Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-04, 07:53
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
En tanke bara.
Chrippa sitter häktad så han inte kan röja undan bevis.
Men Julia har tillgång till massor av hans sociala media saker, bl.a meddelandena. Så nu kan ju hon sitta och radera massa saker och röja undan bevis

Jag tror att Chrippa tagit bilder som bevis. Man ser till vänster när bilden togs. Tror inte det är taget direkt från iCloud. Men hur Julia fått Chrippas bildgömma vet jag inte.
Citera
2024-01-04, 07:53
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Absolut, spekulera och lägga fram teorier tror jag vi alla gör.

Jag har haft flera teorier om vad som hänt, för jag tror inte chrippa misshandlat henne regelbundet. Utan något som hände plötsligt som fick honom att tappa det.

Läste just om östrogenblockerares bieffekter för att se om man kanske kan flippa men det är bara hepatit och leversvikt , illamående osv.
Han har nog känt sig allmänt sliten av att injicera den där skiten.

Men man kan ju skylla på Linnea dock när han kände sig sliten av injektionerna.. när sanningen inte spelar roll längre.

Det var 3 sidor med bieffekter dock så det är väl egentligen bara till för kvinnor med bröstcancer..

och Chrille kan säkert ha flippat delvis pga östrogenblockerare som kanske kryddades med testo och kokain.. pang sa det bara när han fick printscreen från jocke som bevis för Linneas kunskaper som hacker.
Citera
2024-01-04, 07:59
Medlem
dunderCs avatar
Citat:
Vad har paow med detta att göra?

Kolla Cluee News story.
Citera
2024-01-04, 08:00
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men vadå, så L sitter i baksätet och får in en kickspark i Chrippas face som kör bilen....
Någon gymnastisk-spark då eller?

Jag har en känsla av att alla berörda parter kommer behöva tänka över deras beteende i sociala medier.
För något luktar skumt när man hunnit producera en "intervju" och läcker sk bevismaterial som antagligen ska användas i rätten (?)
Tror som jag skrivit innan att ingen av de är oskyldiga på något sätt och båda har provocerat varandra sedan start.
Men det som målet rör nu är hurvida Chrippa är en kvinnoboxare eller ej.
Sen får väl han anmäla henne för misshandel etc om det nu finns så pass mycket bevis.

Vem var det som sa att han ropat ut i rätten att hon hade hackat hans sociala medier? Eller minns jag helt fel
Tror det var Cluee eller rask som nämnde att Chrippa hade ropat till Jocke i rätten.
Citera
2024-01-04, 08:01
Medlem
Citat:
Tror det var Cluee eller rask som nämnde att Chrippa hade ropat till Jocke i rätten.

Okej, så sanningshalten där är 50/50
Citera
2024-01-04, 08:03
Medlem
Citat:
Absolut, spekulera och lägga fram teorier tror jag vi alla gör.

Jag har haft flera teorier om vad som hänt, för jag tror inte chrippa misshandlat henne regelbundet. Utan något som hände plötsligt som fick honom att tappa det.

Kanske för att han fick reda på vem som hackat hans sociala medier, då flippade det kanske totalt.
Citera
2024-01-04, 08:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Okej, så sanningshalten där är 50/50
Jo, men låter väl inte orimligt
domaren: chrippa får ej ha kommunikation med andra utomstående.
Det första Chrippa gör är att skrika till Jocke. Känns som typiskt dem

Tror dem sa något att Chrippa skulle ha skrikit att Linnea hackat honom, och han gav Julia tillstånd att ta tillbaka/kontroll över hans sociala media.
Citera
2024-01-04, 08:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Kanske för att han fick reda på vem som hackat hans sociala medier, då flippade det kanske totalt.
Eller så raderade hon hans youtube kanal och han tappade det.
Citera
2024-01-04, 08:06
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:

Det va Cluee som sa det, troligen från Jockiboi.
Kan det vara så att Chrippa skrek det för att Jockiboi skulle med 100% veta det? Typ "Nu är det kört, gör vad ni kan, Linnea har mitt iCloud". Jockiboi kan inte göra mer än svartmåla Linnea så hon "bara" orkar med misshandeln? Och i bästa fall, någon galen följare....
Senast redigerad av kanblikul 2024-01-04 kl. 08:08.
Citera
2024-01-04, 08:08
Medlem
Kan ingen fråga Anjo hur någon med psykisk ohälsa förtjänar det drev han och hans klanpolare utför. Han utger sig för att vara allvetare inom just psykisk ohälsa. Julia har vittnat om det psykiska våld Chrippa utsatte henne för, varför skulle hon frivilligt ingå i drevet mot någon som sitter i den sits hon själv gjorde för mindre än ett år sedan. Vad eller vilka har fått henne att ändra sig? Är det inte dags att flashbackare inser vem som är the bad guy i detta drama. Straffa dem som straffas bör brukade min mormor säga. Kom igen nu folks, visa vart ni står
Citera
2024-01-04, 08:11
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Jag tror att Chrippa tagit bilder som bevis. Man ser till vänster när bilden togs. Tror inte det är taget direkt från iCloud. Men hur Julia fått Chrippas bildgömma vet jag inte.

För Chrippas telefon är kopplad till dotterns ipad så alla bilder och SMS osv hamnar i ipaden också...
Citera
2024-01-04, 08:11
Medlem
Citat:
Jo, men låter väl inte orimligt
domaren: chrippa får ej ha kommunikation med andra utomstående.
Det första Chrippa gör är att skrika till Jocke. Känns som typiskt dem

Tror dem sa något att Chrippa skulle ha skrikit att Linnea hackat honom, och han gav Julia tillstånd att ta tillbaka/kontroll över hans sociala media.

Varför skulle han ens ropat ut det i en häktningsförhandling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in