Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-15, 06:07
  #3877
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror inte att J var otrogen bara baserat på att hon kommenterat "get a room! " på Chrippas bild med L.

Och att Chrippa säger "att han skulle kunna krossa Julias rykte totalt men väljer att inte göra det för familjens skull." låter ju som ett manipulativt sätt att få J att vara tyst. Om det kom ut att J varit otrogen skulle det ju inte krossa hennes rykte totalt...
Jag tror J skulle kunna berätta väldigt mycket som Chrippa inte vill ska komma ut, så han ville nog varna henne att han har skit på henne också och bäst att hon håller tyst.

Håller helt med, han har en hållhake på Julia. Tror att han tycker det är jobbigt att Julia gått vidare, då har han ingen kontroll på henne.
Hon vet nog en hel del om Chrippa tror jag, som kanske inte skulle vara bra om det kom fram.
Citera
2023-09-15, 07:45
  #3878
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Chrippa verkar ju iaf hitta på saker med C, resor osv.

Rask sitter och trycker i sovrummet och väljer att storstäda på söndagar när hela familjen är hemma trots att han är hemma jämt.

Lite så, han är hemma jämt. Men han har inte de typiska faderskvalitéerna. Han är mer som en äldre bror som hoppat av gymnasiet. Som ligger i det mörka sovrummet och drar sig varje dag när syskonen kommer hem.

Visst är han säkert snäll mot sina barn. Men när de behövt något har han alltid fått ringa till någon annan för att få det finansierat. Behöver de skjutsas någonstans hänger det på att någon annan köpt bil och soppa åt Rask. Annars är de förhindrade.

Rask har de konstigaste prioriteringarna jag sett hos en man som är över 30 år med flera barn. Men det är nog för att han i mångt och mycket är som ett barn. Rask har fastnat i det stadiet alla typ 3-åringar är i, där allt är mitt, bara det att hans mamma inte försökte arbeta bort det beteendet, och nu har han växt upp.
Citera
2023-09-15, 09:13
  #3879
Medlem
Så nya lilla familjen flyttar till stockholm idag, spännande. Trodde aldrig att linnea skulle ta steget att bli sambo med honom.

Linnea har förövrigt gått ner sig något extremt, såg ni instagram bilden han la ut? Hon har tappat så mycket i vikt och ser ut som en tändsticka, stackarn behöver ta tunga droger för att klara av vardagen med chrippa
Citera
2023-09-15, 11:03
  #3880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Så nya lilla familjen flyttar till stockholm idag, spännande. Trodde aldrig att linnea skulle ta steget att bli sambo med honom.

Linnea har förövrigt gått ner sig något extremt, såg ni instagram bilden han la ut? Hon har tappat så mycket i vikt och ser ut som en tändsticka, stackarn behöver ta tunga droger för att klara av vardagen med chrippa

Går man inte ner massor när pudrar nosen?
Jag kan inte heller förså att hon verkligen vill flytta ihop med galningen?! Men det är klart, då får hon flytta från sin skokartong
Citera
2023-09-15, 11:32
  #3881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Går man inte ner massor när pudrar nosen?
Jag kan inte heller förså att hon verkligen vill flytta ihop med galningen?! Men det är klart, då får hon flytta från sin skokartong
Jo det gör man tragiskt nog.
Jag tror inte att hon har något val, jag har såå svårt att tänka mig att hon skulle få lämna förhållandet om hon vill. Att binda henne genom en lägenhet är bara början, snart komemr frieriet för att hon ska vara en del av hans skulder och skit. Jag hade hellre bott i en skokartong än med honom.
Citera
2023-09-15, 12:35
  #3882
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Går man inte ner massor när pudrar nosen?
Jag kan inte heller förså att hon verkligen vill flytta ihop med galningen?! Men det är klart, då får hon flytta från sin skokartong

Det sätter igång ämnesomsättningen skapligt, inte ofta man ser en fet människa som går på centralstimulanta. Lägg därtill depression så går du ner i vikt!

Chrippa aka den svettigtskuldsattejäveln är alltså 34 år, men svarar i sitt kommentarsfält som en trotsig 3åring. Förstår att Jocke haft jävla problem med honom genom åren!
Citera
2023-09-15, 17:15
  #3883
Medlem
kungpungstadens avatar
Helt sjukt hur folk fantiserar ihop saker måsta dels vara ifrån rask patrask vilken är sorligt i och för säg Ett skott på lägligt ställe vore på sin plats så
Therese vara ensamstående och en lycklig mamma.
frågan är när och hur o vem som fixar det.

Nej Julia har inte varit otrogen och inte Christoffer heller hur mycket ni en önskar det
Dom har glidet isär under en lång tid Kanske för någon är Lat i kvadrat
och tycker om att blåsa CSN.

Och vill leva på andra och inte göra rätt ifrån säg

Christoffers skulder , Skulderna har funnits långt innan 2019 bara att kolla upp om man vill
Borgen, o dyl.,
Ingen Alls som funderar på vad pengarna gick till 2019 hade han inte ens sin kanal men fixade ut någon ifrån träsket kanske … fundera på det kan säga så här att Jacke satt verkligen långt ner i närings schemat just då
Innehav :Ja man måste ju inte vara raket forskare för att förstå vart de kommer ifrån
Måste kännas jobbigt när advokaten lägger fram Noll substans på proverna särskilt när dom sträcker säg under en väldigt lång tid . Så du Karl Alexander Rask ser i fram emot ännu en förtals anmälan och denna gång för grovt förtal.
Till och med Sernebrink njuter av ditt förfall din patetiska varelse

Puss Fride
Citera
2023-09-15, 17:25
  #3884
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Helt sjukt hur folk fantiserar ihop saker måsta dels vara ifrån rask patrask vilken är sorligt i och för säg Ett skott på lägligt ställe vore på sin plats så
Therese vara ensamstående och en lycklig mamma.
frågan är när och hur o vem som fixar det.

Nej Julia har inte varit otrogen och inte Christoffer heller hur mycket ni en önskar det
Dom har glidet isär under en lång tid Kanske för någon är Lat i kvadrat
och tycker om att blåsa CSN.

Och vill leva på andra och inte göra rätt ifrån säg

Christoffers skulder , Skulderna har funnits långt innan 2019 bara att kolla upp om man vill
Borgen, o dyl.,
Ingen Alls som funderar på vad pengarna gick till 2019 hade han inte ens sin kanal men fixade ut någon ifrån träsket kanske … fundera på det kan säga så här att Jacke satt verkligen långt ner i närings schemat just då
Innehav :Ja man måste ju inte vara raket forskare för att förstå vart de kommer ifrån
Måste kännas jobbigt när advokaten lägger fram Noll substans på proverna särskilt när dom sträcker säg under en väldigt lång tid . Så du Karl Alexander Rask ser i fram emot ännu en förtals anmälan och denna gång för grovt förtal.
Till och med Sernebrink njuter av ditt förfall din patetiska varelse

Puss Fride
Är Rask anmäld igen? Hur vet du det isåfall eller gissar du?
Citera
2023-09-15, 17:40
  #3885
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Är Rask anmäld igen? Hur vet du det isåfall eller gissar du?

Nej jag gissar inte
Utan vet dom väntar tills de är så pass så att de först o främst har gett spridning
och gjort skada kan säga så här underskatta aldrig denna familj.
De finns en Anledning varför Margot kallade dom tre musketörerna för
Familjen Först

// Frida
Citera
2023-09-15, 18:24
  #3886
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Så nya lilla familjen flyttar till stockholm idag, spännande. Trodde aldrig att linnea skulle ta steget att bli sambo med honom.

Linnea har förövrigt gått ner sig något extremt, såg ni instagram bilden han la ut? Hon har tappat så mycket i vikt och ser ut som en tändsticka, stackarn behöver ta tunga droger för att klara av vardagen med chrippa

Hur vet man att hon tar ”tunga droger”?
Och vilken typ av ”tunga droger” rör det sig om?
Är rätt illa att skriva ut något sådant om det inte är sant tänker jag.

Tjejen är trots allt inte så gammal och har helt plötsligt kastats in i en livsstil hon nog inte var riktigt beredd på, med inte bara ett litet barn (som dessutom inte är hennes eget) utan även jättebebisen som är farsa till ungen.

Att vara ”pappas nya” och så nära inpå uppbrottet med ungens mamma är inte det lättaste.
Speciellt inte när man är rätt så ung själv.


Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det sätter igång ämnesomsättningen skapligt, inte ofta man ser en fet människa som går på centralstimulanta.Lägg därtill depression så går du ner i vikt!

Chrippa aka den svettigtskuldsattejäveln är alltså 34 år, men svarar i sitt kommentarsfält som en trotsig 3åring. Förstår att Jocke haft jävla problem med honom genom åren!

Du har inte sett bilder på Alva (Alex Ceesays ex) det hör jag.
Byggd som en kubik trots ett oändligt intag av just cs det senaste året.
Förmodligen den enda pundare med obesitas jag nånsin sett.
__________________
Senast redigerad av MissDecibella 2023-09-15 kl. 18:27.
Citera
2023-09-15, 19:10
  #3887
Medlem
kungpungstadens avatar
Problemet är att folk tror för mycket o bygger upp en falsk bild

Ta reda på fakta o lyssna inte på under utvecklade människor som inte har fakta

Trevlig Helg

// Frida
Citera
2023-09-15, 19:12
  #3888
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det sätter igång ämnesomsättningen skapligt, inte ofta man ser en fet människa som går på centralstimulanta. Lägg därtill depression så går du ner i vikt!

Chrippa aka den svettigtskuldsattejäveln är alltså 34 år, men svarar i sitt kommentarsfält som en trotsig 3åring. Förstår att Jocke haft jävla problem med honom genom åren!

🤣🤣🤣 nej du får NOLL matlust. Du kan vara utan mat i nästan 2v när du väl är inne i ett race. Så tror snarare att de fuckar upp ämnesomsättningen och hålla på så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in