Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-28, 09:22
  #9085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
(FB) 26 årig åtalas för grova brott mot sambos - Örebro

Antar du missat den "lilla" detaljen.

Den hade man missat ja. Men var bort Chrippas dotter då han inte har henne. Han snackar om att dom åker till Linköping hela tiden.
Citera
2023-12-28, 09:59
  #9086
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Har Chrippa inga vänner? Förutom sin bror och den där tvivelaktiga luggen?
Varför är han aldrig på någon fin Stockholmskrog? Bara snabbmat och någon sunkig pizzeria ibland.

Tror inte han känner sig hemma på östermalm bland eliten som har riktiga pengar. Bara hur han är klädd bevisar på att han absolut inte hör hemma där.
Citera
2023-12-28, 11:32
  #9087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Nu gör Chrippa öppet reklam på sin instastory till en välkänd knarklangare i örebroområdet som man kan höra av sig till om man "behöver något" samma konto som även luggo25 följer dan1.xt på insta

Alla ni som sågade när jag för lääänge sen berättade att dessa herrar ägnar sig åt narkotikahandel kan väl bara ta och sätta sig ner nu?


Detta kanske tåls att granskas? Någon som gjort affärer med honom?
Citera
2023-12-28, 12:04
  #9088
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Nu gör Chrippa öppet reklam på sin instastory till en välkänd knarklangare i örebroområdet som man kan höra av sig till om man "behöver något" samma konto som även luggo25 följer dan1.xt på insta

Alla ni som sågade när jag för lääänge sen berättade att dessa herrar ägnar sig åt narkotikahandel kan väl bara ta och sätta sig ner nu?

Är denna man en välkänd langare? På riktigt?
Då är det ju oroväckande.

Tkr inte att Chrippa verkar vara den vassaste spiken i lådan, långt ifrån men alltså… jag vägrar helt ärligt tro att han dealar/langar. Så dum är han inte… hoppa jag.
Då hade nog inte Jocke hängt med honom då han i tidigare fall varit så försiktig med sin image efter han blev könd för ngt utöver kungarna av Tylösand.
Citera
2023-12-28, 13:12
  #9089
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Undrar vem bilen står på? Vad fan ser folk i denna jävla jättebebis? Inga vänner verkar han ha iaf.
Citera
2023-12-28, 20:23
  #9090
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Undrar vem bilen står på? Vad fan ser folk i denna jävla jättebebis? Inga vänner verkar han ha iaf.

Bilen kom väl samband med skabbräven tiggde till sig ett gratis julbord och klappar till de båda unga flickorna..? Kanske fick svärfar höra att skabbräven verkligen behöver bil:

"Du vet hur det är att ha barn - utan bil går det inte. J är helgalen. Och jävlarna FB, jag har ju sagt vad de skriver, all den skiten påverkar mitt kassaflödet just nu. Det löser sig förstås med pengar. Men, Jaaaa, utan bil funkar inget!!"
Citera
2023-12-28, 22:41
  #9091
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Bilen kom väl samband med skabbräven tiggde till sig ett gratis julbord och klappar till de båda unga flickorna..? Kanske fick svärfar höra att skabbräven verkligen behöver bil:

"Du vet hur det är att ha barn - utan bil går det inte. J är helgalen. Och jävlarna FB, jag har ju sagt vad de skriver, all den skiten påverkar mitt kassaflödet just nu. Det löser sig förstås med pengar. Men, Jaaaa, utan bil funkar inget!!"

Nej jag tror mer att det var hans far som hjälpe med detta.. med tanke på att dom var i mantorp och hämta upp bilen..
Citera
2023-12-28, 23:05
  #9092
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Nej jag tror mer att det var hans far som hjälpe med detta.. med tanke på att dom var i mantorp och hämta upp bilen..

Säkert är det så. Och inte heller så svårt att ta reda på. Är dock inte direkt motiverad att göra det själv.

Märklig man som tror att ingen fattar att hela han är fejk, och att verkligheten kommer bita honom i röven. Det går Luxor inte att fly skulder. Dessutom är det ett skevt beteende att dra på sig skulder i den klassen för ren konsumtion.

Snubben kommer dö fattig.
Citera
2023-12-28, 23:10
  #9093
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Säkert är det så. Och inte heller så svårt att ta reda på. Är dock inte direkt motiverad att göra det själv.

Märklig man som tror att ingen fattar att hela han är fejk, och att verkligheten kommer bita honom i röven. Det går Luxor inte att fly skulder. Dessutom är det ett skevt beteende att dra på sig skulder i den klassen för ren konsumtion.

Snubben kommer dö fattig.

Den som lever får se
Citera
2023-12-28, 23:13
  #9094
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Den som lever får se

Ah du tänkte att han i nästa video dyker upp i fetingkåk, på palmen i Dubai för alla bitcoins han inte har.

Den som lever för se, absolut🥳
Citera
2023-12-28, 23:15
  #9095
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ah du tänkte att han i nästa video dyker upp i fetingkåk, på palmen i Dubai för alla bitcoins han inte har.

Den som lever för se, absolut🥳

Jaaaaa exakt Fjantijal och FöckauppalltochsinabarnBÖJ kommer rädda honom och dom kommer glida vidare in i rikedomen
Citera
2023-12-29, 09:03
  #9096
Medlem
Snusfris avatar
Är han inte kvar på youtube längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in