Citat:
Ursprungligen postat av
Fackmannen
Du har väl belånat dig till max nu när det är rea!
3,69 kr är ju riktigt billigt om man tror att SBB kommer ur detta utan utspädning för de befintliga aktieägarna!
Citat:
Ursprungligen postat av
Fackmannen
Och det omvända nu från alla haussare när aktien reas ut!
Har byggt ett miljard imperium så är aldrig så dum att jag skulle belåna mig till max, dessutom har jag en massa miljarder jag kan handla för så behöver inte låna pengar.
Och ja 3,59kr är billigt, men har också köpt när den varit +4kr eftersom jag har 0% oro när det kommer till SBB.
Som sagt köper mer och mer, just därför ägare antalet för SBB på Avanza går neråt.
Aktien har kraschat onödigt mycket för den där löjliga rapporten om att en obligationsägare har påbörjat rättsliga åtgärder.
Domen kan komma om 18 månader vilket är nästan 2 år, tror dessutom det är inte inräknat med överklaganden så säg 2-4 år.
Men gör mig inget att kursen har rasat, då kommer folk panik sälja och jag kan köpa billigare och öka min vinst marginal sen i framtiden.
Har mina stensäkra källor och många års av erfarenhet av att bygga upp ett miljard imperium så tvekar inte ens när det gäller att köpa SBB aktier.
Har i stort sett kontakter i nästan varje land, då pratar vi om presidenter, kungar, statministrar, rika människor, stora företag och mycket mer.
Är bra att ha vänner och folk som man ser som familj även om man kanske inte har samma kött & blod.