Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-03, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vad ska man tro när ingen dementerar de hon säger, hon har ju visat upp en hel del som bevis om vad hon får höra i både text & ljudklipp.
Vad har hon för anledning att ljuga?
Vad har hon för anledning att lägga ut sånt där på sociala medier?
Vad är syftet?
Citera
2024-09-03, 10:59
Medlem
Varför sitter Julia live hela dagarna när hon har Chloé? Är det inte bättre att ägna sig åt sin dotter i första hand o gå live när Chloé sover.
Citera
2024-09-03, 12:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Vad har hon för anledning att lägga ut sånt där på sociala medier?
Vad är syftet?

Det vet jag inte du får fråga henne, jag visar bara vad som läggs upp.
Citera
2024-09-03, 14:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Och det där tror du på? Hon är ju uppenbarligen sinnessjuk som sprider såna sjuka grejer

Känner du till historiken i detta med Chrippa dramat? Eller du halkade bara in här pga Rask?

Chrippa har anklagat sin tjej för att varit våldsam både mot han och barnet, därav att folk ens överväger att lyssna på denna Angelica. Tyvärr är det Chrippas eget fel att folk alltid kommer ha det i bakhuvudet. Jag fattar helt ärligt inte hur Linnea kunnat förlåta honom för att han sagt detta (om det inte stämmer).

Men huruvida det stämmer vet ingen. Det vet nog bara de kring barnet och de tar nog de åtgärder som behövs om någon misstänker något.

Generellt tycker jag Angelica släpper lite väl mycket, man kanske bör sköta det privat tills det utretts.

Men på tal om Chrippa, hans instagram är extremt tråkig. Samma bilder på stories: kör bil, Nocco, maträtt som ser äcklig ut, gym. Hur kan folk ens uppleva honom underhållande?
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-09-03 kl. 15:02.
Citera
2024-09-03, 15:22
Avstängd
Några nyheter från zigenaren? Är det solstol och fruktskål idag igen som gäller för mannen med innehållsrikt liv?

Jag undrar om det är standard för honom att bajsa på sig vid samlag.
Citera
2024-09-03, 17:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Känner du till historiken i detta med Chrippa dramat? Eller du halkade bara in här pga Rask?

Chrippa har anklagat sin tjej för att varit våldsam både mot han och barnet, därav att folk ens överväger att lyssna på denna Angelica. Tyvärr är det Chrippas eget fel att folk alltid kommer ha det i bakhuvudet. Jag fattar helt ärligt inte hur Linnea kunnat förlåta honom för att han sagt detta (om det inte stämmer).

Men huruvida det stämmer vet ingen. Det vet nog bara de kring barnet och de tar nog de åtgärder som behövs om någon misstänker något.

Generellt tycker jag Angelica släpper lite väl mycket, man kanske bör sköta det privat tills det utretts.

Men på tal om Chrippa, hans instagram är extremt tråkig. Samma bilder på stories: kör bil, Nocco, maträtt som ser äcklig ut, gym. Hur kan folk ens uppleva honom underhållande?

Idag har det också lagts upp saker om vad som verkar ske där hemma, det verkar var saker Julia berättar för sin omgivning och som folk reagerar på och det förstår man ju.

Vad gör barnet varje dag när dom gymmar?
Citera
2024-09-03, 18:27
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
En av Angelicas inlägg idag

https://imgur.com/a/kn4drT8

Vem är Angelica?
Citera
2024-09-03, 19:31
Medlem
Både Julia och crippa borde bli utredda och barnet placeras, finns tillräckligt med bevis 100 gånger om som gör dom till jävligt opassande föräldrar. Usch fy fan säger jag bara
Citera
2024-09-03, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Både Julia och crippa borde bli utredda och barnet placeras, finns tillräckligt med bevis 100 gånger om som gör dom till jävligt opassande föräldrar. Usch fy fan säger jag bara
Nu har det ju även framkommit att Julia får swishar och sina räkningar betalda av andra människor. Går man på soc så får man inte sälja/tjäna pengar vid sidan om. De håller ju koll på hennes konton. Jag ska tipsa soc i Karlskoga.
Citera
2024-09-03, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Nu har det ju även framkommit att Julia får swishar och sina räkningar betalda av andra människor. Går man på soc så får man inte sälja/tjäna pengar vid sidan om. De håller ju koll på hennes konton. Jag ska tipsa soc i Karlskoga.
De tycker jag du ska göra!
Citera
2024-09-03, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Vem är Angelica?

En tjej som finns på instagram, hon har bloggat förut och håller på med sociala medier.
Hon har varit vän med Julia i 3 år, men nu är vänskapen med Julia över då Julia har ljugit en massa, Angelica stöttar inte att Julia lämnar barnet till Chrippa pga att flickan blir misshandlad där som Julia säger, det finns tydligen foto på blåmärken.
Citera
2024-09-03, 22:40
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Vem är det som degar för wt jullan?

Hon sa ju att hon hade ett jobb, hon menade väl kanske hennes insta-lives 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in