Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Du är ute på djupt vatten med att försöka lägga någon som helst skuld på mig kan jag tala om. Gör inte det en gång till är du snäll.
Varför skulle jag inte göra det - du är ju en av de värsta när det gäller att driva på lögnerna som sprids och att blåsa upp saker.
Citat:
Du verkar ha selektiv hörsel och lässvårigheter, så jag kommer utan att läsa igenom exakt allt du skrivit avsluta diskussionen med dig tills dess att du kan föra en normal diskussion, eftersom du inte har förmågan att ta till dig information eller har förmågan att se saker från olika perspektiv, utan maler på om Jocke i varenda mening.
Du är alldeles för besatt av Jocke som gör att du hittar på en egen sanning i ditt sjuka huvud.
Du kan absolut inte vara lätt att leva med eller att ha att göra med personligen med hänvisning hur du själv framställer dig.
Du är jäkligt patetisk med hänsyn till hur du själv driver på och agerar Jockes "lilla riddare" i var och vartannat inlägg.
Den som är besatt är du - men även om jag anser dig sjukligt besatt så tänker jag inte använda termen "sjuk i huvudet" - du är nog mycket väl medveten om vad du gör och hur du driver dina kampanjer.
Citat:
Kräftan skulle kunna begå ett mord, och du hade pekat på Jocke och hävdat att det var hans fel för att han spelat in en skräckfilm för x antal år sedan och det påverkade Kräftan negativt.
Jag har sett hans försök till skräckfilmer - det är ingen risk att de skulle kunna påverka någon till någonting -- så du kan andas ut på den punkten.