förbi första klass och dragit en bild på det och sedan postat på sin story? lol

Om han faktiskt flög första klass kommer vi ju till en miljon procent visas det i nästan vlogg. Har en känsla av att det inte kommer ske.

Dom flög inte första klass enl L:s bilder hon postat

Så sjukt barnsligt beteende så det är pinsamt!

https://postimg.cc/GHnLzvg7 (C:s bild på första klass)

https://postimg.cc/ZvtS7hHB (L:s bild)

Thailand på sommaren.. hoppas dom gillar regn…
Citera
2024-06-15, 10:01
  #40067
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa är inte "den perfekta pappan", finns det ens en sådan? Däremot så är han en bra pappa för sin dotter, även om han inte är som den pappan andra tycker en pappa skall vara. Men vem är någon annan att döma? Lilla C är inte "allas barn", lilla C är Chrippas barn, och han sätter reglerna tillsammans med flickans mamma. Det finns ingen typ lagbok för vad som krävs, mer än dom basala behoven, och dom kraven uppfyller han. Sen att Jocke har en annan åsikt, det får han ha, kan Chrippa skita högaktningsfullt i, för Jocke är ingen som lilla C måste ha i sitt liv.
Personligen, om jag skulle ha en dotter, skulle jag hålla henne så långt borta från Jocke som det överhuvudtaget var möjligt. Men det är min personliga åsikt


Och vilka är det basal behoven som inte finns i någon typ lagbok?
Citera
2024-06-15, 10:03
  #40068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Dom flög inte första klass enl L:s bilder hon postat

Så sjukt barnsligt beteende så det är pinsamt!

https://postimg.cc/GHnLzvg7 (C:s bild på första klass)

https://postimg.cc/ZvtS7hHB (L:s bild)

Thailand på sommaren.. hoppas dom gillar regn…

Haha, han är så oändligt sorglig! 35 år gammal... Nu börjar det nästan likna en flykt på riktigt. Skulle han inte hem för bl a förhör...?


Har han förresten övergivit barnet permanent eller är hon med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in