Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-05, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han skulle inte våga gå emot Chrippa tror jag. Men han har ju sagt att han sett bevis på det så om det är sant håller han en misshandlande man bakom ryggen och står inte upp för Linnéa.

Att försvara en kvinnoboxare oavsett vem man är, är stört.
Citera
2024-07-05, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han hade ju bråttom ut i Anjos studio när han kom ut trots att Jocke & Jonna sa att han inte skulle göra det.
Mycket av de Chrippa sa då bekräftades av meddelanden som skickades.

Tyvärr vet jag inte vilken man kan ladda upp ljudfiler på är lite dålig på sånt.

Finns en inspelning på en live som han och Anjo gjorde i väntan på att den här videon skulle laddas upp, han var lyrisk över den här videon.
Sinnesrubbat är det. Redan där har han vetskapen om att det som kommer publiceras innehåller en hel del lögner enbart för att smutsa ner L.
Citera
2024-07-05, 14:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du är ute på djupt vatten med att försöka lägga någon som helst skuld på mig kan jag tala om. Gör inte det en gång till är du snäll.
Varför skulle jag inte göra det - du är ju en av de värsta när det gäller att driva på lögnerna som sprids och att blåsa upp saker.

Citat:
Du verkar ha selektiv hörsel och lässvårigheter, så jag kommer utan att läsa igenom exakt allt du skrivit avsluta diskussionen med dig tills dess att du kan föra en normal diskussion, eftersom du inte har förmågan att ta till dig information eller har förmågan att se saker från olika perspektiv, utan maler på om Jocke i varenda mening.
Du är alldeles för besatt av Jocke som gör att du hittar på en egen sanning i ditt sjuka huvud.
Du kan absolut inte vara lätt att leva med eller att ha att göra med personligen med hänvisning hur du själv framställer dig.
Du är jäkligt patetisk med hänsyn till hur du själv driver på och agerar Jockes "lilla riddare" i var och vartannat inlägg.
Den som är besatt är du - men även om jag anser dig sjukligt besatt så tänker jag inte använda termen "sjuk i huvudet" - du är nog mycket väl medveten om vad du gör och hur du driver dina kampanjer.

Citat:
Kräftan skulle kunna begå ett mord, och du hade pekat på Jocke och hävdat att det var hans fel för att han spelat in en skräckfilm för x antal år sedan och det påverkade Kräftan negativt.
Jag har sett hans försök till skräckfilmer - det är ingen risk att de skulle kunna påverka någon till någonting -- så du kan andas ut på den punkten.
Citera
2024-07-05, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tycker det framgår att det är "den som blivit slagen = slagits" .. men det kanske är dialektalt, så reder ut nu eftersom du tydligen läste det annorlunda.

"Dessutom - om ni tror att han boxat på Linnea - är då inte den normala reaktionen att man känner empati för den som slagits och försöker vara stöttande istället för att som asgamar försöka slita offret i stycken?"

Det går inte att diskutera drevet utan att dra in Jocke- eftersom Jocke orkestrerat drevet först mot Linnea sedan mot Chrippa och Linnea.

Det är du som biter dig fast i drevet och framförda lögner -- vill du inte diskutera det så sluta ta upp det.

Prova igen nu -- hur är du funtad om du tror att hon fått stryk av Chrippa och istället för att visa empati ansluter dig till asgamarna som vill slita henne - i egenskap av offer - i stycken?

Hur äcklig är du som människa?

Du har uppenbarligen inte läst eller tagit till vad man skrivit eller överhuvudtaget vilken ståndpunkt man haft sedan start.
Bra jobbat!

Jag frågar igen, vilka fel har Kräftan begått sedan start?
Utan att dra in Jocke.

Och som svar på din fråga hur äcklig jag är som människa:
Jag är inte äcklig alls.
Hur äcklig är du själv om du får ranka dig mellan 1 och 10?
Citera
2024-07-05, 15:07
Medlem
Citat:
Att försvara en kvinnoboxare oavsett vem man är, är stört.

Helt stört!

Och vet någon att det är en lögn både från Cluee och Goldentie så vore det ju klädsamt att fria Chrippa från dessa påståenden.

Men nä, vi går vidare som om det aldrig har påståtts. Jättekonstigt.
Senast redigerad av 111-111 2024-07-05 kl. 15:10.
Citera
2024-07-05, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skulle jag inte göra det - du är ju en av de värsta när det gäller att driva på lögnerna som sprids och att blåsa upp saker.

Du är jäkligt patetisk med hänsyn till hur du själv driver på och agerar Jockes "lilla riddare" i var och vartannat inlägg.
Den som är besatt är du - men även om jag anser dig sjukligt besatt så tänker jag inte använda termen "sjuk i huvudet" - du är nog mycket väl medveten om vad du gör och hur du driver dina kampanjer.

Jag har sett hans försök till skräckfilmer - det är ingen risk att de skulle kunna påverka någon till någonting -- så du kan andas ut på den punkten.

Försök inte, du hittar på och vänder och vrider på allt och får det till något helt annat. Manipulativt av dig, skäms du inte?!
Du kommer med sådana snevridna påhitt hela tiden.
"Lilla riddare", kampanjer.... Du är inte riktigt frisk.

Jag skulle även vilja kalla dig för satkärring, det hade kommit väl till pass, men det gör jag inte.
Citera
2024-07-05, 15:11
Medlem
Citat:
Du har uppenbarligen inte läst eller tagit till vad man skrivit eller överhuvudtaget vilken ståndpunkt man haft sedan start.
Bra jobbat!

Jag frågar igen, vilka fel har Kräftan begått sedan start?
Utan att dra in Jocke.

Och som svar på din fråga hur äcklig jag är som människa:
Jag är inte äcklig alls.
Hur äcklig är du själv om du får ranka dig mellan 1 och 10?

Ähh hon är besatt av de som säger bra saker om Rask. Obehagligt.
Citera
2024-07-05, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ähh hon är besatt av de som säger bra saker om Rask. Obehagligt.

Jag tror att det egentligen är en dold kärlek och förtjusning till karln.
Hon lever fortfarande efter uttrycket : "Kärlek börjar alltid med bråk"
Bara det att den här kärleken är ensidig och obesvarad. Då är det lätt att man blir grinig och bitter.
Citera
2024-07-05, 15:19
Avstängd
Citat:
Finns en inspelning på en live som han och Anjo gjorde i väntan på att den här videon skulle laddas upp, han var lyrisk över den här videon.
Sinnesrubbat är det. Redan där har han vetskapen om att det som kommer publiceras innehåller en hel del lögner enbart för att smutsa ner L.

Han njöt riktigt av att sitta där, tänk att man skyddar denna man efter allt som har hänt, och har han dessutom slagit på henne flera ggr så som cluee säger då borde han sitta inne.
Citera
2024-07-05, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han njöt riktigt av att sitta där, tänk att man skyddar denna man efter allt som har hänt, och har han dessutom slagit på henne flera ggr så som cluee säger då borde han sitta inne.

Det vet ju ingen mer än Cluee om hur sanningshalten ser ut.
Men jag förutsätter att man inte ljuger ihop något sådant och att man anmäler det.

Fortfarande ett frågetecken där.
Citera
2024-07-05, 15:33
Avstängd
Citat:
Det vet ju ingen mer än Cluee om hur sanningshalten ser ut.
Men jag förutsätter att man inte ljuger ihop något sådant och att man anmäler det.

Fortfarande ett frågetecken där.

Eftersom nu cluee anmäler folk hit & dit så får vi väl hoppas att anmälde misshandeln mot L också.
Citera
2024-07-05, 15:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är ju du och dina kompisar i tråden som projicerar och vänder och vrider på allt.

Du och dina gelikar har gjort att den här tråden har blivit riktigt obehaglig.

Genom sig själv känner man andra.

För att vi inte vill skydda en kvinnomisshandlare? Wow!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in