Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-15, 20:53
  #40129
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Hela familjen verkar vara rätt blåst faktiskt förutom Jocke som verkar vara normalbegåvad.

Det är nästan som att han vore född med en aphjärna.

Jacke är ju inte heller den vassaste kniven i lådan.

Dumma människor gör dumma saker.
Jacke är ju den av bröderna som är mest normala.
Både chrippa och Jocke lever i sin egen fantasi värld med egna lagar och regler
Citera
2024-06-15, 21:34
  #40130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ingen incest med andra ord.


Har du inte lyssnat vad han säger i "Min sanning" där han påstår att L har sagt att han utnyttjar sin dotter. Kolla på videon igen och lyssna på vad den här härliga snubben säger.

Ur Kräftans mun:

Kräftan:
"Tänkte ni på att det låg en madrass bredvid sängen?
Vet ni varför?

Linnea tillät aldrig Chloé ligga i samma säng som oss.
Du vet, vissa gånger sa hon att jag utnyttjade min dotter.
Att jag tände mer på min dotter än vad jag tände på henne.
Om inte jag ville ligga med Linnea så sa hon eh, men det är väl redan för att du har varit med din dotter.
Fattar du hur sjuk hon är? "

Anjo:
"Skämtar du med mig? "

Kräftan:
"Nej, nej, nej. "

"Sista kvällarna sov jag med Lillen på madrassen och Linnea fick ligga i sängen. Hellre så var det tvärtom, då fick Linnea ta madrassen och jag och Lillen i sängen.

Sista tiden, vad heter det, sista veckan jag hade henne innan allting hände så sov jag i soffan ute med Lillen.
För att jag inte kunde sova inne med Linnea, för Lillen ville inte sova själv och jag, vad heter det, och jag ville hellre ligga med henne och sova i soffan och liksom göra så att hon kände sig trygg.

Och då låg Linnea där inne och då sa hon, det och jag behöver inte vara ihop mer. "

Anjo:
"Varför det då? "

Kräftan:
"Men du vill ju bara sova med din dotter.
Det är väl klart, det är mitt egna kött och blod. "



Härlig snubbe va?
Citera
2024-06-15, 21:50
  #40131
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Har du inte lyssnat vad han säger i "Min sanning" där han påstår att L har sagt att han utnyttjar sin dotter. Kolla på videon igen och lyssna på vad den här härliga snubben säger.

Ur Kräftans mun:

Kräftan:
"Tänkte ni på att det låg en madrass bredvid sängen?
Vet ni varför?

Linnea tillät aldrig Chloé ligga i samma säng som oss.
Du vet, vissa gånger sa hon att jag utnyttjade min dotter.
Att jag tände mer på min dotter än vad jag tände på henne.
Om inte jag ville ligga med Linnea så sa hon eh, men det är väl redan för att du har varit med din dotter.
Fattar du hur sjuk hon är? "

Anjo:
"Skämtar du med mig? "

Kräftan:
"Nej, nej, nej. "

"Sista kvällarna sov jag med Lillen på madrassen och Linnea fick ligga i sängen. Hellre så var det tvärtom, då fick Linnea ta madrassen och jag och Lillen i sängen.

Sista tiden, vad heter det, sista veckan jag hade henne innan allting hände så sov jag i soffan ute med Lillen.
För att jag inte kunde sova inne med Linnea, för Lillen ville inte sova själv och jag, vad heter det, och jag ville hellre ligga med henne och sova i soffan och liksom göra så att hon kände sig trygg.

Och då låg Linnea där inne och då sa hon, det och jag behöver inte vara ihop mer. "

Anjo:
"Varför det då? "

Kräftan:
"Men du vill ju bara sova med din dotter.
Det är väl klart, det är mitt egna kött och blod. "



Härlig snubbe va?
Och hur många gånger ska man behöva påminna dig att han tagit tillbaka dem sakerna han sa i den videon?
Han sa i den videon att L misshandlat honom och lilla C, efter det har han sagt att detta inte stämmer, att L aldrig misshandlat honom och lilla C (han säger det i samtalet Jocke spelade in, som Jocke skickade till Anjo så Anjo kunde lägga ut det offentligt)

Varför tror du Chrippa talar sanning i den videon och att Chrippa ljuger när han pratar med Jocke utan vetskapen att samtalet spelas in?
Citera
2024-06-15, 21:56
  #40132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Och hur många gånger ska man behöva påminna dig att han tagit tillbaka dem sakerna han sa i den videon?
Han sa i den videon att L misshandlat honom och lilla C, efter det har han sagt att detta inte stämmer, att L aldrig misshandlat honom och lilla C (han säger det i samtalet Jocke spelade in, som Jocke skickade till Anjo så Anjo kunde lägga ut det offentligt)

Varför tror du Chrippa talar sanning i den videon och att Chrippa ljuger när han pratar med Jocke utan vetskapen att samtalet spelas in?

Jag som sett videon ett par gånger och kollat hans nya yt videos tycker tvärtom, att den enda gången Chrippa verkar ha talat direkt från hjärtat utan manus är i "min sanning Anjo intervjun".
Citera
2024-06-15, 22:00
  #40133
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag som sett videon ett par gånger och kollat hans nya yt videos tycker tvärtom, att den enda gången Chrippa verkar ha talat direkt från hjärtat utan manus är i "min sanning Anjo intervjun".
Tycker du det låter som chrippa har ett manus i dessa 2 samtal med Jocke? där chrippa inte visste att han spelades in, och Jocke sedan spred samtalen så det skulle komma ut offentligt
https://youtu.be/nlShv4LwuOI?si=_HnZgFYkyvaOYo5E
Citera
2024-06-15, 22:03
  #40134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Och hur många gånger ska man behöva påminna dig att han tagit tillbaka dem sakerna han sa i den videon?
Han sa i den videon att L misshandlat honom och lilla C, efter det har han sagt att detta inte stämmer, att L aldrig misshandlat honom och lilla C (han säger det i samtalet Jocke spelade in, som Jocke skickade till Anjo så Anjo kunde lägga ut det offentligt)

Varför tror du Chrippa talar sanning i den videon och att Chrippa ljuger när han pratar med Jocke utan vetskapen att samtalet spelas in?

Det är väl för att det är en så sjuk sak att ens komma på att hitta på lögner om och om han nu ljuger om detta och har hittat på det så är ju det (ytterligare) ett bevis på att hans hjärna är helt skev.
Det är väl ungefär som när det där om att x förtjänade att bli våldtagen.
Det är ju också helt vrickat.
Citera
2024-06-15, 22:05
  #40135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Tycker du det låter som chrippa har ett manus i dessa 2 samtal med Jocke? där chrippa inte visste att han spelades in, och Jocke sedan spred samtalen så det skulle komma ut offentligt
https://youtu.be/nlShv4LwuOI?si=_HnZgFYkyvaOYo5E

Vid detta lag borde väl man alltid tro att samtal spelas in? Man är ju korkad om man tror annat. Så ja, Chrippa visste med 100% säkerhet att det spelades in, det vet alla.
Citera
2024-06-15, 22:06
  #40136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Och hur många gånger ska man behöva påminna dig att han tagit tillbaka dem sakerna han sa i den videon?
Han sa i den videon att L misshandlat honom och lilla C, efter det har han sagt att detta inte stämmer, att L aldrig misshandlat honom och lilla C (han säger det i samtalet Jocke spelade in, som Jocke skickade till Anjo så Anjo kunde lägga ut det offentligt)

Varför tror du Chrippa talar sanning i den videon och att Chrippa ljuger när han pratar med Jocke utan vetskapen att samtalet spelas in?
Att han tar tillbaka det och sagt att han ljugit om det är ju för fan lika sjukt. Riktigt psykfall om man pratar i dom termerna överhuvudtaget.


Apropå familjen annorlunda och beteenden…
https://i.postimg.cc/cJ9DkSBQ/IMG-5663.jpg
Citera
2024-06-15, 22:09
  #40137
Medlem
frasons avatar
Hänger inte med i svängarna märker jag. Micro verkar ha kidnappat denna tråd också.
Skulle inte Kräftan till Sverige nu? Var det ännu en lögn alltså från den vandrande lögnaren?
Citera
2024-06-15, 22:13
  #40138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag som sett videon ett par gånger och kollat hans nya yt videos tycker tvärtom, att den enda gången Chrippa verkar ha talat direkt från hjärtat utan manus är i "min sanning Anjo intervjun".

Det där är min absoluta känsla också.
Han är ju tvungen att ta tillbaka det när han ska leva med den som han påstod detta om.
Citera
2024-06-15, 22:15
  #40139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Hänger inte med i svängarna märker jag. Micro verkar ha kidnappat denna tråd också.
Skulle inte Kräftan till Sverige nu? Var det ännu en lögn alltså från den vandrande lögnaren?

Ja den kidnappas absolut av henne.

Ja det verkar vara en lögn igen. Skulle inte den vara på rättegång som var till hans fördel? Håhåjaja...
Citera
2024-06-15, 22:19
  #40140
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja den kidnappas absolut av henne.

Ja det verkar vara en lögn igen. Skulle inte den vara på rättegång som var till hans fördel? Håhåjaja...
Han är här i Thailand alltså ser jag nu. Ska dra i lite trådar.

Någon som vet var i Thailand han är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in