Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-23, 23:33
  #4477
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Skryta om att man köper möbler till lägenheten. För 35 000. På IKEA.



Blir inte så mkt möbler på Ikea för de pengarna numera då bara en billybokhylla är nästan dubbelt så dyr mot vad den var för typ 4 år sen. Visst man får väl lite skoj för de pengarna där men knappast några übergrejer som han säkert försöker få det att låta som.
Citera
2023-09-23, 23:55
  #4478
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Du missförstår mig, de flesta är snyggare än Chrippa och hans fjortis brud. Är själv en tjej och vet med säkerhet att jag ser bättre ut.

Åh sorry, trodde du var anhängare till dendär andra tjommen.
Citera
2023-09-24, 01:39
  #4479
Medlem
I typ varenda mening han säger eller om han ska säga något till någon så säger han ”ööh, ööh , ööh” innan. Låter så tjackigt. Asså man förstår ju vad Linnea är ute efter, utnyttja på lite pengar och presenter och gratis följare för att sedan bygga vidare sitt eget brand själv. Inte en frisk 20 åring hade valt en 35 åring med nästan 2 mill i skulder , en unge på 3 år och som pudrar näsan varje helg och ser ut som 50 med ett hårfäste bak i nacken. Asså hade skämts sönder o pussa på han om jag såg ut som henne. Det ser så wierd ut för han ser ut som hennes pappa. Hon ser ut att vara 15 och Chrille runt 45
Jacke sa i jag svär podden att när Chrippa mår dåligt visar han inte det utåt och de märks ju sen länge: man ser i ögonen på han att han mår skit över sin situation men han kör bara på rätt in i väggen tillslut. Då får han vara glad om han får ett rum hos storebrorsan. Jag tycker synd om Chrippa , han borde söka sig till psykolog för detta bekräftelsebehov tyder ju på dålig självkänsla. Han ser sitt värde i hur mycket pengar han kan visa upp att han kan spendera. Tragiskt att leva livet så materialistiskt, Olof K och Chrippa är nog mer lika än vad de tror
__________________
Senast redigerad av Cecham 2023-09-24 kl. 01:44.
Citera
2023-09-24, 01:47
  #4480
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cecham
I typ varenda mening han säger eller om han ska säga något till någon så säger han ”ööh, ööh , ööh” innan. Låter så tjackigt. Asså man förstår ju vad Linnea är ute efter, utnyttja på lite pengar och presenter och gratis följare för att sedan bygga vidare sitt eget brand själv. Inte en frisk 20 åring hade valt en 35 åring med nästan 2 mill i skulder , en unge på 3 år och som pudrar näsan varje helg och ser ut som 50 med ett hårfäste bak i nacken. Asså hade skämts sönder o pussa på han om jag såg ut som henne. Det ser så wierd ut för han ser ut som hennes pappa. Hon ser ut att vara 15 och Chrille runt 45
Jacke sa i jag svär podden att när Chrippa mår dåligt visar han inte det utåt och de märks ju sen länge: man ser i ögonen på han att han mår skit över sin situation men han kör bara på rätt in i väggen tillslut. Då får han vara glad om han får ett rum hos storebrorsan. Jag tycker synd om Chrippa , han borde söka sig till psykolog för detta bekräftelsebehov tyder ju på dålig självkänsla. Han ser sitt värde i hur mycket pengar han kan visa upp att han kan spendera. Tragiskt att leva livet så materialistiskt, Olof K och Chrippa är nog mer lika än vad de tror

Är väl dock inte helt fel att leka pappa dotter på kvällarna i sängen med L

Håller med att det är synd om Chrippa.
Citera
2023-09-24, 07:09
  #4481
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Är väl dock inte helt fel att leka pappa dotter på kvällarna i sängen med L

Håller med att det är synd om Chrippa.


Är inte ett dugg synd om honom. Han har ständigt nonchalerat personer som försökt hjälpa. Han ser det som en attack! Han är kaxig hela tiden och han har själv ansvaret över att ha satt sig i skiten. Typiskt svenskt att tycka synd om varenda jävel.
Citera
2023-09-24, 08:21
  #4482
Avstängd
...
Citera
2023-09-24, 08:56
  #4483
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Är inte ett dugg synd om honom. Han har ständigt nonchalerat personer som försökt hjälpa. Han ser det som en attack! Han är kaxig hela tiden och han har själv ansvaret över att ha satt sig i skiten. Typiskt svenskt att tycka synd om varenda jävel.

Tror det ligger i hans personlighet och han kan inte styra över det direkt även om man alltid har ett ansvar. Jag stör mig också på honom och tex att han saknar ödmjukhet.
Citera
2023-09-24, 09:11
  #4484
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tror det ligger i hans personlighet och han kan inte styra över det direkt även om man alltid har ett ansvar. Jag stör mig också på honom och tex att han saknar ödmjukhet.

Gustav Björklund la upp en video igår. Chrippa sitter och dricker skumpa och får höra att han är hos kronkalle. De skrattar och tycker det är skitkul!

Förstår du varför man inte gillar dessa parasiter. Det är som att göra narr av hederligt folk. Gustav har förövrigt en sjukdom som gör att han måste skriva till tjejer och söka bekräftelse!

Härligt gäng de där!
Citera
2023-09-24, 10:44
  #4485
Medlem
Treschows avatar
Är Chrippa Skuldberg dyslektiker? Det är nästan på samma nivå som Maria Johnsson (annan YouTube-legendar)

Man förstår att småkidsen tror han är en bra talare, men bara för att man häver ur sig en massa rappakalja i 180 km/h betyder det inte att man är en god talare. Det är upprepningar och ibland rent av ord som är felaktiga, böjningsform eller analogibildningar.
__________________
Senast redigerad av Treschow 2023-09-24 kl. 10:46.
Citera
2023-09-24, 11:46
  #4486
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Du måste nog vara en av de smartaste människorna på vår jord, jag kanske hade kunnat tagit en examen 👩‍🎓 om jag hade haft dig som lärare 👨‍🏫 , MYCKET fascinerande!


Bra mycket smartare än Chrippa och dig, fast iofs borde ju inte vara jättesvårt!

Har du sugit färdigt på anabolakuken, så hojta till!
Citera
2023-09-24, 11:49
  #4487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Du måste nog vara en av de smartaste människorna på vår jord, jag kanske hade kunnat tagit en examen 👩‍🎓 om jag hade haft dig som lärare 👨‍🏫 , MYCKET fascinerande!

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Bra mycket smartare än Chrippa och dig, fast iofs borde ju inte vara jättesvårt!

Har du sugit färdigt på anabolakuken, så hojta till!

Lika efterblivna båda två?
Jajamänsan! 😙
Citera
2023-09-24, 13:55
  #4488
Medlem
Lillen hos farmor och farfar. Sitter i barnstol med haklapp och får maten fint uppskuren, av farmor, kött och potatis.
Jättebra Christofer, , kanske dags att växla ner och fundera över hur du ska göra Chleos liv så bra som möjligt, inte materiellt, utan trygghetsmässigt.
Du är ingen karaktär, du är en far, en förebild, då krävs det att man försakar och gör allt man kan för att skapa rätt förutsättningar till en stabil trygg vardag, för sitt barn i första hand.
Kärlekar kommer och går, men ditt egna barn kommer alltid finnas kvar och jag tror inte du vill att hon ska känna sig bortvald eller som en möbel ingen vill ha, men ingen orkar slänga.
Allt är inte toppen, hela din familj har raserats, snälla, ta tag i ditt liv och bygg upp en trygg tillvaro för din och Chloes skull och för guds skull, se till att ha en fungerande relation med Chloes mamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in