Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-29, 07:38
  #40681
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Håll dig till det som verkligen var anledningen till att vissa tyckte att barnen skulle omhändertagas. Det var främst för att soc sagt att Linnéa inte fick träffa flickan baserat på det Chrippa sagt. Det var början. Punkt. Är det någons fel att det ens blev tal om det så är det Chrippas fel. Ingen annan.

En mer nedlåtande viktigpetter och självutnämnd expert på allt än dig får man leta efter väldigt länge.

Ja orsaken var ju Chrippas rent av väldigt bristande föräldraskap, att han brukat och förvarat droger i närheten av sitt barn, han har ju tydligen psykiskt misshandlat mamman till barnet, han har nekat henne att umgås med jämnåriga och likasinnade, han har ett språkbruk (även offentligt) som inte borde användas i närheten av barn, han har tagit med henne in i gymmet och satt henne med en padda och godispåse (en miljö som det finns en anledning att barn inte ska vistas i), han åkte elsparkcykel med lillan när hon var utan hjälm samtidigt som han dessutom filmade detta, bilbarnstolar verkar vara en struntsak för honom även då han kör xx antal km för fort och likaså även filmar när han kör (och jag vet att det var Linnea som filmade den uppmärksammade hastighetsöverträdelsen men även han har gjort detta...och att han fick körkortet indraget förut visar ju på att det inte är engångsföreteelser). Att ge dottern en säng var tydligen inte heller viktigt utan var hon fick sova var ju inte direkt viktigt. Han ignorerade lilltjejens försiktiga uppmärksamhetssökande och har tydligt visat att kameran, festande och gym kom före henne.
Och listan kan göras ännu längre...

Sen om man nu ska se tillbaka på vad barnen kan se sina föräldrar göra så har ju Chrippa en rätt problematisk historik även där med väldigt många rasistiska videor från bröderna berg tiden. Och att se en bild på sig själv stå och kolla på sin pappa som trycker in steroider kommer väl också vara lagom kul.
Så skillnaden mellan Jocke och Chrippa i detta fallet är att Jocke gjorde dumheter som ung men det var utan barn. Chrippa har gjort dumheter som ung men som även fortsatt till idag och som dessutom involverat och drabbat hans dotter, sånt som inte går att försvara med att han är ung, dum och korkad.
Citera
2024-06-29, 07:42
  #40682
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Otroligt hur ostört Chrippa och psykopaten Linnea kunde gå på Gröna Lund. Märkligt att ingen klubbade ned honom och trakasserade psykopaten Linnea.
Såg också att Anjo varit där. Hade ju varit lite lattjo om de varit där samtidigt.

Otroligt märkligt och också obehagligt inlägg. Du kanske borde ta en paus från sociala medier och skaffa dig lite verkliga intryck.

Chripoa och Linnea är inga superkändisar, klart de kan gå på Gröna Lund.
Citera
2024-06-29, 07:43
  #40683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Helt hävla stört att önska de fysisk olycka och/eller undra varför de kan gå tryggt på vägarna.

Anjo är såklart vän när Jocke har sagt att de ska vara vänner.

Så om Anjo va där, va de där tillsammans.



Svar nej de var inte där tillsammans. Den frågan kom upp och Anjo var för för ett tag sedan, det är mao inte en nyinspelad video. Chrippa var där nyligen.

Så du kan sluta ta för givet saker.
Och det där om att Jocke styr...snälla
Citera
2024-06-29, 08:31
  #40684
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Svar nej de var inte där tillsammans. Den frågan kom upp och Anjo var för för ett tag sedan, det är mao inte en nyinspelad video. Chrippa var där nyligen.

Så du kan sluta ta för givet saker.
Och det där om att Jocke styr...snälla
Jag svarade på vad skribenten skrev -INGET ANNAT!

Och OM det skulle vara på det sättet att de är där samtidigt så skulle det isf vara något som är accepterat av Jocke.

Och du, en annan sak.

Vem är du att bestämma vad jag tycker i den här frågan?

Acceptera att alla inte går på Jockes skådespel och är lika lättlurad som tex du är.
__________________
Senast redigerad av Colorgreenandpink 2024-06-29 kl. 08:37.
Citera
2024-06-29, 08:34
  #40685
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det där är så konstigt. De som hamnat på din svarta lista kan tydligen inte tänka själva enligt dig utan alla är styrda av Jocke. Det är så otroligt konspiratoriskt.
Jag tycker iofs att konspirationsteorier är jätteintressant men det är ytterst få jag tror på. Jag tror inte en sekund på den propagandan som sprids om att Jocke skulle vara en livsfarlig ledare. Det är faktiskt otroligt dumt att försöka sprida detta.

Anjo var där med sin familj vad jag kunde se.

Nähä?

Skulle din text förändra vad?

Och bara för att du drar en massa egna slutsatser om hur jag tänker så betyder det inte att det stämmer.
Citera
2024-06-29, 09:31
  #40686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag svarade på vad skribenten skrev -INGET ANNAT!

Och OM det skulle vara på det sättet att de är där samtidigt så skulle det isf vara något som är accepterat av Jocke.

Och du, en annan sak.

Vem är du att bestämma vad jag tycker i den här frågan?

Acceptera att alla inte går på Jockes skådespel och är lika lättlurad som tex du är.

Ursäkta?!? Du skrev "Så om Anjo va där, va de där tillsammans" och jag svarade att de inte var det. Vilket innebär att ditt påstående inte stämmer. För även om du hade någon annan tanke med det du skrev så skrev du det som ett påstående och det var det jag sa att du inte ska ta för givet.

Frågan är vem det är som är lurad men visst kör på du.
Citera
2024-06-29, 09:36
  #40687
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ursäkta?!? Du skrev "Så om Anjo va där, va de där tillsammans" och jag svarade att de inte var det. Vilket innebär att ditt påstående inte stämmer. För även om du hade någon annan tanke med det du skrev så skrev du det som ett påstående och det var det jag sa att du inte ska ta för givet.

Frågan är vem det är som är lurad men visst kör på du.
Om (observera OM) de va där samtidigt så va de väl där tillsamman.



Jag skrev ingenting någonstans om att jag VISSTE någonting.

Jag reagerade också på hur den skribenten uttryckte sig.


Och JA! Anjo skulle ALDRIG umgås med Chrippa utan att Jocke har godkänt det.

Hur svårt är det?
Citera
2024-06-29, 09:53
  #40688
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad tycker du om alla videor som Jocke och Jonnas barn kan få se från tiden där Jocke var rikssvin och äcklade alla ?
Borde de får behålla sina barn med hänsyn till vad som florerar på nätet?
Chrippa är ju en viskning i vinden i jämförelse med Jockiboi i högform.


Fan va störd du är. Du resonerar lika hjärndött som Kräftan.
Jävla pajas som försvarar en snuskgubbe!

Kräftan är inte en "viskning i vinden" han har för ett par månader sedan knåpat ihop en lögn rörande SITT EGET BARN att L skulle ha sagt att han utnyttjar barnet och tänder på henne.
Fattar du vilka sjuka tankar den här snubben har rörande sitt barn som sitter och ljuger ihop något sådant äckligt?!?

Är du helt jävla tappad!
Du kan inte jämföra de händelserna fattar du väl.
Citera
2024-06-29, 12:41
  #40689
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Fan va störd du är. Du resonerar lika hjärndött som Kräftan.
Jävla pajas som försvarar en snuskgubbe!

Kräftan är inte en "viskning i vinden" han har för ett par månader sedan knåpat ihop en lögn rörande SITT EGET BARN att L skulle ha sagt att han utnyttjar barnet och tänder på henne.
Fattar du vilka sjuka tankar den här snubben har rörande sitt barn som sitter och ljuger ihop något sådant äckligt?!?

Är du helt jävla tappad!
Du kan inte jämföra de händelserna fattar du väl.
Det är precis det jag påtalat hela tiden - du har sjuka tankar och sitter och fantiserar om incest på grund av några ord som slängdes i ilska mellan två parter.
Det är du som bygger upp en bild av något som inte existerar men som kan leda till att barnet tar skada.
Citera
2024-06-29, 12:46
  #40690
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Håll dig till det som verkligen var anledningen till att vissa tyckte att barnen skulle omhändertagas. Det var främst för att soc sagt att Linnéa inte fick träffa flickan baserat på det Chrippa sagt. Det var början. Punkt. Är det någons fel att det ens blev tal om det så är det Chrippas fel. Ingen annan.

En mer nedlåtande viktigpetter och självutnämnd expert på allt än dig får man leta efter väldigt länge.
Nej, soc sa inte det beroende på vad Linnea sagt - vilket jävla trams.
Soc agerade på en anmälan med massa strunt, gjorde en snabb utvärdering och lade direkt ner anmälan.
Sen körde Jocke och flocken på om att soc bestämt en massa saker - men det stämde inte. Jocke fick inte som han ville - soc gick inte ner på knä och löd - och därför gick han ut till en miljon följare och uppmanade dem att skicka in grundlösa anmälningar till Socialtjänsten.
Det tricket fungerade inte.
Citera
2024-06-29, 12:48
  #40691
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han har ju visat att dom finns på youtube för flera år sedan. Även hans bröder har sett dom.
Vart kan jag själv med mina egna ögon läsa jockes soc papper på youtube? för någon sån video där han visar så man själv kan läsa finns inte.
Citera
2024-06-29, 12:51
  #40692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Nähä?

Skulle din text förändra vad?

Och bara för att du drar en massa egna slutsatser om hur jag tänker så betyder det inte att det stämmer.

Jag har ingen aning om hur du tänker. Jag går på det du själv skrivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in