Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-02, 17:41
  #10321
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Julia var dock säkert inte lika lycklig i den relationen när chrippa sa att hon måste sminka sig för att hon ser ut som en man, och skrek åt henne att hålla käften i affären för han ville inte höra henne prata. och som den psykiskt misshandlade kvinna hon var satte hon på sig smink, och blev tyst när han skrek åt henne att hålla käften. Chrippa var kanske lycklig, men Julia har det fan bättre utan honom.
Synd att videorna är borta, annars hade jag kunnat skicka videos där han skriker och beter sig jävligt äckligt, illa och nedvärderande emot Julia.
Var det den videon de var i en affär i Marbs?
Citera
2024-01-02, 17:41
  #10322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Spelar ingen roll.
Har hon skador så är det kört.
Jag tror inte du förstår hur trångsynt vårt rättsystem är.
Såvida inte bevisning uppkommer att hon orsakat de själv så kommer de gå på hennes och läkarens ord kring de.

Det är en annan fråga. Det jag diskuterade var huruvida hennes hackande av chrippas konton vore till hennes fördel eller ej.

För övrigt så tycker jag det är väldigt märkligt att det i vissa dokument står misshandel, och i andra grov misshandel. Antingen handlar det om en knuff eller en lavett, eller om utslagna tänder/brutna ben. Rätt stor skillnad mao.
Citera
2024-01-02, 17:41
  #10323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Man blir väl ej häktad bara för någon säger
- jag blev misshandlad

Någon som vet om det finns vittnen ?

Sen e säkert Chrippa rätt stark
Å Linnea liten
Kan ju vart på Stan
De tjafsa å han puttade lite lätt å hon flög ner i backen

Vittne ringer polisen

Sen att flera x skickar medd till jacke om att hon gjort så tidigare , låter lite gay faktiskt
Så hon skulle anmäla folk till höger å vänster utan denna info fanns innan ?

Nä allt låter rörigt och vi kommer säkerligen aldrig få veta om inte vittne har filmat

Gissningsvis var hon skadad när polisen kom till platsen.
Eftersom misstanken är grov så måste hon nog vara rejält skadad.
Citera
2024-01-02, 17:41
  #10324
Medlem
Känns ju som ett extremt efterblivet land om man kan slå sig själv i ansiktet innan man ringer polisen och sen får sin pojkvän dömd för misshandel. Rena drömmen för galna borderlineäckel.
Citera
2024-01-02, 17:41
  #10325
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ja jo det vet jag men om man ser utifrån hans lilla "entourage" försök att anklaga Linnea för sitt och sprida den bilden av det och få henne att uppfattas som boven i dramat och att få lite substans bakom att hon hotat med att anklaga Chrippa för diverse hemskheter. Men som sagt det var slarvigt uttryckt av mig från början om den fördelen.
Dem kanske försöker starta denna hatstorm emot henne för att få henne att dra tillbaka anmälan eller liknande?
Citera
2024-01-02, 17:43
  #10326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Jag har hört att linnea blev misshandlad av sitt ex det fanns en tiktok om det på hennes tiktok så tror absolut inte hon är en tjej som står på sig i en relation utan att hon följer chrippas ordrar och är som hans kn`'*lldocka rakt av. Han behövde en boost för sin kanal och sig själv och tog en tjej som är enkel att manipulera och som lyder hans behov
Hur var det med detta påstående? Du hade information om att Linnea varit med om "elaka män" tidigare.
Det var även mycket droger, våldtäcktspåståenden mm
Vad vet du egentligen?
Citera
2024-01-02, 17:43
  #10327
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Var det den videon de var i en affär i Marbs?
kommer inte ihåg vilken affär, men han kan säkert ha gjort så flera gånger emot henne.
Synd att hans videos är borta, där allt videobevis för hans beteende emot Julia fanns...
Citera
2024-01-02, 17:43
  #10328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Man blir väl ej häktad bara för någon säger
- jag blev misshandlad

Någon som vet om det finns vittnen ?

Sen e säkert Chrippa rätt stark
Å Linnea liten
Kan ju vart på Stan
De tjafsa å han puttade lite lätt å hon flög ner i backen

Vittne ringer polisen

Sen att flera x skickar medd till jacke om att hon gjort så tidigare , låter lite gay faktiskt
Så hon skulle anmäla folk till höger å vänster utan denna info fanns innan ?

Nä allt låter rörigt och vi kommer säkerligen aldrig få veta om inte vittne har filmat

Lugn nu. Han är inlåst för att han inte ska kunna söka upp henne och påverka i någon riktning. Nu fick åklagarn 14 dagar på sig att driva detta till åtal. Gissar att han är ute om några dagar. För att åklagarn ska få igenom en ny häktning så måste nya grejer tillkommit, bilder, DNA, vittnesförhör som kan styrka hennes berättelse. Nej det pyser psykfall lång väg om den här bruden. Någon som sett henne på Söder BTW och kan backa hennes story? Hon har synliga skador o.s.v. i så fall är Chrippa kokt. Om inte... ja det lär bli svårt att få en ny häktning för åklagarn då.
Citera
2024-01-02, 17:43
  #10329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Det är en annan fråga. Det jag diskuterade var huruvida hennes hackande av chrippas konton vore till hennes fördel eller ej.

För övrigt så tycker jag det är väldigt märkligt att det i vissa dokument står misshandel, och i andra grov misshandel. Antingen handlar det om en lavett, eller om utslagna tänder. Rätt stor skillnad mao.

Det är till fördel för henne i hennes rättegång, det skapar uppsåt.
Det är till nackdel för hennes skadestånd.
Det är till nackdel för en framtida stämning.

Misstanken är grov misshandel, men sedan i brödtext så benämns det endast "misshandel", antagligen då det saknas anledning att upprepa "grov" hela tiden.
Citera
2024-01-02, 17:44
  #10330
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Dem kanske försöker starta denna hatstorm emot henne för att få henne att dra tillbaka anmälan eller liknande?

Misshandel faller under allmänt åtal och polisanmälan kommer inte kunna dras tillbaka.
Citera
2024-01-02, 17:44
  #10331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Gissningsvis var hon skadad när polisen kom till platsen.
Eftersom misstanken är grov så måste hon nog vara rejält skadad.
Grov så är det tillhygge som måste använts.
Citera
2024-01-02, 17:44
  #10332
Medlem
En sak är säker han sitter häktad fins bifogad fil han har misshandlat henne vad är problemet!!! Hur många oskyldiga blir häktade ???? Blir du häktad så fins det bevis han är häktad på den starkaste misstankes graden!! Och ingen riktig MAN slår tjejer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in