Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-02, 19:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Tänker man på Chrippa är inte konsekvenstänk det första som kommer upp.

Jag har så otroligt svårt att förstå hur han kan hålla på som han gör utan att för en sekund fundera på hur det drabbar deras barn.

Den dagen han åker dit så kommer han börja fundera, han borde tänka tillbaka på hur det kändes när han satt inne för misshandel.
Citera
2024-09-02, 19:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tänker man på Chrippa är inte konsekvenstänk det första som kommer upp.

Jag har så otroligt svårt att förstå hur han kan hålla på som han gör utan att för en sekund fundera på hur det drabbar deras barn.
Vad menar du att han håller på med nu?
Citera
2024-09-02, 20:17
Avstängd
den dagen dom tar in honom så kommer det snyftas och gråtas hit och dit. det ska ringas till cluee om hur oskyldig han är osv. han har bara rättigheter osv. han kommer aldrig att förstå att han själv har ett ansvar. det går utanför hans världsbild att han skulle kunna göra fel. det är bara alla andra som anklagar honom för saker. sist satt han ju och lipade i cellen och tänkte på alla roliga droger han missade på nyårsafton. nyårsfesten var det jobbigaste för honom att missa. säg, det säger rätt mycket om vart hans prio ligger. springa runt larmad som fan bland ungdomarna är tydligen livet.
Citera
2024-09-02, 22:26
Avstängd
En av Angelicas inlägg idag

https://imgur.com/a/kn4drT8
Citera
2024-09-02, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
den dagen dom tar in honom så kommer det snyftas och gråtas hit och dit. det ska ringas till cluee om hur oskyldig han är osv. han har bara rättigheter osv. han kommer aldrig att förstå att han själv har ett ansvar. det går utanför hans världsbild att han skulle kunna göra fel. det är bara alla andra som anklagar honom för saker. sist satt han ju och lipade i cellen och tänkte på alla roliga droger han missade på nyårsafton. nyårsfesten var det jobbigaste för honom att missa. säg, det säger rätt mycket om vart hans prio ligger. springa runt larmad som fan bland ungdomarna är tydligen livet.

Det var något som faktiskt var jättekonstigt att just nyårsafton var det största problemet för honom när han satt där.
Citera
2024-09-02, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Samt att man inte vill höra skiten, de där kan hållas i Rasks vidriga tråd.
Hoppas hans barn slipper lyssna bara, nej just ja jag glömde där bryr man sig inte om barnen alls 🤮

Sjukt vad folk håller på!
Citera
2024-09-02, 23:57
Medlem
Citat:
Det var något som faktiskt var jättekonstigt att just nyårsafton var det största problemet för honom när han satt där.

Tar nästan emot att skriva det, men just det kan jag väl förstå honom. Nog lär det kännas värre att sitta där en nyårsafton än en vanlig tisdag.
Citera
2024-09-03, 00:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
En av Angelicas inlägg idag

https://imgur.com/a/kn4drT8
Och det där tror du på? Hon är ju uppenbarligen sinnessjuk som sprider såna sjuka grejer
Citera
2024-09-03, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Tar nästan emot att skriva det, men just det kan jag väl förstå honom. Nog lär det kännas värre att sitta där en nyårsafton än en vanlig tisdag.

Man får ha förståelse för en annan människa även om det är en person man inte delar värderingar med 😃

Jag tycker fortfarande att han skulle kunna göra något på youtube som skulle få en hel drös med människor att skratta och han skulle få massa mer följare men det går inte hand i hand med det han sysslar med nu och har gjort. Människor har olika värderingar och det är inte jättemånga som delar det med honom.
Citera
2024-09-03, 03:20
Medlem
Citat:
Man får ha förståelse för en annan människa även om det är en person man inte delar värderingar med 😃

Jag tycker fortfarande att han skulle kunna göra något på youtube som skulle få en hel drös med människor att skratta och han skulle få massa mer följare men det går inte hand i hand med det han sysslar med nu och har gjort. Människor har olika värderingar och det är inte jättemånga som delar det med honom.

Visst är det så 🙂
Citera
2024-09-03, 05:31
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Lägenheten har hon väl inte kvar?
Av vad jag sett är Chrippa mer mån om barnet än henne. Bra mat och rena kläder mm
Lägenheten har hon kvar. Bor ett stenkast från sin mamma, berättade hon i liven på TikTok igår
Citera
2024-09-03, 06:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Och det där tror du på? Hon är ju uppenbarligen sinnessjuk som sprider såna sjuka grejer

Vad ska man tro när ingen dementerar de hon säger, hon har ju visat upp en hel del som bevis om vad hon får höra i både text & ljudklipp.
Vad har hon för anledning att ljuga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in