Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-24, 21:22
  #6229
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Jag ställer min fråga åter igen.

Varför utmäter inte kronofogden hans grejer i lgh, kläder osv?

För de är fejk
Kan inte bevisa att det är hans
Han gömmer de
Citera
2023-10-24, 21:57
  #6230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Tid 13:42 in senaste vloggen 💔🥺
Hon gråter för att hon ska vara hos moster(?) varpå han svarar ”då får vi hitta en annan plats” ja hos modern? För har inte J och skuldberget varannan vecka? Har J avskrivit sig allt ansvar som förälder eller vad är det frågan om?
Citera
2023-10-24, 22:33
  #6231
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
En vacker bild på Skuldberget och hans dotter, men måste erkänna att den känns lite närgången.

Vad anser ni?

https://i.postimg.cc/DZFxvCjz/PAPPAoch-DOTTER.png
Shit vilka solskador han har runt hårlinjen? Ovanligt att någon som är relativt ung och inte flintis (än) har så där, men han kanske har någon hudsjukdom.
Citera
2023-10-24, 22:57
  #6232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Hon gråter för att hon ska vara hos moster(?) varpå han svarar ”då får vi hitta en annan plats” ja hos modern? För har inte J och skuldberget varannan vecka? Har J avskrivit sig allt ansvar som förälder eller vad är det frågan om?

Tänkte också på det, dom delar väl varannan vecka på grisflickan? Tänk om Linnea skulle bli dräktig med C. Jag tycker man nästan kan ta på den dåliga stämningen i senaste vloggen
Citera
2023-10-24, 23:19
  #6233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Tänkte också på det, dom delar väl varannan vecka på grisflickan? Tänk om Linnea skulle bli dräktig med C. Jag tycker man nästan kan ta på den dåliga stämningen i senaste vloggen
Tror inte J är speciellt intresserad av att ha barn med C om inte hon får lyx och glamour. Linnea kommer aldrig skaffa barn med honom
Citera
2023-10-24, 23:38
  #6234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Tror inte J är speciellt intresserad av att ha barn med C om inte hon får lyx och glamour. Linnea kommer aldrig skaffa barn med honom

Julia har väldigt få bilder på sin dotter och tycker C verkar vara hos Chrippa hela tiden. Visst, kan ju vara att hon inte vill visa ungen för allt och alla på Instagram men verkar märkligt.
Citera
2023-10-24, 23:39
  #6235
Avslutat konto
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/7pMZfM4
https://ibb.co/vdPwxN1

Christofer är inte rädd om lappen

Märklig kärleksförklaring, "Du har inte lämnat min sida en endaste gång genom alla år & jag kommer alltid älska dig för det" (texten fortsätter, se bild)

Låter som början till ett avslut...

Det fetade!? Bra jobbat Christofer, jävla äckel.
Stackars Julia och Chloe
Par jag känner till som varit tillsammans år efter år skulle aldrig lägga upp en sån här fjortiskärleksförklaring. Skämskudde på.

De anabolafyllda skuldberget verkar ju vara en fjortis så kanske är som handen i handsken.
__________________
Senast redigerad av Hinku 2023-10-24 kl. 23:42.
Citera
2023-10-24, 23:47
  #6236
Medlem
Kickassfarsans avatar
Hur tror ni Chrippa Skuldberg mäktat med rollen som ensamstående förälder?
Citera
2023-10-24, 23:49
  #6237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Julia har väldigt få bilder på sin dotter och tycker C verkar vara hos Chrippa hela tiden. Visst, kan ju vara att hon inte vill visa ungen för allt och alla på Instagram men verkar märkligt.
Hon har haft förut. Såg att Chrippa raderat allt på J.
Citera
2023-10-24, 23:49
  #6238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur tror ni Chrippa Skuldberg mäktat med rollen som ensamstående förälder?
Han har skaffat diverse barnvakter, mutor i form av godis och ipad.
Citera
2023-10-24, 23:50
  #6239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Par jag känner till som varit tillsammans år efter år skulle aldrig lägga upp en sån här fjortiskärleksförklaring. Skämskudde på.

De anabolafyllda skuldberget verkar ju vara en fjortis så kanske är som handen i handsken.
Typsik text att lägga ut om man är osäker
Citera
2023-10-24, 23:55
  #6240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur tror ni Chrippa Skuldberg mäktat med rollen som ensamstående förälder?

Hur gick det att få ensam vårdnad om henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in